home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Novinari nekoliko redakcija proveli su tri dana u Termama Olimia, gde su upoznali prednosti Nove Opel Merive. Nova je Meriva i pre pojave na tržištu izazvala zanimanje javnosti zbog svoje neverovatne fleksibilnosti, ergonomičnosti i neočekivanog i neobičnog dizajna.

Novu Merivu predstavla je Irena Gvozdenović, Menadžer za odnose s javnošću Opela, koja je tom prilikom izjavila: „Meriva je automobil kom će se najviše radovati ženski vozači i deca, ali isto tako i muškarci koji vole brojne tehničke inovacije. Opel je inovator kada se radi o fleksibilnosti automobilskog prostora, a Meriva je naš najbolji primer.“
Nakon prezentacije automobila, novinari su učestvovali u zabavnim igrama i nastupu plesne plesne grupe Allthat, finalista showa Slovenija ima Talent.

Inovativna, fleksibilna i sa stilom: Nova Opel Meriva

Inovativna, fleksibilna i sa stilom: Opel Meriva druge generacije, koja će se uskoro pojaviti u prodajnim salonima izgleda elegantno i puna je inovativnih detalja, smišljenih za optimizaciju fleksibilnog i lakog iskorištenja prostora. Meriva je napravljena tako da olakša svako porodično putovanje i učini ga bezbednim, komfornim i relaksirajućim za sve. Nemačko Udruženje za zdrava leća – AGR, dodelilo je Merivinoj opremi - svoj certifikat kvaliteta. Meriva je prvi automobil koji ima toliko stavki sa preporukom lekara. Šta više, Meriva podiže pristupačnu fleksibilnost na sasvim novi nivo funkcionalnosti, ergonomije i privlačnosti.

Meriva svojim jedinstvenim vratima sa zadnjim otvaranjem odaju novu dimenziju u pristupu sedištima pozadi. Vrata FlexDoors su pune veličine i otvaraju se nezavisno od prednjih vrata zahvaljujući korištenju sigurnog i čvrstog B-nosača koji osigurava povećanu rigidnost i pasivnu sigurnost. Vrata FlexDoors olakšavaju ulazak i izlazak, čak i kad nema puno mesta oko automobila. Sistem FlexDoors je posebno praktičan za roditelje koji se moraju nagnuti u kabinu kako bi pričvrstili dečju sjtolicu ili zavezali detetu sigurnosni pojas. Kada se prednja i zadnja vrata otvore istovremeno, stvara se svojevrsna sigurnosna zona: zadnja vrata više ne dele dete od roditelja. Ovo pomaže roditeljima da imaju svoje mališane na oku kada oni, na primer, izlaze iz automobila. Takođe je prirodnije i praktičnije vozaču ili suvozaču otvoriti zadnja vrata kako bi pozadi ostavili jaknu, torbu ili kišobran. FlexDoors takođe dodaje dašak stila. Ulaženje i izlaženje iz auta sada je puno prirodnije, a pored toga i izgleda puno elegantnije.

Inovativni sistem zadnjih sedišta FlexSpace omogućava promenu enterijera – sada za kratko vreme možete imati automobil sa od 2 do 5 sedišta, zavisno od potreba. Zadnja sedišta se mogu gurnuti u nazad i prema središtu kabine, ili se sedišta mogu gurnuti napred kako bi se produžio prostor prtljažnika i napravilo dovoljno mesta za troje putnika. Preklapanjem sedišta dobija se prtljažni prostor od 1.500 litara, a taj je manevar sada lagan zahvaljujući traci za spuštanje naslona koja se prihvati i povuče jednom rukom. Sedišta iz sistema FlexSpace omogućuju putnicima na zadnjoj klupi da sede iznad putnika na prednjim sedištima, u takozvanom „pozorišnom rasporedu“ čime je omogućena bolja preglednost. Ovakav raspored sedišta sprečava mučninu i česta pitanja “are we there yet?”.

Meriva nudi ukupno 32 dostupne lokacije za odlaganje stvari koje se najčešće nalaze u automobilima. Revolucionarni sistem konzole FlexRail koji se sastoji od međusobno zamenljivih jedinica za koji klize na aluminijskim nosačima smeštenima između prednjih sedišta.

Tu je i Opelov inovativni nosač za bicikle FlexFix koji se izvlači i uvlači u zadnji branik kao fioka a na koji mogu da se smeste dva bicikla. Kada nije u upotrebi uvlači se neprimetno u Merivin zadnji branik. Ovo motiviša vlasnike Merive da češće voze bicikle i provode vreme napolju krećući se.

