
Italijanski Fijat je, zbog pada prodaje, rešio da uloži znatna sredstva u dodatnu obuku i prekvalifikaciju svojih dilera i servisera, piše danas londonski Fajnenšel tajms.
Serđo Markione, prvi čovek Fijata, od dolaska na taj položaj uspeo je da iz
korena promeni sudbinu italijanske fabrike kojoj je u jednom trenutku pretila
opasnost da potpuno ugasi proizvodnju.
Uprkos činjenici da je danas Fijat jedan od najuspešnijih proizvođača na svetu,
i to upravo zahvaljujući proizvodnji malih, ekonomičnih modela automobila prihvatljivih
cena i dopadljivog izgleda, pogoni giganta iz Torina ipak će biti zatvoreni na
dve nedelje krajem ovog meseca zbog slabe prodaje, a gotovo 30 hiljada radnika
biće poslato na prinudni odmor.
Zato je Markione rešio da iz korena promeni način na koji njegova kompanija
prodaje automobile - i u saradnji sa jednom uglednom školom za menadžere iz
Milana organizuje kurseve za sve Fijatove evropske dilere, od južne Italije do
Velike Britanije, prenosi Bi-Bi-Si pisanje Fajnenšel tajmsa.
Ideja je da se prodavci Fijatovih automobila, koji se širom Evrope kupcima nude
kroz mrežu malih, često porodičnih firmi, nauče da razmišljaju kao biznismeni,
a ne kao trgovci.
U budućnosti će te kompanije, nada se Markione, moći uspešnije da se nose sa
takozvanim "multi-model" dilerima automobila kojih je sve više, i
koji kupcima ne nude samo jednu marku već na svojim placevima drže modele
različitih proizvođača i time, kako smatraju Italijani, direktno ugrožavaju
prodaju u Fijatovoj mreži.
Autor : Tanjug.rs
Foto : Fiat
Tako je! Stefko, dok ti ne daš svoj profesionalni odgovor, nema ništa!
Dovoljne su mi samo tri marke: Tojota, Folksvagen i Mini. Ostali mogu slobodno u ambis.