home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Američka filijala nemačkog BMW-a najavila je da će opozvati na tehnički pregled oko 200.000 luksuznih vozila u Severnoj Americi zbog popravke mogućeg problema sa izlivanjem tečnosti u sistemu za kočenje na različitim modelima vozila.

Opoziv se odnosi na BMW serije 5, 6 i 7 opremljene motorima V8 i V12 u periodu od 2002-2010. godine, kao i na jedan broj "Rols-Rojsovih" automobila "fantom" izrađenih od 2003. do 2010. godine. "Rols-Rojsov" model "goust" nije ugrožen, stoji u saopštenju.

BMW je saopštio da curenje može ugroziti pokretač kočionog sistema, dovodeći do gubitka vazduha i smanjenja snage automatskog sistema za kočenje. Mehaničkim kočenjem, međutim, vozilo može da se uspori ili zaustavi, saopštila je komapnija. 

BMW je objavio da do sada nije bilo izveštaja o incidentima ili povređenima, navodeći da je pripremio kontrolu i popravku vozila i da će delove za zamenu uskoro dostaviti mreži dilera u Severnoj Americi. Vlasnici vozila će o mogućoj proveri biti obavešteni u narednih nekoliko sedmica, kada će moći da zakažu kontrolu i eventualnu popravku automobila. 

Autor : Tanjug.rs



čitanja : 2329



Komentari

OJHA ;) Jos Mecka ostala pa da zaokruzimi pricu...

Autor farmer_losmi 02 Okt 2010, 02:00

@farmer losmi
E tesko ce to da vidis :)))
Zato i jeste najbolja :)))

Autor PITBULL 02 Okt 2010, 06:42

Ovo nije nikakav poseban propust, a i nije mi jasno koji ljudi upotrebljavaju to automatsko kocenje. Sumnjam da ce to uticati na popularnost BMW-a. Toyota je imala mnogo goru gresku, a to nije primetno uticalo na prodaju.

Autor Marko 02 Okt 2010, 09:27

Pritisnes pedalu kocnice,kad ono nista...

Autor milan 02 Okt 2010, 11:13

totalno nebitan kvar ako je uopšte kvar

Autor Logan 02 Okt 2010, 11:15

mi zivimo u Evropi,tako da nas zaboli ..... :)

Autor hh 02 Okt 2010, 11:23

Mecka menja "u tisini". Jedan moj drugar ima novu mecku E250 CDI i zamenili su mu ( na redovnom servisu ) sve brizgaljke ...

Autor Moron 02 Okt 2010, 11:28

@Moron
Kakve brizgaljke?

Autor PITBULL 02 Okt 2010, 11:42

@hh
Da,cudo da samo u Americi se to desava.
U Jevropi nista :)))

Autor PITBULL 02 Okt 2010, 11:42

@PITBULL

Pa na motoru,vidis da je to dizel.

Autor milan 02 Okt 2010, 12:27

Ja kad sam bio u servisu Mercedesovom,bila je nova E klasa isto 250 CDI,na oko 30 000 km sve dizne otisle...
Pa su mu menjali o trosku Mercedesa.
Najbolji motor je 350 CDI.
Ovaj 250 je napucan da bude jak kao prethodni 320 ali nije to to.
Jos se pokazao na testiranju da nema tu snagu kao 320 iako na papiru imaju isto (204 konja).
Ali naravno zbog razlike u kubikazi,ne moze da bude tako elastican i mocan.

Autor PITBULL 02 Okt 2010, 12:38

Taj tim mi veli da je dobio produzenje garancije za godinu dana za 'mecku' zbog 'tegoba' koje ima taj E 250 CDÍ. Kaze i da nikad vise ne bi uzeo pezo (imao je 407 HDI ) i to sa dva razloga: 1/'meckin' servis mu je 1 km od stana i 2/ uvek na lageru imaju šve delove.

Autor Moron 02 Okt 2010, 12:55

@Moron
Hocemo li u Djenove hehe...

