
Najnovijem u Nissanovoj crossover paleti, modelu Juke, izgleda ne smetaju svi negativni komentari vezani za njegov izgled.
To potvrđuje i
poslednje saopštenje japanske fabrike u kome se kaže da su Evropljani za samo
četiri nedelje već naručili preko 15.000 primeraka ovog modela čije cene startuju od
16.500 evra.

U Nissanu su
naravno zadovoljni ovim podatkom, budući da je prodaja prevazišla sva njihova
očekivanja.

Kako bilo,
Evropljanima se Juke nudi sa dva benzinska i jednim dizel motorom, kao i tri
paketa opreme (već i osnovni Visia paket između ostalog podrazumeva ESP sistem,
alu točkove od 16 inča, šest vazdušnih jastuka i klima uređaj).

Slabiji 1.6L
benzinac ima 117KS i 157 Nm, 1.6 Turbo raspolaže sa 190 konja i 240 Nm, dok 1.5
dCi dizelaš razvija 110KS i 240 Nm.
Postoje kola koja moj želudac teško može da svari, a ovo ne mogu ni da progutam, a kamoli da svarim!
Kažu auto je napravljen za one koji žele da budu primećeni. To se zove kompleks, osećaj da te niko ne primećuje, ako će JUKE da im pomogne u iskompleksiranosti, nisu promašili temu!
Moj moto je budi drugačiji u glavi, pa će te i svet drugačije videti! Ako želiš da promeniš svet, menjaj sebe!
Zadnji deo je veoma prost, ali unutra nije los cak mi se i svidja na neki nacin. Ne treba im zameriti ipak su to japanci
Meni se dopada. Ono sto mnogi, koliko vidim, ne shvataju, je da je ovo JAKO MALI automobil, manji je od Qashqai-a. Izgleda kao VW Beetle na stereoidima.
Ovo je jedan od retkih automobila za koje vazi moto:Kome se ne svidja,mrzi ga,kome se svidja kupuje ga.
Postujem originalnost koju poseduje,i hrabrost sa kojom je napravljen...u danasnje vreme.
Koliko je mala razlika između lepog i ružnog i da li postoji?
Uglavnom nikoga neće ostaviti ravnodušnim.
Svaka im čast na ideji i hrabrosti.
Danas skoro svi automobili imaju bar po jednog "parnjaka" na kojeg lice. Kada neko napravi nesto drugacije i originalno svi onda to pljuju
Udari na google i bices zadovoljan videtim... :)
Na stranu sto, ako je specijalni majstor ne ocisti moze covek da umre od otrova...
http://pigeonbrain.files.wordpress.com/2009/01/outlawed-food-banned-fugu-p-horizontal.jpg
http://scienceblogs.com/retrospectacle/fugu.bmp
Ima koliko hoces, lepota je neverovatna i ne poznaje granice...
Panchev9
Pogledah. Juke je ipak vanvremenska lepota za onaj "fugu" ... Gde samo nadjes takve stvari ...
@Moron
Nazdravlje za lepotu...
Bogat jesvet pa se svasta moze naci i videti...
@Moron
brate sta kazes na ovaj bolid?
http://en.wikipedia.org/wiki/File:Citroen_SM_at_Anet.jpg
@Predrag
pitao si me neki dan koji bih auto voleo da kupim? Kad bih mogao da vratim vreme, bez dileme bi to bio ovaj Citroen SM!
P.S. pa sad recite da nemam ukusa...:)))
Enterijer:
http://en.wikipedia.org/wiki/File:Citro%C3%ABn_SM_interior,_brown_%281%29.jpg
Obratite paznju na rucicu menjaca i kozna sedista... Alo ljudi, to je bilo pre 40 godina !?!
@carobnjak
Bolje izgleda nego pola današnjih Citroena :)
Dobar izbor Čaki :)
P.S. A u sadašnjosti, osim Brava, kupio bi...?
@Predrag
nema "osim"...:)))
Ne znam, nijedan mi se ne dopada toliko kao Bravo, mislim na obicne automobile... Sto se tice vrhunskih, ne postoji nijedan razuman razlog da ih posedujes...
@Moron
ima logike...
@carobnjak
nekada je Citroen imao automobile koji su 50god u budućnosti...
