
Šta je zajedničko za Baraka Obamu, Britni Spirs, Dauning strit i Endi Mareja? Skoro ništa, osim što svi koriste twitter.com kao način brze komunikacije.
Twitter je postao globalni fenomen, koji je u poslednjoih godinu dana doživeo eksplozivan rast. Twitter trenutno ima više od 11 miliona korisnika širom sveta. Mnoge javne ličnosti, blogeri, političari i veliki broj medija postali su aktivni tviteraši.
Twitter je alat za društveno povezivanje i brzu razmenu informacija - poruka, ideja, mišljenja , koji korisnicima omogućuje da šalju i primaju kratke poruke (do 140 karaktera) tzv. tvitove. Jedna od vodećih kompanija za istraživanje i analizu društvenih medija, Sysomos Inc., sprovela je opsežno istraživanje kako bi ispitala ovaj fenomen.
· na Twiteru ima više žena (53%) nego muškaraca (47%)
· Većina vlasnika iPhone-a koristi Twitter
· 65% korisnika Twittera je mlađe od 25 godina
· 72.5% ukupnog broja korisnika pridružilo se Twitteru u prvom polugođu 2009.
· 85.3% svih Twitter korisnika postavlja manje od 1 posta na dan
· 93.6% korisnika ima manje od 100 sledbenika, dok 92.4% prati manje od 100 drugih ljudi
· 5% korisnika pravi 75% ukupne aktivnosti na Twitteru
Twitter je postao nezaobilazan način brze komunikacije. Sam za sebe predstavlja mnogo više od besplatnog sms-a - to je medij emitovanja, društvenog povezivanja, razmene mišljenja i iskustava. Pomama za Twitterom nije zaobišla ni Srbiju, a procenjuje se da u Srbiji ima nekoliko hiljada korisnika Twittera, a njihov broj ubrzano raste iz dana u dan. Dobra vest za sve korisnike je da je i Honda tim u Srbiji otvorio kornisnički nalog na Twitteru, tako da nas možete pratiti na nalogu Honda_Srbija.
Naš tim je aktivan na Twitteru veš neko vreme, sa kratkim obaveštenjima o aktuelnoj ponudi, promocijama, najavama dešavanja, vestima vezanim za postprodaju i servis, kao i o akcijama Honde u svetu. A naravno, zanima nas i vaše mišljenje o ovim i svim ostalim temama vezano za Hondu.
Izvor : Honda-srbija.rs