
U nedavno objavljenom izveštaju "Qualitatsreport 2010" (Izveštaj o kvalitetu 2010. god.), a prema istraživanjima vodećeg nemačkog automobilskog magazina "Auto bild" Hyundai je proglašen za najkvalitetniji automobilski brend.
Ovo prestižno priznanje Hyunadai je dobio na osnovu opširne analize
pouzdanosti vozila, dugoročnog kvaliteta i zadovoljstva kupaca. Analiza
kvaliteta je vršena na osnovu različitih kriterijuma: povratnih informacija od
9.000 vlasnika automobila, garancije proizvođača, broja opozvanih vozila i
podataka iz nemačkog izveštaja TUV-Techniche Uberwahung Verein (Udruženje za
tehnički nadzor) koje obuhvata bazu podataka od 7,5 miliona pregledanih vozila.
Na osnovu podataka iz ovog istraživanja Hyundai je prevazišao najveće rivale
među automobilskim proizvođačima: Toyotu, BMW i Audi.
Da je kvalitet i briga o kupcu kod Hyundaiju odavno postao vodeći kriterijum
poslovanja govori činjenica da je nova strategija polovanja Hyundai Motor Company sprovedena pod sloganom "True Quality Matters" (Najvažniji je pravi
kvalitet). Koliko brine o svojim kupcima Hyundai je ove godine pokazao i kroz
program "Five Years Triple care", koji obuhvata 5 godina garancije na
automobil, 5 godina 24/7 asistencije na putu i 5 godina besplatnih godišnjih
preventivnih pregleda vozila. Putem svih ovih aktivnosti Hyundai nastoji da
dostigne postavljeni cilj: da do 2015. godine postane vodeći automobilski brend
po osnovu zadovoljstva kupaca.
@Dejan L
Ova vest se verovatno odnosi na trziste Evrope,a nova Sonata se zasad ne prodaje u istoj.
Sve ukupno, zajedno sa Bildom, jedno veliko marketinško sranje.
Briga za kupcima od 5 godina, ili bolje rečeno petogodišnje dranje kupaca.
Sto se tiče "dranja kupaca", mislim da danas nema brenda koji bi u tom delu bio značajno humaniji od ostalih. Kao da je zaboravljeno staro pravilo da "ovcu možeš više puta šišati, a samo jednom zaklati". Sada svi odmah "kolju" ...
Moron
Škoda je po pitanju cene servisa i delova "blaža" od ostalih. Isto važi i za Daciu i Ladu (koja nije više za preporuku). ;)
Predrag
Ne znam, možda je tako. Bilo bi lepo kada bi neki "ozbiljan časopis" napravio detaljnu analizu troškova redovnog održavanja više modela vozila za jedno 200-250.000 km, u varijantama od 10, 20 ili 30.000 km godišnje, a sve uz poštovanje preporuka proizvodjača. Bilo bi tu svega i svačega ( od kvačila, amortizera, diskova, kaiševa, lanaca, pa do ... ) Tada bi "isplivali" mnogi troškovi koje u raspravama ne primejućemo ( ili ih jednostavno podsvesno ili namerno skrivamo ). Tek posle toga bi se moglo objektivno reći šta je manje klanje.