home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Specijalni žiri jednoglasno je odlučio da laskava titula AUTO KO BOMBONA za 2010. godinu pripadne automobilu TOYOTA RAV 4.

U organizaciji Beogradskog salona slatkiša SLATKE PRIČE ove godine po prvi put organizovan je izbor automobila koji će, zahvaljujući sveukupnim karakteristikama dobiti naziv AUTO KO BOMBONA! Na PRESS konferenciji u Sava centru, specijalni žiri u sastavu Mirjana Bobić Mojsilović, Gorica Nešović, Slavko Beleslin i Zorica Karanović, jednoglasno je odlučio da laskava titlula AUTO KO BOMBONA za 2010. godinu pripadne automobilu TOYOTA RAV 4.

Onaj ko sedne u ovo vozilo, rečeno je na PRESS konferenciji, uživaće u svakom pogledu jer je t zaista auto ko bombona! Ovaj slatkiš vole podjednako muškarci i žene, mladi kao i oni koje se tako osećaju, uspešni i oni koji će to tek postati, jednom rečju, svi koji u životu traže užitak.

Ljubitelje automobila i slatkiša pravo iznenađenje tek očekuje na ovogodišnjem Beogradskom salonu slatkiša SLATKE PRIČE koji će se održati od 26 do 28. novembra 2010. godine u beogradskom Sava centru. Zahvaljujući specijalnoj tiluli koju je osvojio, pobednički automobil TOYOTA RAVA 4, posetioci Salona slatkiša će moći da dožive na potpuno nov naičn i da shvate zašto se ovaj automobil voli. Do tada, slatko brendiran RAV 4 ćete prepoznati na ulicama, a možda ćete odlučiti i da sami postanet vlasnik ovog automobila i uverite se zašto je žiri baš u njemu prepoznao automobil koji i u najvećoj saobraćajnoj gužvi ne stvara nervozu – već užitak. Da bi zaljubljenost u ovaj automobil prerasla u pravu dugotrajnu ljubav, pobrinuće se PUMPA SA SRECM – EKO pumpa koja će isključivo tokom kampanje sanbdevati gorivom ovaj slatkiš, rečeno je na konferenciji za novinare.

Na pitanje kako se oseća posle dobijanja ovako slatke titule, direktor marketinga TOYOTA Marko Kruška je, između ostalog rekao da je ovo svojevrsno priznanje. Činjenica je da su u ovom automobilu mlade uspešne žene i poslovni muškarci već prepoznali vozilo koje ih motiviše da idu napred čak i kad voze u rikverc, ali to što je ovako renomirani žiri jednoglasno doneo odluke da je to AUTO KO BOMBONA, koje bi i sami vozili, je apsolutno jedinstveno priznanje.

Izvor : Economy.rs



čitanja : 1964



Komentari

Glupost na kvadrat!

Autor carobnjak 16 Jul 2010, 00:50

P.S. ne mislim za auto vec za nagradu...

Autor carobnjak 16 Jul 2010, 00:51

Odavno mi se dopada ovaj auto, ali novi model je stvarno mnogo prefinjeniji.Stedim vec duze vreme za, nadam se da cu uspeti da ga kupim.

Autor Braca 16 Jul 2010, 02:32

Hahahaha! Kad vec nemoze da racuna na kvalitet, Toyota izmislila novi atribut- sad je slatka!

Autor MiniCooperS 16 Jul 2010, 10:03

Ziri jeste "specijalan"...

Autor Panchev9 16 Jul 2010, 10:56

Bolje uzeti tiguan ili qashqai

Autor Dejan L 16 Jul 2010, 12:26

Kakav ziri - takva titula

Autor lok 16 Jul 2010, 13:38

'kad već ne može da računa na kvalitet'... kad preteruješ sa tendecioznim pljuvanjem onda postane kontraproduktivno.

Autor draguljče 16 Jul 2010, 15:07

Nikada nijedan auto nije poneo ovakvu titulu. I baš mi je drago. Mislim da ovo samo mogu da ukapiraju prefinjene dame. Izvinjavam se muškom delu publike. Bez namere da bilo koga uvredim, mislim da oni kapiraju samo ogoljene stvari. Ovo je neobično i baršunasto.
Dragana

Autor dragana baus 18 Jul 2010, 11:53

Gay nagrada?

Autor JA 24 Jul 2010, 16:21