Karakteristika Merive koja je posebno važna jeste i velika ekonomičnost. Linija motora proizvedena je tako da omogućava odlične performanse uz nisku potrošnju goriva. Dizel motor 1.3 CDTI (55kW/75hp), na primer, troši samo 4.9 litara na 100 kilometara, ostavljajući dodatni novac u porodičnom budžetu.
Neke jednostavne sugestije za leto:

Pripremite automobil za dugo putovanje
Pre pripreme za dugo putovanje pripremite automobil. Posebnu pažnju obratite na ulje, nivo rashladne tečnosti, prednja i zadnja svetla kao i pritisak u gumama. Ove provere mogu biti obavljene od strane Opel dilera. Blago (!) povećanje pritiska u gumama takođe pomaže u uštedi goriva.
• Bez previše prtljaga
Preopterećena vozila mogu da dovedu do teškoća u vožnji, nereda hotelske sobe i gubljenja odeće. Ne zaboravite da ostavite prostor za suvenire.
• Upravljajte automobilom pravilno
Osigurajte dobro prtljag pozadi tako da ništa ne može da “leti” napred u putnički odeljak u slučaju da vozač mora da iznenada upotrebi kočnicu.
• Udobno se osećajte, budite ZEN
Stanje vozača umnogome zavisi od njegovog psihičkog i fizičkog stanja. Zapamtite, putovanje je deo destinacije. Održite automobil – i vozača – hladnim. Oko 22 stepena je odgovarajuće. Ali ako jedna strana sedi na suncu a druga ne, izbegavajte argumente i uključite automatski klima uređaj. Ovaj dvozonski sistem omogućava odvojene regulacije temperature tako da svi budu zadovoljni.
• Drzite decu zauzetom
Izvucite stare auto igrice, pevajte pesme ili kupite novu elektronsku igru, kako bi ih vožnja usrećila i rešila ih dosade. Omiljena knjiga takođe može da zabavi decu u toku dugih putovanja. Opelova ponuda sistema i MP3 uticnica su savršeni za ovu namenu.
• Napravite pauzu – i promenite vozača
Vozač bi trebalo da se odmori oko 15min. na svaka dva ili tri sata. Šetnja takođe pomaže deci da izdrže dugo sedenje. Svaki vozač se umara tako da treba promeniti mesta tokom putovanja. Na taj način svi stižu opušteni.
• Izbegnite gužve
Saobracajne gužve se mogu izbeći uz malo predviđanje prilikom rezervacije odmora. Gužve obično počinju prvi i poslednji dan školskog raspusta. Danas, većina hotela nudi fleksibilne datume dolaska i odlaska
• Jedite dobro
Iako je ukus velike sočne pljeskavice sjajan, nije idealan za putovanje, jer je masna hrana teška za stomak. Obroci bez šećera i masti su idealni. Sveže voće daje dosta vitamina. Ne zaboravite flaše sa vodom. Vožnja tokom letnjih vrućina može dovesti do hidratacije pa vozači treba da piju po 3 litara vode, razblaženi voćni sok ili čaj. Na prednoj strani Merive mogu stati flaše sa vodom veličine 1.5l.
• Održavajte smisao za humor
Opelovi inženjeri još uvek nisu našli rešenje za taj mali glas pozadi koji se čuje već peti put: “Moram da idem u kupatilo”. 

PR Opel



čitanja : 1075



Komentari

Ovaj autic deluje bas zanimljivo. Opel je to lepo upakovao, vrata od "Phantoma" su extra ;)))

Autor dragan 08 Jul 2010, 13:20

Automobil je ok i za te pare je svakako bolje ( praktičnije ) uzeti njega nego punto evo 1.4 ( pa i sa TNG ).
Mada, ako je ovaj sistem FlexDoors idealan ( kako to PR ovde opisuje ), zašto ga neće imati nova zafira?
Ili, još bolje, kada budu predstavljali novu zafiru, šta će PR navesti kao prednost običnih vrata ?

Autor Moron 08 Jul 2010, 14:52

@Moron
garantovano će da kažu, Zafira je veliki auto, nema potrebe za takvim vratima, zadnja su dovoljno velika...

Autor blitzman 08 Jul 2010, 21:41

blitzman
Ne sumnjam u kvalitet buduće PR žvake ... To je tako dobro plaćen posao, da će i "onu" stvar da ti proda sa osmehom ...

Autor Moron 08 Jul 2010, 21:45

Sto cena Merive sa Puntom?

Autor Panchev9 08 Jul 2010, 21:47