home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Pre četrdeset godina odmah posle kolektivnog godišnjeg odmora kompanije, Škoda Auto je počeo sa proizvodnjom popularnog kupea Škoda 110 R.

Automobil je osmišljen i realizovan kroz nekoliko faza proizvodnje u dopunskom postrojenju kompanije u Kvasiniju koje je, nakon spajanja sa Mlada-Boleslav bazom Škode, postala specijalizovana za proizvodnju malih serija komercijalnih i sportskih vozila, uključujući Feliciju, jednog od najpopularnijih škodinih vozila. 

Škoda 110 R Kupe je bazirana na S 100/110, proizvodnja koja je pokrenuta (isto posle kolektivnog godišnjeg odmora) godinu dana ranije, dakle u 1969, kao naslednik  1000/1100 MB. U novembru 1967, menadžment preduzeća odobrio je koncept novog kupea, a prvi prototip je izgrađen 31. marta, 1968. Automobil je tada predstavljen potrošačima na sajmu u Brnu (5 -14 Septembra, 1970).

S 110 R je imao "fastback" telo, 2 +2 sedišta , kao što bi trebalo da bude za kupe, vrata sa "frameless" prozorima i aerodinamički nagnuta prednja stakla. Pored toga, "eRko" je bila  jača od S 110 limuzine (62 KS naspram 53 KS).

Telo 110 R kupe-a je postalo platforma za veliki broj sportskih modela. Godine 1974, Škoda je napravila tri prototipa (180 RS i 200 RS), koja su potom korištena  kao baza za 130 RS, veoma uspešan sportski model. Poslednja Š 110 R Coupe je sastavljena u Kvasini 30. decembra, 1980.

Tehnički parametri S 110 Coupe R:

Snaga:               45.6 kW (62 KS) pri 5,250-5,500 o/min

Max.obrtni momenat:               86 Nm pri 3,500 o/min

Zapremina motora:               1,107 cm3

Max. brzina:               145 km/h

Potrošnja:               9 l/100 km

Proizvedeno:             57,000

Izvor : Skoda.co.rs



čitanja : 4953



Komentari

Bravo Skoda

Autor German 30 Jul 2010, 10:53

to je bio auto,za malo para extraaaaaaaaaa.......

Autor Pedja 30 Jul 2010, 14:06

Boja otkida! :)

Autor carobnjak 31 Jul 2010, 18:15