
Izvor : Novosti.rs
Dinamika, interaktivnost i konstantno držanje slušalaca u
neizvesnosti, formula je kojom se izdanje "Automedija" nametnulo i
zadobilo veliki broj "audio-zavisnika", "žednih" radio- programa
jedinstvenog koncepta.
Povodom izdanja jubilarne, 100. emisije na frekvencijama širom Srbije, među
kojima je i Radio Novosti (104,7 MHz), i proslave drugog rođendana medijske
grupe "B2B Interaktiv", na Dorćolu je organizovana žurka kojoj su
prisustvovale mnogobrojne javne ličnosti.
"Sklad govora i muzike, dinamičnost i nepredvidivost, ono su što
karakteriše našu emisiju", rekla nam je Sanja Veličković, marketing
menadžer "Automedije". "Dvočasovni "lajfstajl" program
otkriva strasti zvezda i dočarava kako izgleda život u pokretu poznatih
ličnosti".
Spotovski stil komunikacije i raznovrsni prilozi emisije svojom tematikom
podižu raspoloženje slušalaca Radio Novosti utorkom od 15 do 17 časova i
nedeljom od 10.00 do 17.00.
Autor: E. Bajić