home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Nakon još jednog tehničkog problema sa Lexus-ima nakon čega je bila prinuđena da pozove u servis 270.000 vozila, Toyota je objavila da produžava period razvoja i ispitivanja kontrole kvaliteta u svojim pogonima u cilju zadržavanja liderske pozicije u pogledu kvaliteta i pouzdanosti vozila.

Kompanija će morati mnogo da učini kako bi povratila poverenje investitora i kupaca i u cilju ovog plana produžila vreme razvoja i kontrole vozila za najmanje četiri nedelje.

Do sada, Toyoti je bilo potrebno oko 24 meseca da dizajnira, iako je ukupno vreme variralo od tržišta do tržišta. Ovo vreme će biti produženo za najmanje mesec dana kako bi inženjeri imali dovoljno vremena da kvalitetno provere vozilo pre izlaska na tržište.

Potpredsednik kompanije, Takeši Ukjamada rekao je da će kompanija takođe zaposliti 100 inženjera koji će nezavisno ispitivati dizajn i kvalitet proizvoda iz perspektive kupaca. Takođe, on je naveo da kompanija planira da smanji broj inženjera na ugovor i omogući dodatno prostora i odgovornosti in-house inženjerima. Trenutno, 30 odsto inženjera u ovoj kompaniji zaposleno je putem ugovora na određeno vreme.

Od ukupnog broja od 14.000 zaposlenih u diviziju istraživanje&razvoj, kompanija će odabrati 1000 inženjera koji će specijalno biti zaposleni na poslovima kontrole kvaliteta. 

Izvor : Economy.rs



čitanja : 752



Komentari

PAŽNjA:
1)Toyota je objavila kako će sniziti cenu vozila za 30%
2)Toyota će produžiti razvoj modela sa 24 na 25 meseci
Normalan čovek ne može a da se ne zapita:
1)zar produženje vremena ispitivanja i projektovanja ne povećava cenu vozil i
2)Šta će to da otkriju za 25, a ne mogu da otkriju za 24 meseca?

Autor Dejan L 09 Jul 2010, 10:30

Nece moci ni za 50 godina da poboljsaju pouzdanost posle onolikih povlacenja sa trzista.

Autor milan 09 Jul 2010, 11:47

Mocice ako izjednace cenu sa hyundaijem, toyota gubi sinonim kvaliteta, a hyundai ga dokazuje svakim danom sve vise, mazda je od toyote 5 puta bolji auto

Autor German73 09 Jul 2010, 12:12

Pa hyundai ne košta koliko toyota, ali njemu se za tu cenu neki kvarčić i oprosti, a ako platiš duplo više za istu takvu toyotu, platio si kvalitet. Dacia napada, hyundai napada, kinezi napadaju, globalno rečeno, svi će spuštati cene

Autor Dejan L 09 Jul 2010, 12:35

За 50 година нека остане овакав квалитет , ништа више не треба да раде! Али дизајн им се враћа веома успешно у деведесете године 20.века

Autor Милош 09 Jul 2010, 13:44

"Toyota je objavila da produžava period razvoja i ispitivanja kontrole kvaliteta u svojim pogonima u cilju zadržavanja liderske pozicije u pogledu kvaliteta i pouzdanosti vozila."

U "cilju zadrzavanja liderske pozicije"???
Oni to jos nisu svesni da liderska pozicija sto se kvaliteta tice za njih postaje nedostizna makar za narednih 10 godina?

Autor Damko 09 Jul 2010, 13:47

Cudno produzavanje za mesec dana... Mada Japanci rade i nedeljom...
Ne mogu da verujem da Toyota zaposljava 30% inzenjera na ugovor!

Autor Panchev9 09 Jul 2010, 17:19

Pitaću vas još jednom, kako toyota misli produženjem roka projektovanja da uštedi kad to vreme može samo da košta i kako to mesec dana ispitivanja duže može da doprinese uočavanju problema?

Autor Dejan L 09 Jul 2010, 19:06

@Milos

Treba itekako da rade...

Autor milan 09 Jul 2010, 20:56