Autor Panchev9 02 Okt 2010, 13:03

@Moron
"Kaze i da nikad vise ne bi uzeo pezo"
To i nije nista cudno :)))
Kad jednom sednes u Mecku,ne razmisljas vise o drugima. :)))
A i sta ga briga za te dizne,iovako ti fabrika sve to sredi,jos su mu i produzili garanciju kako kazes.
A sta kaze,kako je zadovolja autom?
Reci molim te svima ovde.
Ja znam kako moze da bude zadovoljan. :)))
Tj ne moze da bude zadovoljan,nego samo prezadovoljan.
A ti ga pitaj pa nam prenesi.

Autor PITBULL 02 Okt 2010, 13:38

Panchev9
???

Autor Moron 02 Okt 2010, 14:24

PITBULL
Kada je postao moj klijent, vozio je HDI ( pre toga DTI ), a od kada se sa mnom "rastao" vozi taj E250 CDI..
Elem, kaže da je zaista prezadovoljan "mečkom" ( da je izuzteno udobna i sve "naj -naj" ) i da nikada više ništa uzeo ne bi osim "mečke", a posebno zbog "brige o kupcu". Mečka jeste imala "problema", ali on kaže da mečkin servis na N.BGD, ako treba, sve reševa u toku noći, pa čak ti i dodju po kola i vrate ih posle ...
HDI ( tj. Pežo i Verano ) mu se "ogadio" kada je pre oko 2 god.( pred polazak na more ), taman pred istek garancije "spržio" lamelu ( što mu, naravno, nisu priznali na teret garancije ), ali je problem bio što na lageru u Veranu uopšte nisu imali set kvačila za 2.0 HDI ( što je zaista smešno ). Pa ti letuj... Doduše i danas ima 207 1.6 HDI, koji vozi njegova supruga.

Autor Moron 02 Okt 2010, 14:34

@Marko,
naprotiv, toyotina prodaja je poprilicno ostecena. do nedavno toyota kao kompanija je bila ispred ford motor company i gotovo dostigla i gm. sad je iza oba. toyota kao divizija je bila najprodavanija u americi, sad je iza forda i chevroleta.
evo juce su izasli brojevi o prodaji za septembar. od 34 auto kompanije u americi samo 4 su imale par prodaje i lexus je jedan od njih (ostale 3 su volvo, smart i suzuki). lexus je najprodavaniji luksuzni brand u americi vec 20+ godina. u septembru su ga prestigli bmw i mercedes, a i cadillac nije daleko

Autor mile antena 02 Okt 2010, 15:46

mečka je pre desetak godine imala problema sa fabričkim akumulatorom zbog koga je dolazilo do požara...

NIKO NIJE SAVRŠEN

Autor miki 02 Okt 2010, 15:50

Mala ispravka,nije oko 200 000 auta,nego tacno 350 000 auta a evo dokaza :
http://www.bbc.co.uk/serbian/news/2010/10/101001_bmw.shtml
I sa hrvatskim trzistem zajedno:
http://www2.autoportal.hr/201010019088/Top-vijesti/Opoziv-obuhvaaa-automobile-marke-BMW-serija-5-6-i-7-koje-pokreau-V8-i-V12-motori/menu-id-103.html

Autor Proter 02 Okt 2010, 17:07

Činjenica je da su novi automobili do te mere pouzdani da prve 2-3 godine pri "putovanjima" ne bi trebalo da se previše udaljavaš od ovl. servisa.

Autor Moron 02 Okt 2010, 18:10

@Moron
Hvala lepo :)))
A ti radis u Pezou?

Autor PITBULL 02 Okt 2010, 18:13

PITBULL
Nema na čemu, i drugi put.
Ne, ne radim u Pežou ( gde bi mi "kraj" bio da sam tamo ), pravnik sam, nekada davno student Univerziteta "Rifat Burdžović Tršo" :))

Autor Moron 02 Okt 2010, 18:17

@Moron
Posto kazes "dok je bio moj klijent" pa sam zato pomislio.
U svakom slucaju hvala jos jednom na informacijama i pozdrav!

