home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA GALERIJA

U nedavno objavljenom izveštaju "Qualitatsreport 2010" (Izveštaj o kvalitetu 2010. god.), a prema istraživanjima vodećeg nemačkog automobilskog magazina "Auto bild" Hyundai je proglašen za najkvalitetniji automobilski brend.

Ovo prestižno priznanje Hyunadai je dobio na osnovu opširne analize pouzdanosti vozila, dugoročnog kvaliteta i zadovoljstva kupaca. Analiza kvaliteta je vršena na osnovu različitih kriterijuma: povratnih informacija od 9.000 vlasnika automobila, garancije proizvođača, broja opozvanih vozila i podataka iz nemačkog izveštaja TUV-Techniche Uberwahung Verein (Udruženje za tehnički nadzor) koje obuhvata bazu podataka od 7,5 miliona pregledanih vozila. Na osnovu podataka iz ovog istraživanja Hyundai je prevazišao najveće rivale među automobilskim proizvođačima: Toyotu, BMW i Audi.

Da je kvalitet i briga o kupcu kod Hyundaiju odavno postao vodeći kriterijum poslovanja govori činjenica da je nova strategija polovanja Hyundai Motor Company sprovedena pod sloganom "True Quality Matters" (Najvažniji je pravi kvalitet). Koliko brine o svojim kupcima Hyundai je ove godine pokazao i kroz program "Five Years Triple care", koji obuhvata 5 godina garancije na automobil, 5 godina 24/7 asistencije na putu i 5 godina besplatnih godišnjih preventivnih pregleda vozila. Putem svih ovih aktivnosti Hyundai nastoji da dostigne postavljeni cilj: da do 2015. godine postane vodeći automobilski brend po osnovu zadovoljstva kupaca. 

PR Hyundai Auto Beograd



čitanja : 1726



Komentari

Ova vest se ne slaže sa onom vešću o sonatinom volanu.

Autor Dejan L 13 Sep 2010, 19:32

@Dejan L

Ova vest se verovatno odnosi na trziste Evrope,a nova Sonata se zasad ne prodaje u istoj.

Autor milan 13 Sep 2010, 19:35

Sve ukupno, zajedno sa Bildom, jedno veliko marketinško sranje.
Briga za kupcima od 5 godina, ili bolje rečeno petogodišnje dranje kupaca.

Autor Mange 13 Sep 2010, 22:10

Mange
Prepisuju od VW-a

Autor Ex Italo fan 13 Sep 2010, 22:15

Sto se tiče "dranja kupaca", mislim da danas nema brenda koji bi u tom delu bio značajno humaniji od ostalih. Kao da je zaboravljeno staro pravilo da "ovcu možeš više puta šišati, a samo jednom zaklati". Sada svi odmah "kolju" ...

Autor Moron 13 Sep 2010, 22:27

Moron

Škoda je po pitanju cene servisa i delova "blaža" od ostalih. Isto važi i za Daciu i Ladu (koja nije više za preporuku). ;)

Autor Predrag 13 Sep 2010, 22:44

Predrag
Ne znam, možda je tako. Bilo bi lepo kada bi neki "ozbiljan časopis" napravio detaljnu analizu troškova redovnog održavanja više modela vozila za jedno 200-250.000 km, u varijantama od 10, 20 ili 30.000 km godišnje, a sve uz poštovanje preporuka proizvodjača. Bilo bi tu svega i svačega ( od kvačila, amortizera, diskova, kaiševa, lanaca, pa do ... ) Tada bi "isplivali" mnogi troškovi koje u raspravama ne primejućemo ( ili ih jednostavno podsvesno ili namerno skrivamo ). Tek posle toga bi se moglo objektivno reći šta je manje klanje.

Autor Moron 13 Sep 2010, 23:02

cuo sam da je hyndai kvalitetan, hvala ga dosta...ali jos nije toliko generalno prihvacen i nemaju ljudi poverenja...svi se vode onom Nemci su Nemci :-)))

Autor DaMir 14 Sep 2010, 08:08

Sve je to super,ali ja licno ne volim Hyundai,ali ajde drzim im fige da postanu vodeci aUTOMOBILSKI BREND:)

Autor polovni automobili 14 Sep 2010, 12:31