home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Francuski Reno (Renault) saopštio je da je u prvoj polovini ove godine povećao prodaju za 21,6 odsto usled rasta tražnje na severu Afrike i u Brazilu.

Reno je naveo da je od januara do juna prodao 1,34 miliona vozila, a u prvoj polovni 2009. godine je prodao 1,1 milion.
Ta francuska kompanija je predivela da će u Evropi do kraja ove godine nastaviti pad prodaje vozila, usled obustavljanja subvencija za zamenu starih za nova vozila.
Reno je saopštio da je prodaja njegovih vozila u Brazilu porasla za 26,6 odsto, a na severu Afrike za 14 odsto iako je tamo sveukupna tražnja opala. U Aziji i Africi prodaja vozila ove kompanije je povećana za 45 odsto.
Ovaj autoproizvođač je predvideo da će ukupna prodaja vozila ove godine porasti za osam odsto. U Evropi će prodaja opasti za sedam do devet odsto, dok je ranije predviđano da bi se prodaja mogla smanjiti za 10 odsto.

Autor : Beta-AP



čitanja : 942



Komentari

Renault:
1.januar 2010 - 1.jul 2010 = 1.340.000 vozila
Peugeot:
~II~ = 1.100.000 vozila
U Renault-ovoj prodaji dosta udela ima Dacia! Moje pitanje glasi: Peugeot kao Peugeot ili PSA grupacija (Peugeot + Citroen) = 1.100.000 vozila

Autor Dejan L 09 Jul 2010, 10:39

@Dejan L
mislim da se marke racunaju posebno, pa tako i Dacia.
U pitanju je prodaja a ne proizvodnja, u drugom slucaju se pominju grupacije...

Autor carobnjak 09 Jul 2010, 10:43

Ovo me je oduvek interesovalo: Ako se jedan isti auto prodaje pod raznim "bedzevima" (kao ovaj sandero na slici), kom brendu se pripisuje ta prodaja.

Autor Logandzija 09 Jul 2010, 15:40

@Logandzija
vrlo jednostavno, onom ciji znak nosi!

Autor carobnjak 09 Jul 2010, 16:38