home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Italijanski "Fijat" razmatra prodaju dela akcija filijale "Ferari" kako bi se prikupio novac za povećanje udela u američkoj autokompaniji "Krajsler" koja se nalazi pod upravom "Fijata", piše Korijere dela sera, pozivajući se na informacije u sedištu grupacije u Torinu.

List ističe da je glavni prioritet "Fijata" da obezbedi svež novac kojim će se finansirati preuzimanje 51 odsto akcija "Krajslera", a da bi prodaja dela akcija "Ferarija" mogla biti jedan od načina da se taj cilj postigne.

Zvanični predstavnik "Fijata" demantovao je pisanje Korijere i istakao da "nema planova za prodaju 'Ferarija'".

"Fijat", koji poseduje 20 odsto američkog "Krajslera", namerava da poveća udeo u toj kompaniji na 35 procenata, kako bi se ispunio zadatak preuzet prilikom preuzimanja posrnulog "Krajslera". 

Postoji opcija da "Fijat" kupi i 51 odsto akcija "Krajslera" koji je uz pomoć američke vlade izbegao bankrot.

Analitičari očekuju da će "Fijat" podići udeo vlasništva u "Krajsleru" na 51 odsto u 2011. ili u 2012. godini.

Korijere piše da će "Fijat" i pored prodaje dela akcija, zadržati većinski paket od 51 odsto deonica u "Ferariju", čija se vrednost procenjuje na 3,1 milijardu evra. "Fijat" sada poseduje 85 procenata "Ferarija".

Izvršni direktor "Fijata" Serđo Markione, koji je istovremeno i šef "Krajslera", izjavio je u septembru da nastoji da vrati na "istorijski nivo" od 90 odsto vlasništva "Ferarija", s tim što se ne bi izgubila prava investicionog fonda iz Abu Dabija "Mubadala" koji drži pet odsto akcija "Ferarija".

Izvor : rts.rs

Foto : arhiva Autoblog.rs


čitanja : 2178



Komentari

Bolje bi bilo da prodaju akcije u potpunosti nekoj ozbiljnoj firmi.
To bi bilo bolje za Ferrari.
A Fiat bi mogao dalje da nesmetano nastavi sa proizvodnjom dvokolica :)))

Autor PITBULL 27 Sep 2010, 13:10

Ovo Fiat ne radi zato sto je veliki gubitas nego onako iz fazona, i ako ne budu imali pare prodace i alfu i ako negiraju

Autor Orlo 27 Sep 2010, 13:42

Nisam bas siguran da je Ferrari profitabilna fabrika.
Verovatno ga Fiat zato i prodaje,jer ne moze vise da izdrzi gubitke.
Tj mislim da Ferrari vise kosta da se napravi nego sto se prodaje.
Danas u 458 Italia imas vrhunsku tehnologiju za 150 000.
Tehnologija iz F1,menjac menja brzine brzinom svetlosti.
Vrhunska tehnologija za 150 000. To je jeftino u stvari.
Niko ne nudi takvu i toliko tehnologije za te pare.

Autor PITBULL 27 Sep 2010, 14:01

P.S. Konkurenti koji kostaju nekoliko puta vise ne nude ni blizu tolko tehnologije...

Autor PITBULL 27 Sep 2010, 14:02

I sve to posle "samozapaljivanja"... Mozda OHO lepak investira u akcije...
Ako bi moglo da su kupi 10 akcija, onda se prijavljujem...

Autor Panchev9 27 Sep 2010, 14:41

Ovo ce da kupi VW pa cemo konacno da imamo Ferari koji se nece zapaliti ako ga vozis brzo :D

Autor STrider 27 Sep 2010, 15:06

Predlazem da VW kupi sve ostale marke i da svi vozimo iste automobile (Golf 2 na primer), tako bi se stavila tacka na ove "naporne" rasprave ovde...:)))

Autor carobnjak 27 Sep 2010, 16:20

@carobnjak, Pa opasno se zahuktao, prvo Alfu, pa sad ako uzme i Ferari, a vec ima Lamborgini mozda i kupim Italijanski auto (jedan od ova dva zadnja) :D

Autor STrider 27 Sep 2010, 16:24

@carobnjak
I to je bolje nego da ih kupi drljavi Fiat :)))

Autor PITBULL 27 Sep 2010, 17:42

@ STrider
Kad VW kupi Alfu , ti ćeš se potpisivati sa STwalker

Autor Dejan L 27 Sep 2010, 17:52

Ma samozapaljivanje kumuje ovome, hoce da prodaju nesto akcija dok im vrednost nije osetno pala na berzi...