Autor PITBULL 02 Okt 2010, 18:22

PITBULL
Ah, izvini za "mistiku". Sustina "uvoda" je da je čoveku "svanulo" kada je promenio "zastupnika", pa je tako posle i došao do te zaista dobre mečke Mene taj njen motor zaista impresionira, a čovek kaže da mu sa svoja 204 ks "u pravilu" ne troši više od HDI od 136 ks. Ako nešto ne "varim" na toj mečki, to su ona dole dnevna led svetla,onaj njihov oblik mi je "bljak" ( ali, šta je to za ono ostalo savršenstvo od vozila )

Autor Moron 02 Okt 2010, 18:36

@Moron
Meni je ta nova E klasa fenomenalna.
Imao sam prilike da probam prijateljevu E 350 CDI,AMG-styling,keyless-go,bordo koza itd...
Fasciniran sam.
Auto bukvalno leti kako je brz,a trosi smesno.
Sportski je (AMG vesanje),ulazi u krivine kao karting :)))
Ja imam prosli model E 320 CDI,2003 god i prezadovoljan sam.
Cilj mi je nova :)))
350 CDI naravno,jer je to najbolji motor a i volim brza kola.
Jer nije isti osecaj kad je 200 ili 350 CDI,bukvalno je skroz druga prica.
Ova nova osetno ubrzava bolje od moje a manje trosi, 7G-tronic menjac,a kod mene 5 brzina.
Mislim da u gradu ne prelazi 8 lit.
A S320 cdi trosi 9 lit prosecno,gldeao kod prijatelja i to za 70 000km.
Znaci na 70 000 prosek 9 lit.
Zaista fascinantno za takav auto.
A isto je dosta brz.

Autor PITBULL 02 Okt 2010, 19:01

PITBULL
Verujem da je to "zmaj" to što ti imaš. To je "ladja" i to brza "ladja", sa obrt. momentom kamiona.
Ja sebe nekako "ne vidim" u mercedesu, imam neki problem u glavi. Negde 2004 sam detaljno "razgledao" tadašnju ( produženu ) A klasu i baš mi se dopala, ali nisam mogao da "prelomim" tako nešto ...
Kada bih danas gadjao mečku i dalje bi to bila A ili B klasa. B klasa me baš oduševljava ponudom prostora. B 200 D bi bilo ok.

Autor Moron 02 Okt 2010, 19:39

Lepo je to sto prave te opozive. Na taj nacin ce svakako podstaci proizvodjace da malo vise brinu o kvalitetu svojih automobila. Ali ja ipak mislim da je sve to uradjeno u korist americke auto industrije a ne zbog naroda. Na taj nacin kude druge proizvodjace i smanjuju im rejting. A i ovo zbog cega su napravili oboziv kod BMW-a je smesno. Izgovor je da POSTOJI MOGUCNOST da dodje do izliva tecnosti, oni ce to da provere iako se to do sada nikome nije desilo i nikada nije bio ni jedan incident zbog tog kvara. To je smesno. Svi znamo cij je Dajmler i sa kim saradjuje. Stite ljudi sebe.

Autor cvele 02 Okt 2010, 20:14

cvele,
zar treba cekati da neko pogine pre nego sto urade opoziv?
videlo iz slucaja toyote sta se desi kad se nesto ignorise i pocne da dobiva paznju tek nakon sto neko pogine.

Autor mile antena 02 Okt 2010, 20:33

Procitaj ponovo sta sam napisao i videces da sam ja gore napisao da je dobro to sto prave opozive. Ja sam hteo da kazem da oni prave opozive da bi bacili ljagu na sve neamericke auto kompanije. Nebi oni to nikada radili zbog naroda. Nebi oni nikad jurili neki moguci kvar. To se sve radi zbog para.

Autor cvele 02 Okt 2010, 20:51

Da li je neko nekada "opozvao" neka kola zbog "nedostatka" koji nije direktno uticao na bezbednost, ali je "nedostatak" bi evidentan. Npr, ono sa ranijim reno 1,5 dci motorima od 85 ks i problemom sa "Delphi" pumpom visokog pritiska - da li se to "ispravljalo" o trošku firme ili je bilo "ujeo vuk magare"?