@carobnjak
Baš sam dosta posmatrao Brava, i nikako ne mogu da primetim toliku lepotu. :) Ima i lepših automobila.
@Predrag
na primer?
Nije stvar u lepoti nego i originalnosti kao i "mocnom" i agresivnom izgledu koji malo ko poseduje u C segmentu, zato mi se svidja...
@carobnjak
Previše je zaobljen da bi bio agresivan.
Ceed, Delta, Astra, 308, Auris, Cruze, Octavia, Tengo (hahah :))) )
P.S. Ne mislim da svi navedeni automobili poseduju i ostale kavalitete :)
@Predrag
Ceeed i Astra su jos zaobljeniji,jesu lepi!
Auris je katastrofa ruzna i bezlicna, Octavia je previse neupadljiva i zastarela, Cruze je ok ali nije preterano lep.
308 mi je najruzniji auto C segmenta, potpuno deformisanog dizajna, unakazeni 307!
Delta je samo nabudzeni Bravo, naravno da mocnije izgleda ali je izgubila lepotu...
Tengo, haha, nije los ali ne moze ni da pridje navedenim modelima...
Ostaje samo Bravo...:)))
P.S. a otkud ti to da zaobljenost ima veze sa agresivnim dizajnom?!?
@carobnjak
Po meni, automobil da bi izgledao "agresivno", mora da ima neke "oštrije linije", a ne da bude kao "jaje" (stari C3, C4 5V, ...)
@carobnjak
Ceed, Delta i Cruze mi od navedenih izgledaju "najagresivnije" :)
Octavia mi je klasično lep automobil :)
308 ima neki "starinski" dizajn :)
@Predrag
agresivnost daju detalji kao sto su oblik farova, prednja maska, bocni nabori itd.
Top 5 u C klasi:
1.Fiat Bravo
2.Renault Megane
3.Opel Astra
4.Ford Focus (novi)
5.Mazda 3 sedan
@carobnjak
1. Ford Focus (novi)
2. Citroen C4 (novi)
3. Opel Astra
4. Kia Ceed
5. Mazda 3
@carobnjak
Fali mi i Delta :)
Kada stiže novi Focus?
@Panchev9
Honda Civic :)
@Predrag
Kongrachulejsns!
Razumemo se...
Trebalo bi pocetkom 2011g...
@Panchev9
:)))) Hvala na informaciji! :)
Počeću da razmišljam i o Focusu, ali mislim da će (standardno) biti preskup :((
P.S. Kako bi izgledala tvoja lista (po dizajnu) u C segmentu?
Pozdrav!
Lepota je prolazna ...
To zna čak i onaj Bosanac što je rekao da je bolje biti glup, nego lep.
Predrag
Dve stvari:
1. Kao studentu bilo mi je udobno čak i da se celi dan vozim u ladi ili jugu. Danas "trpim" do 6 sati sedenja, a posle mi ne odgovara ništa, osim da legnem na pod i peglam kičmu ...
2. Tempomat je korisna stvar za neke prilike. Nesporno. Ali, reci, kada krenes iz BGD za HN preko BiH, koliko ti zaista "treba"? Možda 1% puta? "Parče" Od Avtovca ka Stepenu i od Tuli do Graba? Još negde? Kaži realno... Osim ako ga ne uljučuješ na svakom znaku ograničenja. Ali, tada "nikada" stigao ne bi, jer bi brzo zaspao ...
@Predrag
Pozz
Nece biti preskup ali ni jeftin kao odlazeci model...
Ako mislis po dizajnu: Civic, Gulietta, C4( u dolasku), Astra, Bravo, Mazda 3,Cee'd...
I Delta je tu negde sa malo cudnim zadnjim krajem...
Moron
Na takvim putevima mi je tempomat stalno uključen. Kada prikočim ili pritisnem spojnicu, on se isključi, a kada pritisnem taster za regulisanje brzine, on se ponovo aktivira. Praktično, veći deo puta vozim pomoću tempomata (brzinu povećavam i smanjujem pomoću tastera za regulisanje brzine) :)
Panchev9
Carobnjak me je naveo na poređenje po dizajnu! :) Zamisli :)
...stvarno je carobnjak ;)
@Predrag
priznaj da je onaj Citroen SM bas carobni auto i da bi mi odlicno pristajao...:)))
@Panchev9
Delta i Giulietta su ipak premijum C segment i treba ih uporedjivati sa A3, BMW-1, Volvo C 30, od kojih su svakako lepse...
