home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Japanska "Tojota" (Toyota) planira da do 2013. godine snizi cene svojih vozila za 30 odsto, pomoću nove strategije za redukciju troškova, kako bi povećala svoju konkurentnost, rekao je direktor prodaje firme Takeši Širane.

"Tojota" je trenutno najveći proizvođač automobila na svetu. Nemački koncern "Folskvagen" (Wolkswagen), južnokorejski "Hjundai" (Hyundai Motor) i drugi konkurenti ipak smanjuju prednost "Tojote" u obimu prodaje, zahvaljujući brzom rastu u Kini, Indiji i drugim tržištima u razvoju, preneo je Rojters.

Nedavno je "Tojotina" reputacija bezbednih i pouzdanih automobila po prihvatljivoj ceni bila ugrožena zbog problema sa neželjenim ubrzanjem, zbog čega je na pregled povučeno više miliona vozila.

"Folksvagen" je najveći proizvođač automobila u Evropi, koji planira da do 2018. istisne "Tojotu" sa vodećeg mesta u svetu.

Najveći južnokorejski proizvođač automobila "Hjundai" je već duže vreme još jedna pretnja za japansku auto industriju.

Autor : Tanjug.rs

Foto : Toyota
 



čitanja : 1671



Komentari

pa dobrojutro!

em su ruzni, em je sada svima jasno da je mit o kvalitetu, upravo to - mit (nista Toyota nije bolja, a ni gora od recimo Korejanaca), jedini, ali apsolutno jedini potez koji im je preostao jeste spustanje cene na nivo koji Korejanci diktiraju! Samo sto ce morati malo da ubrzaju tempo! Tri godine je previse vremena...

Autor Nedjo 20 Jun 2010, 02:04

ajde da vidimo i to cudo

Autor mile antena 20 Jun 2010, 02:14

Meni ni jedna nova toyota sem aurisa i avensisa ne liči ni na šta, totalno promašen dizajn, frljanje s linijama ko predškolski crtež. Baš me briga da je najkvalitetnija kad je ružna. Hyundai će za 3 godine da napravi pregršt dobrih i lepših modela, sa adekvatnom cenom. Volkswagen kreće sa audijevskom linijom, ali sa ovim cenama neće stići daleko

Autor Dejan L 20 Jun 2010, 03:54

Eto Korejci će doživeti ekspanziju, a ko bi rekao? Ničija nije gorela do zore! A u ova krizna vremena dizati cene obilo se i toyoti i još nekima o glavu, wagen se ponaša kao da je Audi, stani malo, spustite se na zemlju

Autor Kralj036 20 Jun 2010, 03:58

I meni su toyote postale najružnije posle Lexus

Autor German73 20 Jun 2010, 08:03

Tojota je Tojota i uvek će biti ispred VW.

Autor car 20 Jun 2010, 10:29

Upravo sam narucio jednu Kiu Ceed. Odluka je pala na taj auto zato sto se radi o jako kvalitetno skolopljenom i pouzdnom vozilu, sa 7 godina garancije i lepim dizajnom. Udobnost unutra je super za mene, odnosno auto je napravljen dovoljno dobro za moje potrebe.

Sa druge strane, Tojota je bila ozbiljna opcija. Meni se Auris na neki nacin dopada, ali njegova cena je bezobrazno visoka. Dakle, on je sa istim nivoom opreme oko 4000 evra skuplji nego Kia.

Toyota bi za mene bila prvi izbor samo ako bi cena i oprema bili u nivou sa Kiom, a garancija isto godina. Ili, moze da bude 10 - 15% skuplja, ali da ima garanciju 10 godina.

Autor Dex 20 Jun 2010, 10:42

@Dex
pozdravljam izbor! Koja verzija i koja cena?

Autor carobnjak 20 Jun 2010, 10:50

Da nisu i oni doveli cuvenog Lopeza da im skrese troskove?

Autor Vlajko 20 Jun 2010, 11:49

Meni kod Ceed-a smetaju jedino uska prednja sedišta (žuljaju me). Ne znam ko može u njih da se smesti, a da nema isti problem. Ostalo je sve OK. Vrlo kvalitetan i pouzdan automobil.

Većina garanciju od 7 godina ističe kao veliku prednost, a ja mislim da je upravo to velika mana, jer 7 godina moram da vozim auto u njihov servis da mi "deru kožu". Mada, to kod Kie i ne predstavlja tako veliku manu, jer nema drugih servisa i prodavnica originalnih rezervnih delova, tako da su vlasnici "osuđeni" samo na ovlašćeni servis. Kod na pr. Škode bi garancija od 7 godina bila velika mana, i u tom slučaju je ne bih ni kupio :)

Međutim, ta sedmogodišnja garancija ima i jednu prednost. Kada se proda automobil posle na pr. 4 godine, novi vlasnik će imati garanciju još 3 ;)

Predpostavljam da se garancija od 7 godina, odnosi samo na mali broj "bitnih" delova i sistema na vozilu.