Autor Moron 02 Okt 2010, 21:02

Evo trenutna statistika u Americi prodaje Mercedesa,Bmw-a,Lexusa i Audija...
Mercedes 162.711 a sep 20.666
Lexus 162.438 a sep 16.948
Bmw 157.464 a sep 18.228
Audi 74.225 a sep 8.151
ps.Znaci opoziv Lexusa prije 2-3 mjeseca je umnogo uticao na njih,posto evo zadnja 3 mjeseca je imao manju prodaju u odnosu na proslu...Ako koga zanima sajt na koji moze sve da vidi neka kaze,pa mu ostavim..;)
I ovo je prvi put da nakon par godina sto je dominirao prodajom Lexus, da ga neka Marka prestigne,a vjerovatno ste i vi upoznati da je prije 3 mjeseca bila statistika od prvog polugodja 2010 godine,i da je Lexus za 1191 primjerak imao vecu prodaju od Mercedesa,a da Bmw za Mercedesom zaostaje za 5 i nesto hiljada,a za Audi ne moramo pricat,posto ima dvoduplo manju prodaju no konkurencija..;)

Autor Proter 02 Okt 2010, 21:04

Samo mala ispravka "Od konkurencije"

Autor Proter 02 Okt 2010, 21:07

zbog cega bi ameri hteli da pomognu mercedesu da prestigne lexus? lexus je vise americka marka nego recimo cadillac.
sta-vise, ameri mrze daimler posle nacina na koji su unistili chrysler.

Autor mile antena 02 Okt 2010, 21:54

@Moron
Bas tako kako si rekao. Sve znas :)))
Dobra mi je nova A klasa i B klasa je ok.
Ali meni nekako vise "pasu" veca kola i vise volim veca odnosno komforna kola.
Sto kazes ladja.
Ali da je brza ladja a ne "kornjaca" :)))

Autor PITBULL 02 Okt 2010, 23:12

PITBULL
Koliko troši taj tvoj E320 CDI? Po gradu i van njega?

Autor Moron 02 Okt 2010, 23:14

Mercedes je 2008 godine vrlo tihim glasom (šapatom), pozivao vlasnike Sprintera 2006+ na "akciju" (ma šta to značilo), da dođu u servis "na kafu" dok majstori zamene letvu volana, tj. dok je još glava na ramenima!
(lično iskustvo).
Ako se dobro sećam, letva je u prvoj ugradnji bila made in Slovakia a posle su stavljali neku iz ne znam odakle...
"Oni" to sa opozivom rade tiho i suptilno, pa nisu valjda na pijaci...

Autor Đenka 03 Okt 2010, 02:46

@Moron
Prosecno trosi oko 10 lit.
U gradu od 10-12 na otvorenom 6-7-8 (zavisi kako vozis).
Ako ne prelazis 120 na otvorenom ispod 7 trosi.
Evo svezih podataka sa borda :
Na 4769 km / 33kmh (prosecna brzina) / 10 lit prosecna potrosnja / 145 sati i 22 min (vozen,radio toliko od reseta)

Autor PITBULL 03 Okt 2010, 04:34

P.S. Jednom sam isao 80km/h na autoputu i bord je pokazivao 5.8 lit potrosnju.
Na 140 oko 7, 7 i po.
Ako ga "gazis" na auto-putu oko 10,11 12.8 ako bas teras do kraja (251kmh na 4 250 obrtaja,na 4 500 pocinje crveno) :)))
A u gradu ako ga vozis brzo (pun gas) 12.8 trosi,tako pokazuje bord,a testirao sam bord,tacno pokazuje.