Autor Damko 27 Sep 2010, 18:30

@PITBULL
pa zar nisi znao da je Fiat vlasnik Ferrari-ja?!?

Autor carobnjak 27 Sep 2010, 18:49

@Dejan L
Potpisivacu se "twin spark" :D

Autor STrider 27 Sep 2010, 18:50

@Carobnjak
Znam naravno,nego je to moj odgovor na tvoj :)))

Autor PITBULL 27 Sep 2010, 18:58

@PITBULL
nije adkekvatan, Fiat prodaje a ne kupuje...:)))

Autor carobnjak 27 Sep 2010, 19:00

P.S. zaboravio sam da dodam na komentar pod 16:20, da bih se tada "vozio" peske...

Autor carobnjak 27 Sep 2010, 19:01

@carobnjak
pa u tome i jeste razlika.
VW kupuje a Fiat prodaje.
Zna se ko je ko :)))
Posto sam imao Golfa 4-ku, svakako se ne bi "vozio" peske sto ti kazes.
Jes da lice jedni na druge sad,al barem su dobra kola i kvalitetna za razliku od Fiata.

Autor PITBULL 27 Sep 2010, 19:07

@PITBULL
procitaj Predragov izvestaj o "kvalitetu" Skode u prvih 10 000 km!
Pa moj je presao realnih 120 000 km i ne fali mu nista!

Autor carobnjak 27 Sep 2010, 19:18

@Carobnjak
Ne znam,na 4-ci nisam imao ni jedan kvar,presao sam 70 000 sa zadovoljstvom.
Nemam ama bas nikakvih zamerki.
U svakom slucaju,pre ce VW da predje brdo kilometara nego Fiat,to zna i svaki laik.

Autor PITBULL 27 Sep 2010, 19:30

@ carobnjak
A nek pročita i moj komentar

Autor Dejan L 27 Sep 2010, 19:31

P.S. Jel znas zasto je VW na ceni?
Zato sto 4-ka se jos uvek drzi,dok Bravo tog godista se raspada.
To ti je razlika izmedju Italijana i Nemca.
Zato ljudi ne vole Fiat.

Autor PITBULL 27 Sep 2010, 19:33

@PITBULL
mozda je stvar u tome da sam ja naleteo na extra primerak? :)))

Autor carobnjak 27 Sep 2010, 19:33

@PITBULL
pa kod mene nije na ceni , niti kod mnogih...
Nisam jos cuo da se bilo koji Bravo raspao, obavesti me , ok?

Autor carobnjak 27 Sep 2010, 19:35

@carobnjak
Ne mislim bukvalno da se raspao.
Vec sav zvoni,raspada se zargonski receno.
A rupu tacno osetis ledjima kolika je :)))

Autor PITBULL 27 Sep 2010, 19:39

Cak ni ti ne mozes reci da je Bravo udobniji od Golfa.
Niti kvalitetniji.
Uostalom,pogledaj cene 4-ke i cene Bravo-a.
Sta mislis,zasto je to tako? :)))

Autor PITBULL 27 Sep 2010, 19:40

@PITBULL
to se sve da srediti i to za male pare, veruj mi...
Posto sam ja realan covek, reci cu ti da taj Bravo/Brava jeste bio problematican model, posebno elektronika...

Autor carobnjak 27 Sep 2010, 19:41

@PITBULL
a sta mislis zasto su te cene samo kod nas takve? Pogledaj okolne zemlje...

Autor carobnjak 27 Sep 2010, 19:43

@PITBULL
hoces da mi kazes da ti vozis Golf 4?!? Zar ne vozis E klasu (vrh, najjaci, extra) ?

Autor carobnjak 27 Sep 2010, 19:45

@Carobnjak
Citaj pazljivije.
Vozio Golfa.
Sad E klasu,vec 3 god i prezadovoljan sam.
Moram biti objektivan pa reci da mi je Golf iako je bio "casa" (presao bio samo 35 000) dosadio posle 2.5 god koliko sam ga vozio,a Mecku vozim sa istim uzitkom kao i prvog dana kad sam seo u nju.
I sto je najsmesnije,mnogo mi je prakticnija E klasa.
I preglednija,veliki gepek mozes pola kuce spakovati :)))
Ne treba spominjati udobnost,sigurnost itd.
U tome je bolja od svojih konkurenata,sto je najvaznije.

Autor PITBULL 27 Sep 2010, 20:07

@PITBULL
ozbiljno? A ja lupio! :)))
Da li bi nam otkrio tajnu koliko si radio za nju?