P.S. Što se mene tiče, neka garancija važi dve, najviše tri godine :)

Autor Predrag 20 Jun 2010, 11:52

Kakve se ovde gluposti mogu čuti :)

7 godina garancije je mana !?!

Predraže, A KO TE TERA da ideš kod njih na servis??

Ako ti je skupo (a nije) ti se slobodno ponašaj kao da ima dve ili još bolje jednu godinu garancije, pa idi u "servis" kod bata Mike na ćošku.

7 godina garancije je čudo i ja skidam kapu Korejancima za to.

što se tiče toyote, oni su završili karijeru, VW ih ubija odozgo, a Korejanci odozdo, tako da - ako nešto drastično ne promene, nestaće.

Autor Siniša 20 Jun 2010, 12:13

@Siniša

Nisi pažljivo čitao, pa ću ponoviti jedan deo:

"...to kod Kie i ne predstavlja tako veliku manu, jer nema drugih servisa i prodavnica originalnih rezervnih delova, tako da su vlasnici "osuđeni" samo na ovlašćeni servis..."
... bez obzira na to da li imaju i koliko traje garancija.

Autor Predrag 20 Jun 2010, 12:23

Predrag
Zuljaju te sedista i Kia-i?! Dobro kad su kod Skode (Skodite!!!) udobna! Pa Skoda je bas po tome i poznata,da je veoma neudobna...

Autor dobra 20 Jun 2010, 16:26

Meni su sedista Kie sasvim dobra, ali brate ... Da mi menjaju antifriz ili ulje kocnica na svakih 30.000 km i slicne gluposti, a sve zarad garancije od 7 godina?
Ne bih, to mi je preskupo!

Autor Moron 20 Jun 2010, 16:30

@dobra

Zaista mislim da su u Kii Ceed sedišta uska i malo tvrđa. U Škoditi :) su mekša i šira. Ne znam kolicni čovek treba da bude (odnosno kolicno treba da mu bude dupence), da bi se lepo smestio u Ceed-u. :)

Na pr. poslednja Opel Corsa ima ubedljivo najuža sedišta. Na njima ne bih izdržao ni do NS. :)

Autor Predrag 20 Jun 2010, 16:34

Predrag
Ko zna koliki si ti onda covek,pa ja sam se vozio u poslednjoj Korsi i sedista su sasvim ok.

Autor dobra 20 Jun 2010, 16:38

I sad jos napisite da je i Corsa bolja od Accorda pa da zavrsimo...:)))

Autor carobnjak 20 Jun 2010, 16:39

Moron

Meni su stvarno uska, a tek u Corsi... katastrofa, bodu kao besna :)

A u Astri Classic nikad tvrđa :))

P.S. Kočna tečnost treba da se menja na dve, a antifriz na tri godine. Tih 30.000 km su izmislili :)

Autor Predrag 20 Jun 2010, 16:41

@dobra

193,5 cm

84 kg ;)

Autor Predrag 20 Jun 2010, 16:47

predrag@
Napravio si od kije unikatno vozilo, kao da je rucno radjeno pa im treba poseban servis kao za majbaha, o cemu ti pricas, auto kao svaki drugi, delove mozes da kupis, narucis u prodavnici delova za korejance, ako hoces original imaju i original, a servis zna da radi bilo koji auto mehanicar nista specijalno,tako da vlasnici nisu OSUDJENI na ovlasceni servis. ovo sam ti napisao vezano za tvoj odgovor u vezi 7god.garancije

Autor nesa 21 Jun 2010, 03:03

ljudi bre sada je drugi iskesirao 21k za servis ceed-a... i razmatra varijantu da napusti ovlasceni servis i odustane od garancije posto ga mnogo vise u odnosu na servise u garantnom roku drugih automobila

Autor joca 21 Jun 2010, 09:10

ja sam to rekao 1001 put....
Novi auto nize klase u srbiji je jednostavno neisplativ!

Mene za mercedes koji izgleda kad da je juce izasao iz salona redovni servis "kod Mike" kosta manje od honde, kije, hjundaija i sl. A "Mika" moze casove da drzi svim tim momcima koji rade u "autorizovanim" servisima, prosto jer radi 30 godina i zna automobile u dusu! Ne servisira automobile sertifikat ili "alat" vec covek!

Naravno da niko ko da tolike pare nece pred sobom posle to da prizna, i kaze da se zajebao, ali jednostavno nasi deru sa cenama, jer od toga manje vise (dobro) zive...

Autor Miki 21 Jun 2010, 15:33