Autor PITBULL 03 Okt 2010, 04:43

PITBULL
To su baš dobro podaci za jednu takvu "mrcinu" ( i to brzu "mrcinu" ) od blizu dve tone. Smešna potrošnja i pre 10-15 godina nemoguća uz te ( benzinske ) perfomanse.
Sećam se, meni je vitara sa 980 kg, 1,6 litara i 75 ks trošila po gradu benzina koliko tvoj automatik dizela.
P.S. Pošto samo zao čovek, moram da se malo i našalim... Imaš tačno 2 puta više "kubika", "momenta", snage ( skoro 2:1 ), "duži ti je" skoro pola metra, ali ... ja imam veći prosek brzine na prethodnih oko 32.500km - 44 km/h :))) I "nešto" manju prosečnu potrošnju...

Autor Moron 03 Okt 2010, 09:12

Đenka
Treba umati stila...
Sad se setih da sam i ja sa prethodnim 307 negde 2004-05 pisanim putem bio pozvan na druženje i kafu - i ( mislim ) kontrolu prednjeg trapa...

Autor Moron 03 Okt 2010, 09:22

@Moron
Slazem se sa tim gore sto si napisao.
To je bukvalno smesna potrosnja prema onome sta nudi.
Tj koje performanse nudi i koliki je auto.
I samo da znas,meni je 90% voznje grad.
Ti verovatno imas vise voznje na otvorenom.
Jel ti dizel taj auto?
Ne moguce je da benzinac trosi toliko.

Autor PITBULL 03 Okt 2010, 10:21

PITBULL
Slične podatke o "konzumiranju" mi je dao drugar za (isto vozilo), (W 211) jel tu karoseriju imaš?
Za onakvu brutalnost i nije mnogo žedan.

P.S.
Mnogo ti je "nervozan" nik :)

Moron
Prateći ovu tematiku shvatio sam jedno, a to je, da je skoro svim auto-brendovima "stalo" do "druženja i kafenisanja" sa svojim korisnicima!
Dobrodušni neki ljudi vole da učine, pa i da se druže :))

Autor Đenka 03 Okt 2010, 13:47

@Djenka
Da,W211.
Ne da nije mnogo zedan,nego smesno trosi kako ide.
Pa 10 litara ti po gradu trosi neki 1.4-1.6.
Sto se nicka tice,nije uopste nervozan.
Ako gledas kao klasican konzument televizije i verujes u sve sto cujes na TV-u,onda mislis da jeste.
Ali ja ti kazem,svako ko ima Pit-a zna kakav je to pas.
Najbolji!
E sad,druga je prica sto ima debila pa ih maltretiraju,teraju u borbe itd.
Inace Pit je velika maza,to zna svako ko ga ima.
A krvolocnog psa mozes da napravis od koje hoces rase,nikakav problem.
Samo uzmi ubijaj ga od batina,maltretiraj,pa onda kad vidi coveka,normalno je da ce da pomisli da ce ga tuci i onda se brani pas,logicno.
Ljudi su stoka,ne psi...
Pas je najbolja zivotinja na svetu.
Ne kazu dzabe najbolji covekov prijatelj.
Svako ko ima ljubimca,zna da je to tako.

Autor PITBULL 03 Okt 2010, 14:37

PITBULL
Iskreno, malo mi neverovatno sa 90% gradske imati prosek brzine od 33 km/h. Doduše, sve zavisi kuda i kako voziš ( po gradu i van njega ). Kod mene, takav prosek bi možda bio kod 1:2 ili 2:3 u korist vangradske.
Ovih stvarnih 40 km/h je oko "pola-pola". U pitanju je 1.6 HDI od 109 ks, a stvarni prosek potrošnje do sada mu je 5,44 ( po bordu 5,1 ).

Autor Moron 03 Okt 2010, 18:05

Đenka
Znaš i sam - nija baš najsrećniji onaj vlasnik vozila kome "druženje sa majstorima" postane najveći deo "socijalizacije".

Autor Moron 03 Okt 2010, 18:12

@Moron
Ne znam tacno da li je 90% ,ali uglavnom je gradska voznja. E sad tu ima i gazele i delova gde je otvoren put.
Usce pravac...

Autor PITBULL 03 Okt 2010, 18:13