
Italijanski "Fijat", koji kontroliše američki "Krajsler", veliku nadu polaže u novi model "džip grand čiroki", računajući da će u 2011. godini novi model oživeti prodaju robne marke "Džip", koja je poslednjih godina doživela drastičan pad.
Prodaja "Džipa" je prošle godine pala na oko
230.000 komada, sa više od 550.000 vozila isporučenih pre desetak godina,
prenela je agencija Blumberg.
"Fijat" računa na dobru prodaju i zaradu od novog modela "džipa
grand čiroki", koji je upravo počeo da stiže u prodajne salone, praćen
širokom marketinškom akcijom.
Novi "grand čiroki" dobio je unapređene sisteme kontrole vozila, sa
energetski efikasnijim motorom V6. "Fijat" procenjuje da će
prodati oko 800.000 novih "grand čirokija" do 2014. godine.
Početkom 2011, robna marka "Džip" biće "Krajslerov" jedini
globalni brend, dok će ostali "Krajslerovi" modeli nositi oznake
italijanske "Lanče" (čiji je "Fijat" takođe vlasnik), što
bi trebalo da pomogne da se međunarodna pažnja fokusira na "Džip."
Autor : Tanjug.rs
Foto : Jeep
"Fiat računa na dobru prodaju novog Jeep Grand Cherokeeja", zamisli da ti je ovo neko rekao pre 2 godine:)))))))))))))
@blitzman
Meni je sad tesko a ne pre 2 godine...
Ceo Jeep 230.000 komada...
Treba pitati Borisa da li je tanjug dobro preveo...
Ja ne sumnjam u prodajne rezultate cheerokee-ja. Naravno da je opala potražnja kad imaju onaj ružni compass i kad im se vide šrafovi (zavrtnji) iz kontrolne table, a i na drugim mestima!
pitam se da li je jeep spao na fiatove standarde kvaliteta... lepo izgleda, ali gde god se pomene ime fiat, odmah asocira na kvarove i mizeran kvalitet.
@qwerty
ne lupetaj! A Chrysler je kao pojam kvaliteta? I Fiat treba da ga spasava? Haha...
Kao što su metar ili sekund u SI sistemu osnovne jedinice mere za dužinu i vreme, tako je i "jedan Chrysler" osnovna jedinica mere za kvalitet. Veće jedinice su npr. "jedan Kilo Chrysler", što je uobičajena vrednost kvaliteta za fiat i slične marke ...
brate, gde fiat umesa prste, tu vise nema mesta kvalitetu.
fiat in-quality out! sta je dobro doneo nasoj zastavi, jesu li radnici zadovoljni, je li plate povecao, cak ih i ne daje na vreme, punto stao sa prodajom, hiljade vozila stoji na parkingi fabrike, kvalitet katastrofalan...
@miks
a da nije umesao prste, sta bi onda bilo, i sta bi ti pisao?
P.S. radnici nikada nece biti zadovoljni jer su navikli da se placa samo "nerad"...
Carobnjak
u nasoj zemlji su radnici ozbiljno ugrozena vrsta, a ne poslodavci.
necu da ulazim u to da li je neko navikao na nerad ili ne, ali je ljudski isplatiti radniku tesko zaradjenu crkavicu.
@miks
nemoj pogresno da me shvatis, ja nisam protiv radnika ali sam protiv nerada!
U svakom slucaju nije kriv Fiat nego drzava!
A zasto Zastavu nije preuzeo neko drugi, sta mislis?
@ miks
Zastava je priala 14 godina platu za nerad, 80% radnika je samo dolazilo na posao, a radili su tek po nešto ili na smenu, danas jedan, sutra drugi, kupovao se socijalni mir! Plate su se primale 14 godina ni za šta. Sada se bar nešto radi. To što je pun parking novih vozila, za to je kriva ovolika cena punta! Šta sve konkurencija nudi za taj novac?
@Dejan L
u pravu si! Buducnost je u novom modelu kojeg zeljno cekamo...:)
1.tradicionalna saradnja izmedju zastave i fiata, decenijama unazad.
2.dogovor izmedju politicara, uporno je forsiran fiat i nijedan drugi proizvodjac nije dolazio u obzir. znas da je VW bio ozbiljno zainteresovan za taj posao, a on bi radio po principu skode i seata, koje je zaista stavio na noge i od njih razvio poznate brendove, a fiat nasu zastavu jos vise srozava.
@miks
nisam cuo za VW i mislim da on nije zainteresovan jer se vec dovoljno ispucao...