
Audi je danas i zvanično potvrdio da će njihov R8 e-tron sa elektropogonom definitivno ući u serijsku proizvodnju (za to će se brinuti quattro GmbH u Neckarsulmu).
To će se desiti tokom 2012. godine, ali ovde odmah i napomena da će se raditi o ograničenoj seriji. Drugi detalji nisu saopšteni, pa ovde podsećanje na R8 e-tron u koncept formi koji do 100 km/h stiže za 4,8 sekunde.

R8
e-tron ima četiri elektromotora sa ukupno 230kW/313KS, dok mu autonomija sa
jednim punjenjem litijum-jonskih baterija iznosi oko 250 kilometara.

Punjenje baterija na običnoj kućnoj
utičnici inače traje 6 do 8 sati, dok je raspored težine 42:58% napred/nazad
(težina automobila iznosi 1600 kg).
R8 e-tron je dugačak 443 cm, širok 190 cm, visok 125 cm, međuosovinsko rastojanje iznosi 265 cm, a točkovi su od 19 inča.
Konkurent iz BMW-a koji ce se pojaviti 2013. ce ga odrati u svakom smislu.
Kasno Marko na Kosovo stize :)))
Ako je onaj hyrbrid to sto sprremaju,onda su smesni.
Ovaj elektro R8 ce ga pokidati,da ne pricam V10.
Ma bmw uvjek zadnji napravi auto u odnosu na konkurenciju..Prvo oni izbace,pa ovi kupe,sve fino sagledaju i tako,i onda i oni naprave,samo bolje ako mogu...
BMW uvek čeka da vidi šta drugi rade, pa onda prepisuje. Najavljuju onaj eficient koncept 5 godina i nikako da izadje, a audi ga je pretekao i sa City Car A1 i sa super sport R8 modelom, a takodje i A7 je izašao pre gran coupe-a, a sada i najavljeni R4 e-tron stiže pre bmw-a
Toliko o tome drage beemvejdžije
Jedna godina nije kasno ;) i nema prepisivanja. BMW razvija mali trocilindricni dizel velike snage i jos mnogo toga, zbog toga ce kasnije izaci taj model. Bice dosta nove tehnologije u tom BMW-ovom hibridu. Bice jaci od R8, a i 300 kg laksi...
@ Marko
Iskreno se nadam.
Podržavam sve što je drugačije, bolje i neprepisano
https://www.youtube.com/watch?v=WGUPgkhwRmM&feature=player_embedded
a na njegovoj platformi se radi i porsche cayun i lamborghini suv!
Toliko o prednosti