
Izgleda da će Mercedes-Benz krenuti stopama svog velikog rivala Audija i isprobati strategiju predstavljanja velikog broja novih modela u budućnosti.
Mercedes-Benz je najavio da će do 2014. godine predstaviti 20 novih modela u
okviru najnovije strategije napada na tržište, u okviru sadašnjih ekonomskih
uslova koji omogućavaju jedino rast putem proširenja i diversifikacije tržišta.
Nova strategija počinje sa fejsliftom C Klase, modelima koji će biti
predstavljeni 2011. godine zajedno sa kupeom, što znači da će se takmičiti sa
najnovijom BMW Serijom 3.

Naredna godina je ona u kojoj Mercedes-Benz planira da predstavi najnoviju generaciju M Klase i novi SLK.


Godina 2012. je ona u kojoj će se na tržištu naći prvi električni super-automobil nemačkog proizvođača - SLS AMG E-Cell, baš na vreme da se takmiči sa Audijevim e-tronom.

Novi kupe SL Klase, CLS, kao i centralni modeli buduće marketing strategije, A i B Klasa biće predstavljeni 2012. godine.


Nova GLK linija naći će se kod dilera 2013. godine, kao i kabriolet verzija CL
klase.
Što se tiče ostalih brendova kompanije iz Štutgarta, Smart će predstaviti novi
fortwo 2012. godine, kao rezultat alijanse sa Renaultom i Nissan-om.
Cilj celokupne strategije je prodaja od 1,5 miliona vozila, dok se od Smarta i
Maybach-a očekuje prodaja od 200.000 i 1.000 vozila, a glavni cilj: prestići
BMW kao broj 1 u oblasti premijum automobila.
Izvor : Economy.rs
Foto/renderi : Autowereld.com, Autoweek.nl i Autobild.de
U cemu je smisao toga kad su im svi modeli ko jaje jajetu, uopste ni nema potrebe za novim(starim) modelima...Ciao! :)))
Dobro je samo da su tebi isti a drugima su razliciti, sto ce svako normalan ko gleda auto videti ocigledne razlike a ne kao kod audija i vw.