
Vitro Group, zvanični uvoznik i distributer Citroen vozila na teritoriji Srbije i Crne Gore, danas je bio zadužen za lepo raspoloženje i brojne uzdahe pripadnica lepšeg pola postavivši na start trke toliko voljeni Citroen C3 nove generacije.
Na Adi je, naime, održana tradicionalna “Ženska trka” u organizaciji “Beogradskog maratona”. Po višegodišnjem dobrom običaju Citroen vozila su bila zvanični prevoznik trke, pa su tako dva prelepa Citroena C3 predvodila stazom naše hrabre sugradjanke, koje su odlučile da današnji dan posvete zdravlju.
Vitro Group je čestitao svim učesnicama trke na sportskom duhu i dobrom raspoloženju, a prema rečima Direktora marketinga Vojislava Lekića, ova kompanija je počastvovana što je i danas bila učesnik “najlepše trke” u Srbiji, uz obećanje da će kompanija sa zadovoljstvom nastaviti saradnju sa “Beogradskim maratonom” i na proleće. Dakle očekujmo da će novi modeli Citroena i dalje izazivati uzdahe, predvodeći internacionalnu kolonu maratonaca ulicama Beograda.
Da subota bude dan ispunjen lepotom u ovoj kompaniji,
pomogla je i saradnja sa “Lutrijom Srbije”, pa je tako po šesti put ove godine
dodeljen novi Citroen C3 srećnom obitniku nagradne igre “Bingo”.

I ovog puta lepši pol je bio srećniji, a prema iskrenim rečima srećne dobitnice jepši poklon od ovako lepog automobile nije mogla da poželi. Ako tome dodamo da je C3 stigao baš na rodjendan dobitnice, nije teško zaključiti da je na dodeli bilo veoma veselo.
Ovaj novi C3 je mnogo lep i nije uopste skup.
Od 9 800 valjda krece...
Pa ovi mali gradski autici se uglavnom uzimaju sa slabijim motorima. :)))
Ne znam sta svi imaju protiv 1.1 , ide to extra bez ukljucene klime, a kad je vruce, onda me briga kako vuce ;)
Pa da, nije fora da mi trosi 17 L pogradu nego 4-5-6 ... jos da ide na plin, bilo bi extra da imas 1.1 ... ali iz iskustva znam da idu super i na duze.. jer manji auto moze biti startan i sa 1.1, doduse ne znam koliko je novi c3 tezak ali verujem da bih bio zadovoljan :) ali ja bih ugradio plin po svaku cenu ...
Razlika je slab i preslab...
Ipak je to jos Saxo-v motro...
Ali dobro...
@dmc
Da. Sta ce ti mali gradski auto koji trosi 17 lit :)))
Zna se zasta sluze mali gradski automobili...
@Pitbull: pa kazem, da, ja samo zelim da uz 1.1 imam plin, ako bi vec uzeo nesto jace onda Dizel, jednostavno se ne isplati vise voziti velike benzince pogotovu po gradu, a ko bas ima para da ne brine o tome, uzece valjda c5/c6 ;)
@dmc
Da. Dizel ide ko metak :)
A trosi smesno...
Slabiji dizel (po kubikazi i konjima) ide bolje od benzinca.
Dizeli shiju.
Da ne pricam sto su mnogo elasticniji.
Gledah zvaničan sajt, baš "bogata" ponuda motora u ovom trenutku. Ili ovaj 1,1 od 61 ks ili 1,4 HDI od 70 ks... I samo jedan paket opreme...
Pravi ženski auto, kao i pežo 206, ford fiesta, i sl... DS3 je već druga priča! :)
Možda neko iz Verano Motorsa vidi cenu ovog C3 HDI, pa bazbnoj HDI 207-ici spusti cenu za nekih 2-2.500 EUR-a
Ono "bazbnoj" bi trebalo da simbolizuje "baznu" verziju. Tako nešto ...
@Moron
Kakvo je po tebi misljenje o PSA motoru 1,1... Dakle sa tvojim iskustvom... Ima li smisla septembra 2010g. nuditi tako nesto... Vozio sam se u proslom C3 1,1 sa klimom( 4 ljudi)... To je bukvalno voznja izbegavanja uzbrdica...
Pozz
Panchev9
Iskreno, nisam znao da taj motor još uvek "živi", mislio sam da je odavno sahranjen. Sramota je da se to danas nudi, ali ovde u Srbiji se svašta nudi, pa zašto ne bi i to. Vozio ga nisam, ali me vozili jesu u saxo-u sa tim motorom i nisam oseto neku "žustrinu" ( sve, samo to ne ).
Mislim da bi "bazno" ipak trebalo da startuju sa onim ( takodje ) starim 1,4 od 75 ks
Panchev9
Ma, šta kažeš? I kod naših "zapadnih susjeda" ima ovaj 1,1 u novom C3? Da ne poverujem, mislio sam da su oni od nas u svakom pogledu napredniji. Ipak, to je bila Austrugarska, pre toga kralj Tomislav, 925. godina i tako ...
A da li i kod njih C1 startuje sa motorom 1.0 od 50 ks? To mi zaista jasno nije, kako 107 i Toyota startuju sa 68 ks, a c1 sa 50 ks...
Moron
Mislio sam sire... Nemacka itd... Nisam znao za tog "downsizing downsizing-a" motora 1,0... Da nisi zamenio kW za KS...
Panchev9
Da, pogrešio sam, jer Vitro group za C1 snagu izražava u KW, a za C3 u KS ... Opet, to je onda još veća bruka, da je jači bazni motor u C1 nego u novom C3. To je za smeh ...
P.S. "Zapadnim susjedima" iskreno izvinjenje