Autor carobnjak 27 Sep 2010, 20:09

@Carobnjak
Dobio sam je na poklon :)))
Pa sad mozes da je kupis polovnu umesto novog Fiata 500.
A ja bih uvek pre vozio takav auto,nego tako neki nov.

Autor PITBULL 27 Sep 2010, 20:18

@PITBULL
pretpostavljao sam...
Kad je budes zaradio, onda se javi!
Lako je tako da se ku.cis!

Autor carobnjak 27 Sep 2010, 20:23

@carobnjak
Svuda je polovni Golf 4 skuplji od direktnih konkurenata istog godista, sa slicnom opremom, ne samo kod nas. Prelistaj sajtove koji se bave prodajom polovnjaka iz Nemacke, Francuske, Spanije, Belgije, Holandije... pa ces da se uveris u to

Autor STrider 27 Sep 2010, 20:35

@Carobnjak
To je bila sala ako nisi shvatio :)))
Ko jos dobija na poklon auto (jos takav),mislio sam da je ocigledno, da ces razumeti.

Autor PITBULL 27 Sep 2010, 20:36

@STrider
a Gof 2,3, Audi "jaje" i stari Passat su takodje skuplji od novijih konkurenata kao u Srbiji? Ajde molim te...
Raspitaj se koliko Passat kosta u Bugarskoj, na primer...Duplo manje!

Autor carobnjak 27 Sep 2010, 20:38

@STrider
Mozda Carobnjak ima virus u kompjuteru pa mu brljavi cifre :)))

Autor PITBULL 27 Sep 2010, 20:38

@carobnjak
Nisam rekao da oni vrede koliko kostaju na nasem trzistu, kao ni da su oni jeftiniji u odnosu na noviju konkurenciju. Rekao sam da su skuplji u odnosu na konkurenciju istog godista sa slicnim motorom i opremom. Ta 4 modela koja si naveo se svuda u EU smatraju za krs, kao i bilo sta drugo istog godista. Gledao sam jednu epizodu Top Geara gde su se takmicili ko od trojice voditelja moze da kupi bolji auto za 10 funti, a Hamond je za 90 kupio audija 80 b3 u vrhunskom stanju, koji bi ovde kostao bar 2500e. Caka je u tome da je registracija takvog automobila papreno skupa, a vozac ako hoce da se "resi" automobila mora da ga reciklira sto kosta 250 funti, pa mu se zato isplati da ga proda prakticno dzabe

Autor STrider 27 Sep 2010, 20:43

ispravka-za 100 funti

Autor STrider 27 Sep 2010, 20:44

@STrider
pricam ti o Srbiji, pusti Top Gear koji se sprda sa svim automobilima!
Ta 4 modela su zivotni san vecine Srba, nazalost...

Autor carobnjak 27 Sep 2010, 20:47

@carobnjak
Top Gear sam naveo kao ilustraciju za sta oni smatraju te automobile-krs koji vredi manje od mog mobilnog.
Golf i Audi se cesto kritikuju kao preskupi za ono sto nude, ali oni su kasnije skuplji kao polovnjaci pa prakticno ljudi ne gube ni jedan jedini evro. Danas su ionako sva kola slicna po kvalitetu, ljudi ih biraju na osnovu nekog licnog afiniteta ili zbog dizajna

Autor STrider 27 Sep 2010, 20:52

@STrider
da, osim u Srbiji...

Autor carobnjak 27 Sep 2010, 20:53

@carobnjak
Covece pomenuo si milion puta da je Golf san ljudi u Srbiji,eto sada i za Audi jaje itd.Cekaj,da ljudi imaju para jel bi im san bio Golf 2?Nikome san nije automobil star 20 i kusur godina,svi bi voleli da se vozikaju u pasatima,pezoima,sitroenima starim 5,6 godina,ali odakle ljudima novac za sve to?Ljudi u Srbiji najvise voze Golf 2,zato sto trosi kao upaljac,zato sto je izdrzljiv i nije skup za odrzavanje.Dakle,da imaju Srbi pare,ne bi vozili gose 2-jke.

Autor dusan 27 Sep 2010, 20:58

@dusan
hteo sam da kazem da je jos uvek puno onih koji bi dali velike pare za te stare modele, a da bi za isti novac mogli kupiti noviji automobil...Ne slazes se?

Autor carobnjak 27 Sep 2010, 21:11

Ajde sad kazite da li nema potrebe za brisanjem!?!

Autor auto 27 Sep 2010, 21:15

@carobnjak
Koje to velike pare spominjes?Ne znam koju cifru smatras za velike,i koji su to staaaari automobili koji kostaju dostaaa para?

