home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Izvor : Novosti.rs

Dinamika, interaktivnost i konstantno držanje slušalaca u neizvesnosti, formula je kojom se izdanje "Automedija" nametnulo i zadobilo veliki broj "audio-zavisnika", "žednih" radio- programa jedinstvenog koncepta.

Povodom izdanja jubilarne, 100. emisije na frekvencijama širom Srbije, među kojima je i Radio Novosti (104,7 MHz), i proslave drugog rođendana medijske grupe "B2B Interaktiv", na Dorćolu je organizovana žurka kojoj su prisustvovale mnogobrojne javne ličnosti.

"Sklad govora i muzike, dinamičnost i nepredvidivost, ono su što karakteriše našu emisiju", rekla nam je Sanja Veličković, marketing menadžer "Automedije". "Dvočasovni "lajfstajl" program otkriva strasti zvezda i dočarava kako izgleda život u pokretu poznatih ličnosti".

Spotovski stil komunikacije i raznovrsni prilozi emisije svojom tematikom podižu raspoloženje slušalaca Radio Novosti utorkom od 15 do 17 časova i nedeljom od 10.00 do 17.00.

Autor: E. Bajić



čitanja : 979



Komentari