
Nakon što je direktor Akio Tojoda rekao da želi da kupci emocionalnije kupuju nove Toyote, japanska kompanija je najavila novu globalnu filozofiju dizajna proizvoda koja će se primenjivati u svim modelima.
O ovoj filozofiji se još diskutuje u okviru kompanije i tek treba da bude
odlučeno, ali je novi direktor kompanije Toyota Europe, Didije Liroj potvrdio
da kompanija već razvija nove izglede maske hladnjaka i prednjeg dela.
Novi izgled ova dva prednja dela biće primenjen na globalnom nivou i doneće
doslednost većine modela, kaže Liroj, koji dodaje da će novi dizajn doprineti
sa manji modeli izgledaju veći, a veći modeli mnogo manji. Moguće je da će doći
do varijacija novih lica pojedinačnih automobila, kao i grupa proizvoda, kao
što su sportski terenci i sportski modeli.
Razmatranje je prebačeno i na regionalni nivo, tako da će, npr. modeli klase
Kamrija dobiti robusniji izgled za tržište Kine.
Ono što je veoma važno u procesu davanja karaktera novim Toyotama je
obezbeđenje da stari kupci ne budu otuđeni i nezadovoljni, jer je velika većina
veoma zadovoljna svojim automobilima uprkos nedavnim problemima sa opozivom
nekih modela.
Liroj veruje da će Evropa imati sve veću ulogu u razvoju novih Toyota, bez
obzira gde modeli budu razvijani i proizvođeni. Razlog: evropski kupci su veoma
zahtevni, i ono što prolazi u Evropi, prolazi bilo gde u svetu.
Svi u Toyoti su takođe svesni da moraju poboljšati kvalitet i obezbediti da
više ne dolazi do tehničkih grešaka koje bi mogle narušiti imidž kompanije.
Izvor : Economy.rs
I opet ne odustaju od hromirane maske, kao sto ih ima i ruzni lexus
falim te boze... opametili se najzad... sad jos da vidimo kakva ce biti ta nova filozofija u praksi
Neka im neko da telefon Giugiara ili Pininfarine, i problem rešen brzo i lako...
ja verujem da TOYOTA ima dobre dizajnere ali kad "matorci" odlucuju sta ce u proizvodnju onda ne moze taj dizajn da bude svez i atraktivan.
Barem su shvatili u cemu je problem, bio sam u pravu za dosadnog japanskog Volkswagen-a...:)))
Toyota jeste malo dizajnerski dosadna, malo je i osecaj u voznji penzionerski, ali je bar dobra. Mada, sta se sve izdesavalo sa njihovim mnogobrojnim opozivima vozila u poslednje vreme, niko ne moze da kaze koliki je ustvari taj njihov kvalitet. Samo se nadam da je kvalitet bar sto puta bolji nego kod Alfe ili Fiata...
@sandi
ako gledas broj opoziva ispada da je Toyota gora! :)))
Alfa i Fiat nikada nisu bili na istom nivou!
Na listi "bitnih" parametara za izbor vozila, dizajn mi je na poslednjem mestu ...
Moron
Vise puta sam citao tvoje komentare, zapali su mi za oko bas zbog imena kojim se predstavljas. Hteo bih da kazem da imas izuzetno racionalno razmisljanje i jasne komentare, bez nekih uvreda ili neumesnih sala, takodje, imas zdravorazumsko razmisljanje, bar po mojim merilima. I sa ovim tvojim prethodnim kratkim i jasnim komentarom se potpuno slazem
Ali, otkud taj naziv "Moron"?
Pozdrav!
milos
Vec sam ranije odgovarao nekom na to pitanje, ali ukratko ...
Vecina ljudi koji me znaju "u prirodi", smatraju da sam povremeno "moron" ili drugi jezički pandan tome. A posto me drugi verovatno objektivnije dozivljvaju nego ja sam, odlucio sam da ih na taj nacin "ispostujem".
Samo to je razlog, casna pionirska ...
@ zoki
Pa kad chery može da angažuje Italijane, onda toyota treba da se stidi
oni bar opozovu vozila, alfa i fiat to ne urade pa sve krene da vam se kvari... ;)
@nemanja
dodaj tu i Ferari, malo-malo pa se neki zapali ali opoziva nema.
@moron
ti si verovatno u manjini, vecini ljudi u koje se ubrajam ipak dizajn znaci - ne mogu da godinama gledam neki zatupasti auto...
@joca
Moron se samo salio, on vozi Peugeot 308 koji sledi najmoderniji dizajnerski pravac da ne kazem ekstremni, koji se meni ne dopada ali njemu...:)))
@joca
Moron se nije šalio, već se šali "Čarobni". Ja nisam 308 uzeo zbog dizajna, niti ga smatram kvalitetnim vozilom. Objasnio sam jednom da sam uzeo SW samo zbog 6 sedišta ( jer mi je trebalo ) i opšteg komfora ( produžene "platforme" ), a da mi je zadnji deo vozila čak i ružan, dok je prednji ( zbog nepostojanja branika )nepraktičan. Zna sve to Čarobni, ali "zeki", jer je on ovde kralj dizajna i sve na dizajn okreće...
Naravno, iskren pozdrav i Tebi i njemu.
@Moron
lazes, lazes...:)))
Ne okrecem na dizajn, da mi je to najbitnije ne bih vozio Punto "prosecnog" izgleda nego nesto lepse...
Jedino mi je bitno da je "italijan"...:)))
P.S. a zasto onda nisi uzeo Scenic koji je veci od 308 u svim pravcima?
Moj 307 sw 2.0 hdi je ono što ja zovem iznenadjenje, bunio sam se kada je ćale zapeo baš njega da uzme, ali mogu vam reći, auto je perfekcija. Malo mu crkavaju zadnje sijalice, ali bolje i to nego nešto drugo, recimo kod wagena crkavaju podizači stakala u 100% slučajeva, kompresor klime na vw golf4 i bora-i kompresor klime i protokomer, najgore od svega što wagen ume da se ugasi u sred preticanja. I moj komšija Ranko je prešao na Pežo posle krša vw bora
Carobnjak
Kada sam razmišljao o novom, najveći problem mi je bio stari, kako da ih vremenski uklopim ( jer kada sam uzimao prethodni 307, bio sam bez vozila jedno mesec dana baš kada mi je trebalo i rekao sam "nikada više" ).
Pošto je Verano nudio staro za novo uz razuman "gubitak", uz mogućnost da stari vozim dok ne stigne novi ( u kom periodu je stari 307 najbolje išao, kao nikada do tada ), na to sam pristao, izabrao 308 SW i nastavio da vozim 307 dok sam čekao 308. No, par dana pred isporuku se slučajno pojavio kupac za 307, dade više, a sečaka dok ne stiže moj 308, pa "učinih" čoveku ( i sebi ).
Oni i Verana se malo ( malo više ) ljutili ( jer su ga očito nekom svom bili namenili, pošto je zaista bio u savršenom stanju ), ali dalje od ljutnje išlo nije ...
Ja sam se raspitivao kod nekih drugih dilera ( recimo, Mazda ) za "staro za novo", ali su svi hteli samo u granicama svog brenda, dok Verano uzima skoro bilo kakvo smeće ...