Autor dusan 27 Sep 2010, 21:23

@dusan
naveo sam. Pogledaj na sajtovima polovnjaka sta se sve moze kupiti za tu svotu koju neko trazi za pomenute modele...

Autor carobnjak 27 Sep 2010, 21:25

Ja necu da se obazirem na svu ovu raspravu, rekao sam sta sam imao.

@dusan
Mislim da je Carobnjak mislio da je bolje kupiti npr Reno Klio 2005god za 3500e nego Golf3 '97 za isti novac. To je vec stvar licne procene po meni

Autor STrider 27 Sep 2010, 21:27

@STrider
hvala druze sto si me razumeo, barem ti veceras...

Ne znam sta je sa pojedincima veceras, ja nikoga nisam dirao, kao i uvek!

Autor carobnjak 27 Sep 2010, 21:29

@STrider
@carobnjak
Ako je taj primer,onda moze biti to da ljudi gledaju odrzavanje.Svi sami znate da francuzi nisu jeftini za odrzavanje,po meni Reno tek!Mozda sagledaju i kazu bolje mi je ovo da manje trosim na kvarove,dizel je pa cemo videti za sledeci automobil.

Autor dusan 27 Sep 2010, 21:40

@dusan
i to je istina, ali ne bih se ja hvatao "francuza".
Da dodam da su ti pomenuti stari modeli kod nas mnogo skuplji nego u okolnim drzavama, to je srz mojih komentara, moze se lako proveriti...

Autor carobnjak 27 Sep 2010, 21:43

@dusan
Ne secam se na kojoj vesti, ali pre nekoliko dana sam napisao detaljno cene odrzavanje Renoa Megan, Mazde 3, Toyote Auris, Golfa VI i Hyundaia i30.
Normalno je da je servis za novija vozila skuplji nego za stara, ja imam Audi 80 b3 i Golfa IV, servis za Golfa je bar 2-3 puta skuplji

Autor STrider 27 Sep 2010, 21:44

@carobnjak
Znam za njihove cene u EU.Bas za okolne,mislim Hrvate,Bosance,Rumune itd ne znam,ali znam za zapadne drzave,Golf 3 je kod njih lagano 800 eura,Golf 2 400-500...Ali ne samo ta starija vozila,vec sve ukupno i generalno u EU su automobili mnoooogo jeftiniji naravno.Ako pogledamo,passat B5,5 je kod nas od 6000 eura pa na gore,u EU moze da se nadje karavan,1.9 dizel za 3800-4000.Oni ljudi kupe nov auto,voze do 5 godina najvise i to prodaju,kupuju drugo novo vozilo,a u Srbiji ima mali broj ljudi koji moze tako da radi.
Inace,koliko god ja voleo i 307,i Megana 2,i jos pratim cene,i razmisljam o njima,sve to o odrzavanju me odaljava od njih.

Autor dusan 27 Sep 2010, 21:50

@PITBULL
pogresno si procenio!
Moje pitanje si doziveo kao zakljucak, sto je pogresno...

Autor carobnjak 27 Sep 2010, 22:03

@PITBULL
vrati se na komentare o Audiju, i ovde na pocetak...

Autor carobnjak 27 Sep 2010, 22:56

@Carobnjak
Ja sam "vredjao" Fiat a ne tebe!

Autor PITBULL 27 Sep 2010, 22:59

Nevidjena diskusija. Blago vama. :)))))

Autor Bleki 27 Sep 2010, 23:26

@dusan
Stavi na tu cenu troskove carine i poreza 10 i 18% kao i troskove dok se taj auto doveze u Srbiju pa na kraju dobijes cenu auta kod nas

Autor STrider 28 Sep 2010, 03:04

@STrider
Znam ja sve to :)

Autor dusan 28 Sep 2010, 08:40

,,Ajde sad kazite da li nema potrebe za brisanjem!?!

Autor auto 27 Sep 2010, 21:15"

auto, šta je bilo, jer skoro bio još neki problem pa žalbe na moderaciju? Opet li si brisao previše, pa se žalili, pa ih sad javno pitaš pre nego da brišeš nešto?
Neznam, pitam, nisam bio dugo vremena ovde, u zadnjih mesec dana ako sma dva puta obišao blog, nisam imao vremena.Ni sad ne pišem od kuće.

Autor MasterHaosis 28 Sep 2010, 16:36

@ svi uglavnom,
radite li vi nesto pametno u vasim zivotima?

Autor Bora 28 Sep 2010, 18:08

@auto
Brisi sve ovo!

Autor Damko 28 Sep 2010, 21:42