home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Vitro Group, zvanični uvoznik i distributer Citroen vozila na teritoriji Srbije i Crne Gore, danas je bio zadužen za lepo raspoloženje i brojne uzdahe pripadnica lepšeg pola postavivši na start trke toliko voljeni Citroen C3 nove generacije.

Na Adi je, naime, održana tradicionalna “Ženska trka” u organizaciji “Beogradskog maratona”. Po višegodišnjem dobrom običaju Citroen vozila su bila zvanični prevoznik trke, pa su tako dva prelepa Citroena C3 predvodila stazom naše hrabre sugradjanke, koje su odlučile da današnji dan posvete zdravlju.

Vitro Group je čestitao svim učesnicama trke na sportskom duhu i dobrom raspoloženju, a prema rečima Direktora marketinga Vojislava Lekića, ova kompanija je počastvovana što je i danas bila učesnik “najlepše trke” u Srbiji, uz obećanje da će kompanija sa zadovoljstvom nastaviti saradnju sa “Beogradskim maratonom” i na proleće. Dakle očekujmo da će novi modeli Citroena i dalje izazivati uzdahe, predvodeći internacionalnu kolonu maratonaca ulicama Beograda.

Da subota bude dan ispunjen lepotom u ovoj kompaniji, pomogla je i saradnja sa “Lutrijom Srbije”, pa je tako po šesti put ove godine dodeljen novi Citroen C3 srećnom obitniku nagradne igre “Bingo”.

I ovog puta lepši pol je bio srećniji, a prema iskrenim rečima srećne dobitnice jepši poklon od ovako lepog automobile nije mogla da poželi. Ako tome dodamo da je C3 stigao baš na rodjendan dobitnice, nije teško zaključiti da je na dodeli bilo veoma veselo.

Vitro Group



čitanja : 1249



Komentari

Ovaj novi C3 je mnogo lep i nije uopste skup.
Od 9 800 valjda krece...

Autor PITBULL 25 Sep 2010, 17:42

Jos da motor nije 1,1...

Autor Panchev9 25 Sep 2010, 17:50

Pa ovi mali gradski autici se uglavnom uzimaju sa slabijim motorima. :)))

Autor PITBULL 25 Sep 2010, 17:56

Ne znam sta svi imaju protiv 1.1 , ide to extra bez ukljucene klime, a kad je vruce, onda me briga kako vuce ;)

Autor dmc 25 Sep 2010, 17:56

Pa da, nije fora da mi trosi 17 L pogradu nego 4-5-6 ... jos da ide na plin, bilo bi extra da imas 1.1 ... ali iz iskustva znam da idu super i na duze.. jer manji auto moze biti startan i sa 1.1, doduse ne znam koliko je novi c3 tezak ali verujem da bih bio zadovoljan :) ali ja bih ugradio plin po svaku cenu ...

Autor dmc 25 Sep 2010, 17:57

Razlika je slab i preslab...
Ipak je to jos Saxo-v motro...
Ali dobro...

Autor Panchev9 25 Sep 2010, 17:58

@dmc
Da. Sta ce ti mali gradski auto koji trosi 17 lit :)))
Zna se zasta sluze mali gradski automobili...

Autor PITBULL 25 Sep 2010, 18:01

@Pitbull: pa kazem, da, ja samo zelim da uz 1.1 imam plin, ako bi vec uzeo nesto jace onda Dizel, jednostavno se ne isplati vise voziti velike benzince pogotovu po gradu, a ko bas ima para da ne brine o tome, uzece valjda c5/c6 ;)

Autor dmc 25 Sep 2010, 18:08

@dmc
Da. Dizel ide ko metak :)
A trosi smesno...
Slabiji dizel (po kubikazi i konjima) ide bolje od benzinca.
Dizeli shiju.
Da ne pricam sto su mnogo elasticniji.

Autor PITBULL 25 Sep 2010, 18:14

Gledah zvaničan sajt, baš "bogata" ponuda motora u ovom trenutku. Ili ovaj 1,1 od 61 ks ili 1,4 HDI od 70 ks... I samo jedan paket opreme...

Autor Moron 25 Sep 2010, 18:20

Pravi ženski auto, kao i pežo 206, ford fiesta, i sl... DS3 je već druga priča! :)

Autor Miki 25 Sep 2010, 19:10

Možda neko iz Verano Motorsa vidi cenu ovog C3 HDI, pa bazbnoj HDI 207-ici spusti cenu za nekih 2-2.500 EUR-a

Autor Moron 25 Sep 2010, 23:00

Ono "bazbnoj" bi trebalo da simbolizuje "baznu" verziju. Tako nešto ...

Autor Moron 25 Sep 2010, 23:01

@Moron
Kakvo je po tebi misljenje o PSA motoru 1,1... Dakle sa tvojim iskustvom... Ima li smisla septembra 2010g. nuditi tako nesto... Vozio sam se u proslom C3 1,1 sa klimom( 4 ljudi)... To je bukvalno voznja izbegavanja uzbrdica...
Pozz

Autor Panchev9 25 Sep 2010, 23:05

Panchev9
Iskreno, nisam znao da taj motor još uvek "živi", mislio sam da je odavno sahranjen. Sramota je da se to danas nudi, ali ovde u Srbiji se svašta nudi, pa zašto ne bi i to. Vozio ga nisam, ali me vozili jesu u saxo-u sa tim motorom i nisam oseto neku "žustrinu" ( sve, samo to ne ).
Mislim da bi "bazno" ipak trebalo da startuju sa onim ( takodje ) starim 1,4 od 75 ks

Autor Moron 25 Sep 2010, 23:11

@Moron
Isto mislimo...
Nudi se on i "levo od nas"...

Autor Panchev9 25 Sep 2010, 23:14

Panchev9
Ma, šta kažeš? I kod naših "zapadnih susjeda" ima ovaj 1,1 u novom C3? Da ne poverujem, mislio sam da su oni od nas u svakom pogledu napredniji. Ipak, to je bila Austrugarska, pre toga kralj Tomislav, 925. godina i tako ...
A da li i kod njih C1 startuje sa motorom 1.0 od 50 ks? To mi zaista jasno nije, kako 107 i Toyota startuju sa 68 ks, a c1 sa 50 ks...

Autor Moron 25 Sep 2010, 23:19

Moron
Mislio sam sire... Nemacka itd... Nisam znao za tog "downsizing downsizing-a" motora 1,0... Da nisi zamenio kW za KS...

Autor Panchev9 25 Sep 2010, 23:29

Panchev9
Da, pogrešio sam, jer Vitro group za C1 snagu izražava u KW, a za C3 u KS ... Opet, to je onda još veća bruka, da je jači bazni motor u C1 nego u novom C3. To je za smeh ...
P.S. "Zapadnim susjedima" iskreno izvinjenje

Autor Moron 25 Sep 2010, 23:35

Zato sto je Toyotin motor od 1,0...

Autor Panchev9 25 Sep 2010, 23:37

Panchev9
Pa i onaj HDI u Toyoti je PSA... Mogli su malo da ih "nategnu" za motor za C3. Uostalom, imaju PSA 1,4 od 75 ks ( provereni "gutač goriva" ). Ako je dobar za "start" ponude u 207, zasto nije u C3?

Autor Moron 25 Sep 2010, 23:40

Citroen je postao lepši od Peugeota u poslednje vreme.

Autor Dejan L 25 Sep 2010, 23:40