
smart for two, jedinstveno vozilo originalnog dizajna izloženo je u poznatoj beogradskoj konceptualnoj radnji, Supermarket Concept Store (otvorenoj sa idejom da objedini dizajn, modu, muziku, literaturu, umetnost i gastronomiju).
Postavka vozila zanimljivog i nesvakidašnjeg dizajna i brendinga će trajati do kraja godine.
U toku juna svi gosti i posetioci mogu da daju predlog svoje dizajnirane majice sa smart vozilom. Akcija je zamišljena kroz interaktivni pristup gde će se trideset najmaštovitijih predloga naći na majicama koje će biti izložene u Supermarketu. Nakon toga, sva kreativna rešenja na majicama će biti uručena svojim autorima. Tri najbolja predloga dobijaju specijalno iznenađenje.
• smart je jedino vozilo koje je u proizvodnji a da je
imalo svoju postavku u muzeju. Uvršten je u kolekciju Muzeja moderne umetnosti
u NewYorku (MOMA), kao dizajn koji čuva duh vremena 90-tih.
• smart fortwo objedinjuje sve ono što se smatra dobrim
dizajnom. Izgleda praktično, napredno i iskreno. Poseduje snažnan emotivni
pečat koji pleni na prijatan i pozitivan način.
• smart je van svake klase. Pored funkcionalnosti i
praktničnosti, ovaj koncept pokazuje pozitivni stav prema životu i karakteriše
vlasnike smart vozila kao: dobro informisanu osobu sa modernim načinom
razmišljanja i osećajem odgovornosti.
• smart fortwo dopire do ljudi na pozitivan način, formom
koja predstavlja kratko i ujedno nesvakidašnje udobno vozilo sa dva sedišta,
koje u isto vreme predstavlja ozbiljno vozilo sa vrhunskim performansama.
• smart fortwo predstavlja formu idealne urbane mobilnosti
današnjice. On je deklaracija nezavisnosti automobilizma, jer pruža efekat da
je to vozilo koje poseduje sve što je čoveku neophodno u gradu.
PR Mercedes-Benz
Srbija i Crna Gora