home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Generalni direktor Fijata Serđo Markjone ocenio je danas da premeštanje proizvodnje novih modela automobila te kompanije u Srbiju neće biti na štetu italijanskog postrojenja Mirafjori u Torinu.

„Proizvodnja monovolumena 'L O' neće štetiti fabrici Mirafjori”, rekao je Markjone na sastanku čelnika Fijat grupe i sindikata održanom u prostorijama regionalnih vlasti Pijemonta u Torinu, gde je sedište velikog italijanskog proizvođača automobila, preneli su italijanski mediji.

Serđo Markjone je krajem prošle sedmice najavio da će ta kompanija proizvodnju novih modela „fijat ideja” i „lanča muza” prebaciti u Srbiju zato što je u Italiji imala problema sa sindikatima, a u Kragujevcu može da obezbedi nesmetanu i sigurnu proizvodnju.

Na današnjem sastanku, generalni direktor Fijata govorio i o planovima te grupe o osnivanju „Fabrike Italija”, kako je rekao, „jedine kompanije koja će investirati 20 milijardi evra u tu zemlju”.

„Mi ne pretimo, ali nismo spremni da dovedemo u opasnost opstanak kompanije. Moramo imati garancije da fabrike mogu da funkcionišu”, poručio je Markjone, ukazujući da postoje alternative za obezbeđivanje proizvodnje u torinskoj fabrici.

Sastanku su prisustvovali i italijanski ministar rada Mauricio Sakoni, predsednik regiona Pijemont Roberto Kota i gradonačelnik Torina Serđo Kjamparino.

Gradonačelnik Torina upozorio je da bi industrijski plan, u ekonomskom pogledu, „bio neodrživ” ako bi bila ugašena proizvodnja u fabrici Mirafjore, prenela je Ansa.

Predstavnici sindikata na sastanku su ponovili svoje protivljenje premeštanju proizvodnje u druge zemlje.

Autor : Beta.rs

Kragujevac zadovoljio kriterijume za početak proizvodnje 

Izvršni direktor „Fijata” Serđo Markione je izjavio da je odluka da se neki modeli automobila proizvode u fabrici u Kragujevcu, umesto u pogonu u torinskom predgrađu Mirafjori, doneta „imajući u vidu kratko vreme” koje je kompanija imala na raspolaganju da otpočne produkciju.

„Morali smo da donesemo odluku o tome gde ćemo proizvoditi budući model LO, a da to bude u fabrici Mirafjori - kako je predviđeno u decembru - bila je samo jedna od mnogih opcija”, rekao je on, dodavši da je „projekat trebalo započeti što pre, iz komercijalnih i industrijskih razloga”.

„Bilo je neophodno da izaberemo pogon koji nam garantuje da će odgovoriti zahtevima tržišta”, naglasio je Markione u današnjem razgovoru sa vladinim zvaničnicima i predstavnicima sindikata i dodao da je „imajući u vidu neizvesnosti u kojima se nalazio, i još uvek se nalazi, italijanski sistem, bilo nemoguće zamisliti da se takva produkcija započne u Italiji, s obzirom na vremenske rokove vezane za projekat”.

Pokušavši da umiri sindikat pogona u Mirafjoriju, koji se pobunio protiv proizvodnje tri modela u Kragujevcu, Markione je dodao da „to, međutim, ne znači da je isključena i perspektiva buduće proizvodnje u fabrici Mirafjore, pošto je gama proizvoda predviđena petogodišnjim planom 'Fijata' toliko velika da ima i drugih opcija”.

Autor : Tanjug.rs



čitanja : 965



Komentari

Ko drugom jamu kopa sam u nju upada.
Bombardovali nas,ubijali decu,pustili siptare da nas kolju,.........a sve da bi dobili jeftinu radnu snagu,koliniju u Evropi. Sad nek crknu zabari.

Autor Pedja 28 Jul 2010, 15:42