Koji Civic ti se svidja, HB ili Sedan?
@Predrag
mada sva trojica imamo slican ukus, svi navedeni modeli su prva liga...
Predrag
Ja jesam lud za neke ( mnoge ) stvari, ali ... Znači, ti na "regionalnom" putu dodaješ i regulišeš "gas" rukom ( tempomatom ). Izvini, ali nisi normalan. Čuo si za vozila za invalide, kod kojih se ručno da je gas? Pa, zato ti i trnu noge dok voziš, jer ih ne koristiš ... Nisu to viseće "butine". Probaj da daješ gas nogom :)))) Stići ćeš mnogo brže, sa više zadovoljstva i noge te boleti neće. Doduše, ako napustiš ručno davanje gase, ond ti "škoda" po bordu neće više trošiti 6,5 litara do CG :))))
Čarobnjak
Ne pratiš ... Koliko se sećam, Panchev9 se ranije već jasno opredelio u vezi "kineskog" civic HB-a...
Moron
hahahahahahaha :))))))))
Nasmejao si me kao nikada do sada :))))))
Preterao sam sa onim "...veći deo puta...", ali svakako da mi tempomat služi za odmaranje desne noge :)
@Moron
secam se da voli HB ali ovde je diskusija o "lepoti" sto se za taj model ne moze reci, previse je "svemirski"...
@Moron
Hvala...
@carobnjak
Posto je dizajn u pitanju, onda je HB... Civic limuzina je vrlo razumna kupovina ( i motor 1.8 se bolje ponasa nego u HB)...
Poredjenje je bilo po dizajnu a ne po ceni... Sve premijum sto si pobrojao mi se inace ne dopadaju onako najiskrenije...
Juke mi stvarno izgleda kao da je izasao iz prese koja je pred generalnim remontom... Dosao slucajno i opstao...
@Panchev9
naravno, imas pravo na svojih top 5...
Ako cemo biti realni, nikada nije dobila epitet "lep"...
Hvala na pravu koje mi je ustavom zagarantovano... :))) Moron neka kaze clan hehe...
Meni je Ok automobil a kad je tako nikad ne gledam da li je proglasen jer su izbori opet po nekom ukusu...
@Panchev9
naravno, samo kazem sta je misljenje medija...
Uvek su pisali da je dizajn neobican, originalan, da treba vreme da se naviknes ali lepotu nisu spominjali!
Sedan je puno elegantniji ali mi se ne svidja jer je nekako spljosten i previse nizak...
Zaboravio sam da u Top 5 ubacim Fluence, znaci :
2.mesto - Renault Megane/Fluence
@carobnjak
Dobro ali da li ti "slusas" medije kada je dizajn u pitanju... Za to meni trebaju... Ne zato sto sam na dizajn studijama, nego zato sto je to pitanje jedinstveno za svakog ponaosob... Ali za prakticnost, komfor, upotrebljivost, kvalitet...naravno...
I ne znam gde vise da skladistim iste...
Onda ne shvatas...
Nijedan novinar na svetu NIJE strucnjak za dizajn(ili 99,9%)... Oni samo iznose svoje misljenje kao i drugi ljudi...
Naravno da za ostalo cenim misljenje inace bih samo gledao u slike :)...
@Panchev9
ne slazem se, autodizajneri nisu dizajnirali modele za sebe ili druge strucnjake, nego za KUPCE i oni daju krajnji sud, na osnovu uspesnosti prodaje...
Da li se Vi sećate koliko je poslednji put trajala diskusija na temu dizajna vozila i njegove važnosti pri izboru? Sav se naježim ...
Ne zaboravite Bosanca, lepota je prolazna ...
Koji autodizajneri...
Novinari su tema...
@Moron
U pravu si kao i obicno...
Ponekad mi se cini da carobnjak cita svaku drugu rec... Evo sad ce odmah da odgovori...
Meni ovo deluje kao MICRA na steroidima(prosli model(buljavi))