
U prvoj polovini 2010. godine Peugeot je prodao 1.093.000 vozila i ostvario porast prodaje od 16,7 odsto.
Sa povećanjem tržišnog učešća na 7,8 odsto, Peugeot se sa šestog mesta najtraženije automobilske marke u Evropi popeo na četvrtu poziciju.
Uspeh nije postignut samo u Evropi. Prodaja je povećana za 10,3 odsto u Latinskoj Americi i 32,7 odsto u Kini, što potvrđuje da Peugeot nastavlja svoj uspeh i izvan evropskih granica gde trenutno ostvaruje 42 odsto ukupne prodaje.
Peugeot je 2010. godinu započeo u duhu obeležavanja 200 godina postojanja sa ambicioznim planovima, jasnim strategijama i novim modernijim izgledom.
Novi model 3008 prevazišao je sva očekivanja i prodat je u 65.000 primeraka, a 5008-ica u 40.000 primeraka. Zajedno su premašili planove i do 25 odsto.
Novi model RCZ je sa prodatih 5.000 primeraka takođe imao blistav start, što je dodatni podsticaj za Peugeot da i u budućnosti nastavi sa proaktivnim pristupom.
Izvor : Proauto.ba
0.5 promila od ovih 1.1 ukupno prodatih vozila je prodao u Srbiji
Tačnije 475 od 1.100.000
Pa neka i dalje drže ovolike cene Pežoima u srbiji
Sramota
Šta vele, "Blistav START za RCZ". Dobri su...
Samo ga ubija zaustavljanje. Te proklete kočnice ...
A sta im ovo znaci :
"da i u budućnosti nastavi sa proaktivnim pristupom" ?!?
U Nemackoj odlicno idu 207 i 308, pa ce za koju god imati polovnih pezoa. Verano zivi od odrzavanja polovnjaka iz uvoza, a ne od prodaje novih kola.
@ German73 = 37
He he, šalim se jer 73 verovatno znači da si 73.godište i da imaš 37 godina.
Ispada da na 1 novoregistrovanog pežoa u Srbiji dodje 30kom polovnih.
Jel postoji u mupu neka specifikacija kojih je vozila najvise u srbiji, recimo po tablicama je lako utvrditi. Primera radi: 1.135.000 zastava, 1.000.000 vw-a, 600.000 opela, 580.000 fiata itd... Lupam cifre, one nemaju vezu sa stvarnim brojem