
Porodični akcionari Porsche Holding GmbH su odlučili da prodaju Volkswagenu operativno poslovanje Porsche Holding Salcburg (PHS).
Transfer kompanije koja se bavi trgovinom automobilima će se obaviti po
fiksnoj ceni od 3,3 milijarde Eur, najverovatnije tokom prve polovine 2011.
godine, ali ne kasnije od 30.09.2011.
Ova odluka porodica Porsche i Piech predstavlja jasnu posvećenost ka
implementiranju integrisane automobilske grupe. Prodaja ove kompanije koja se
bavi trgovinom automobilima je već bila predviđena u sveobuhvatnom sporazumu
zaključenom prošle godine.
Za Volkswagen, kupovina koja je dogovorena, znatno će ojačati trgovinske
aktivnosti kompanije. "Porsche Holding Salcburg je visoko profitabilna i
ekonomična kompanija koja se bavi trgovinom automobilima. PHS postavlja
standarde za našu industriju u ključnim oblastima trgovine automobilima kao što
je orijentisanost ka kupcima", rekao je prof. dr Martin Vinterkorn, predsednik
Upravnog odbora Volkswagen AG.
"PHS će sačuvati svoj status kao individualna organizaciona jedinica sa
svojim uspešnim modelom poslovanja, kao i sa celokupnim kapitalom i svim
brendovima. Istovremeno mi ćemo znatno ojačati naše sopstvene trgovinske
aktivnosti na glavnim tržištima i regijama. Štaviše, kombinovanjem procesa u
relevantnim sektorima, kao što su finansijske usluge ili IT mi ćemo takođe
pojačati sinergiju i povećati naše performanse u trgovini automobilima, znatno
doprinoseći ostvarenju ciljeva Strategije 2018 VW Grupe", nastavio je
Vinterkorn.
PHS je najuspešnija evropska privatna kompanija koja se bavi trgovinom
automobilima i ima veoma jaku poziciju posebno u Austriji, Zapadnoj Evropi,
Jugoistočnoj Evropi, kao i u Kini. U finansijskoj 2009/2010. godini prodaja
421.000 novih vozila je stvorila prihod od prodaje od 12,2 milijarde Eur, sa
profitabilnošću većom od proseka tržišta. PHS zapošljava otprilike 20,300
ljudi.
to nije nista dobro.samo vise djelova u golfove i audije.a to nevodinicemu.a i zbg monopola ih mozda i rasture;)ali je dobro sto lamborghini se skoro ogradio od vw,ponesto mu uzme audi ali motori i to su cist lambo,jos kad bi ferrari ako ga kupe ostao nezavisan bilo bi odlicno samo bi se brze razvijao.za porsche je shteta,takve masine da drzi vw sramota.vec kajen ima chini mi se isti 3.0 dizel ko audi..pi
@pop_power
Svakim danom,ostavljas sve gluplje komentare.Lambo je u dobitku sto ga je uzeo Audi,oni su stvorili Gallarda,Murcie-a,umesto 5.0 motora koje je lambo imao,sada imaju 5.2,a mozda si video kakva se azdaja od motora sprema za naslednika Murcie-a,od 700ks...Iako je Vw kupio bio Porse,Porse je i dalje pravio svoje motore,poznate 3.6,i 3.8...E,za Kajena,pa sta mislis zasto ima,sve je stvar kinta!Sa tim motorom ce se Kajen sigurno prodavati dosta,zato sto je siguran i dobar motor.Danas je sve u kinti,i sve se odlicno radi u Vw AG!
sve si tachno rekao sem za lamba veze nemas,aj sad pogledja na internet iz cega je motor u rs6 i s8,audi nije imao v10 nego je uzeo lambov iz gallarda,audi radi samo unutrasnjost(barem prije)i kvalitet.ne pricaj o cemu nzs,naci ces i da je audi davao izjavu pogotovo za 5.2 motor,to je motor 5.0 iz gallarda prvo stavljen u s8 prosiren i smanjenih obrtaja,novi motor 5.2 u lamba je chisti lambo motor,cak i to je audi na press konf iznio,lambov 5.2 je slican sa audijevim jer potice iz gallarda ali je nista drugo im nije zajednicko.ne pricaj na pamet,audi je samo u pocetq diktirao,kad je gallardo imao unutrasnjost iz a8,ali murcielago nikad nije taknut zato ga i zovu zadnji pravi lambo,motor i sve ostalo je chista italijanska tehnika,audi je radio jedino ergonomiju unutrashnjosti i josh neke sitnice.trebao bi da znash da je r8,kopija gallarda,to je lambo platforma koju koristi audi.r10 ce da uzme platformu od naslednika murcielaga a pogotovo taj motor od 700konja nije u domenu audija.ti si glup jer pricas napamet i sto ne znas,pa cak i neces da provjeris.pa i svudje v10 u audija ako gledas top gear i fifth gear kazu lamborghini engine..nemoj da budes u zabludi da lamborghinije pravi audi,on saradjuje i uzima..a ako nisi glup ko sto se cini sve mos provjerit kralju.
Otkako je ovaj internet postao lako dostupan svima, prava najezda stručnjaka, i to obično u oblastima kojima realno vladaju koliko i Homer Simpson nuklearnom fizikom...
Šteta je što pojedini uzimaju VW u negativno razmatranje a i cipele su im jedino vozilo.
@pop_power Audi je finansirao i konstruisao i Gallarda i Murcielaga!!!!!!!!! kakvi Italijani...
@hh
aha, ranije Lambo nije umeo da pravi supersportske automobile, zato ga ja Audi i preuzeo...
P.S. istorija ti nije jaca strana...:)))
@carobnjak
Pravio je Lambo i ranije fantasticne automobile,ali pogledaj od kad je pod Audijem,Gallardo,Murcie,Reventon,6 elemento,pa evo i naslednika Murcie-a...Sve fantasticno...Budi malo realan.
@pop_power
Lambo je imao 5.0 motore,dolaskom Audija oni imaju 5.2 motore...Nemoj da si smesan,i aj sto lupas gluposti,nego ti je i pravopis slaba strana,stvarno se potrudi,jedva da se skapira tvoj komentar!Audi njima kes,zivljenje itd,oni njima platformu za R8...Posteno i fer :)