home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

José Rocha, tridesetogodišnji student primenjenih umetnosti iz Portugala zadao je tempo prošlog vikenda na WTCC trci u mestu Brands Hatch u Velikoj Britaniji. Vodeći auto na trci bio je Chevrolet Spark za čiju spoljašnjost je José dizajnirao idejno rešenje u okviru takmičenja Mladi? Kreativni? Chevrolet! 2010.

Kao nosioc prve nagrade u oblasti vizuelnih umetnosti, bio je pozvan da provede dva puna dana sa WTCC trkačkim timom i bude svedok svog dizajna koji je osvanuo na vodećem automobilu WTCC trke u Brands Hatch-u u Velikoj Britaniji.

U subotu, José je dočekan u paddock-u od strane Chevrolet Motosport menadžera Eric Nève-a, koji ga je predstavio timu i pokazao mu auto u novom “ruhu” koje je on dizajnirao. José je zatim imao priliku da gleda kvalifikacije i obiđe pit Chevrolet tima, gde su inžinjeri i mehaničari radili na WTCC Cruze trkačkim kolima. Uveče, José se i sam provozio u WTCC automobilu, sa Rob Huff-om, kao vozačem.

José, student ESTG-IPVC škole u mestu Viana do Castello u Portugalu, rekao je: “Dopadaju mi se trke, atmosfera i uzbuđenje oko automobila i vozača. Bio sam toliko ushićen zbog dolaska u Brands Hatch i “mog” automobila koji je sa početnog papira osvanuo na pravoj trkačkoj stazi. Kakvo jedinstveno iskustvo! Zaista mi je bilo drago što sam upoznao Eric-a i ceo trkački tim koji su učinili da se osećam veoma prijatno i pokazali veliko interesovanje za moj projekat. Autentična vožnja u WTCC automobilu na samoj stazi bila je apsolutno sjajna, bio sam prosto “oduvan”…!”

Eric Nève, Chevrolet Racing menadžer, kaže: “Ovo je treći put da oživljavamo pobednički projekat iz oblasti vizuelnih umetnosti u okviru takmičenja Mladi? Kreativni? Chevrolet! na stazama WTCC trke. Zaista je lepo videti entuzijazam i interesovanje za oslikavanje automobila kod trkačkog tima, posetilaca, medija i organizatora, ali najdragoceniji momenat za nas je kada studenti vide „svoj“ automobil po prvi put u realnosti. Takmičenje je zaista dobitna kombinacija, pre svega jer studenti bivaju prepoznati po njihovoj izvanrednoj kreativnosti, a sa druge strane umetnički elementi čine Chevrolet i WTCC interesantnim ljudima koji verovatno inače ne bi bili u kontaktu sa moto trkama.“

Lansirano 2007.god od strane Chevrolet Evurope, pan-evropsko umetničko takmičenje Mladi? Kreativni? Chevrolet!, održava se jednom godišnje, u saradnji sa školama primenjenih umetnosti širom Evrope. Podržava dolazeće mlade talente, ohrabrujući studente da posmatraju Chevrolet iz svoje sopstvene kreativne perspektive. U takmičenju 2010.god, učestvovalo je 135 škola iz 20 zemalja širom Evrope, u oblastima: Moda, Fotografija, Vizuelne umetnosti, Video i Muzika.

Zadata tema u oblasti Vizuelnih umetnosti je bila da se redizajnira spoljašnjost Spark-a na način koji bi predstavio duh automobila i privukao pažnju publike. Automobil koji bi osvojio pobedničku titulu bi bio postavljen kao vodeći automobil na WTCC trci.

Wolfgang Buchwieser, Marketing menadžer, RIDE Snowboards Europe i stručnjak za oblast vizuelnih umetnosti u žiriju za 2010.god. je rekao: “Dizajn pobednika se istakao jer je agresivan. Posmatrate umetničko delo i u sekundi, ono vas zgrabi i uvuče u sebe”.

O PROJEKTU

Mladi? Kreativni? Chevrolet! je pan-evropsko takmičenje studenata fakulteta primenjenih umetnosti, koje od 2007.god Chevrolet Europe organizuje jednom godišnje u raznim oblastima umetnosti (2010: moda, muzika, fotografija, video i vizuelna umetnost).

Ovim projektom, Chevrolet Europe ima želju da podstakne kreativnost i pomogne mladim umetnicima. Mladi? Kreativni? Chevrolet! takođe za cilj ima i da očvrsne neke od osnovnih vrednosti samog brenda.

KAKO SE ODVIJA

U svakoj zemlji koja učestvuje, žiri sastavljen od stručnjaka iz odgovarajućih oblasti daje tri nagrade u okviru svake oblasti.

Svi prvoplasirani dobitnici na lokalnom nivou automatski učestvuju u pan-Evropskom takmičenju u kojem internacionalni žiri na kraju bira 3 najbolja rada u svakoj oblasti.

NAGRADE

Pored novčane nagrade, pobednicima internacionalnog takmičenja se nudi i iskustvo rada sa profesionalcima u odgovarajućoj oblasti.

RAZVOJ PROJEKTA

Projekat se konstantno širi, od 8 zemalja učesnika i 8 škola u 2007.god. do 20 zemalja i 135 škola u 2010.god., kada je broj studenata učesnika porastao na 500.

Za više informacija o takmičenju, posetite: www.youngcreativechevrolet.com       

PR Chevrolet


čitanja : 1007



Komentari