
McLaren je danas i zvanično potvrdio da će njihov novi sportski automobil MP4-12C u Velikoj Britaniji koštati od 168.500 funti, što ga čini jeftinijim od italijanskog konkurenta, Ferrarija 458 Italia.
McLaren je objavio cene za još nekoliko tržišta, pa će MP4-12C u Nemčakoj koštati tačno 200.000 evra, u Francuskoj i Monaku 201.000 evra, u Italiji 201.680 evra, a u Belgiji 203.360 evra (sve navedene cene su sa uračunatim porezom). Cene za ostala tržišta će biti objavljene naknadno.
Više o MP4-12C možete pročitati OVDE.
Ivan Mitić - Autoblog.rs
Danas kod bolnice Dr. Dragiša Mišović, crni ferari
NS * 50 - 50 unutra braon koža, a zvuk ne pitaj, naježio sam se
Ipak je ferari ferari
Za te pare ocekujem "vau" efekat i vise originalnosti..Moze da motor bude sjajan i zvuk i sve,ali jednostavno mi se oci ne "lepe" za njega.Ne umem da objasnim zasto..
@ Uros C S
Zato što je kopija ferarija sa izmenjenim difuzorom, Npr. nissan gtr nije nikoga kopirao
@Dejan L,
Ne bi bas rekao da je kopija Ferarija ali da das detetu od 10 godina da nacrta superauto verovatno bi dobio ovako nesto uz jos neki veliki spojler pozadi.Jednostavno,ovako je trebao da izgleda da je izasao pre jedno 5,6 godina a ne pored onakvih konkurenata.Kod pomenutog Nisana dodao bi jos da mu je mozda i mana sto dizajneri nisu ukrali neku foru sa drugih modela.:) Elem,osnovno vaspitanje koje nosis od kuce nalaze da kada u gradu vidis Ferari napomenes i koji je model bio a ne ovako,ostavljas nas u neznanju.Sram te bilo! :D
Ok, a da ne znaš da je McLaren
i da ga vidiš, šta bi pomislio?
P.S. to je bio ferrari 599
Po prednjem delu,verovatno Ferari ali ovi bokovi i ostatak su toliko puta kopiani da je svako trazenje njihovih korena uzaludno.Cinjenica je da su imali samo McLaren F1 i da nemaju prepoznatljiv stil. 599?da nije onaj beli,Karicev?
Recimo da ovaj motor ugrade u neki od onih Marusijinih novih modela,ne bi ni trepnuo da trazim jedinstven supersportski model,drugaciji od svih.
Nije beli, već lak crni
Ns table reg. oznaka NS*50-50
Znaš kakav je a boja onako duboka, nije plitka ko na većini, nego kao da ima sloj stakla preko, bruka, a onaj žuti amblem... A vozi ga dečko ne stariji od 25 god. Ludost. Ma od danas volim isključivo crni ferarri
Da...poznajem tog decka,sreo ga na birou rada pre neki dan.Kuka,kaze kako nema posla,razmislja da ga proda da uzme Californiu,jer manje trosi.Kaze da je ta crna bila druga opcija,jer je usled krize,morao da odustane od zlatnog premaza.Muka!
@carobnjak,
neka moja licna frustracija,potpuno nebitno...:)
Suvise obican,suvise monoton,suvise neprepoznatljiv i suvise skup,to bi bilo neko moje misljenje.
Za sve super-automobile vaze skoro isti postulati sto se dizajniranja tice,tu se skoro nista ne menja godinama vec se linije samo zaobljavaju.
@milan
uporedi karakteristicne crte Ferarija,Porsea,Lamborginija,Zonde,Bugatija,Maseratija...Jednostavno ima mesta za jedinsvtenost.Pogledaj Marusiju koju sam spomenuo,ne mora da ti se dopadne ali je jedinstvena.
uh sorry, zaboravih da kažem da je i ovaj McLaren odličan. :) Konačno nešto da odrade bez pomoći Mercedesa. ;) A ne bi me začudilo da je i ovde prisutan, jer poseduje 40% McLarena.
@ McLaren
A vi kako 'te, jbg kad voli da čačka mečku i kopira ferrari, a pomalo i lotus
Znaš kako kažu Romi?
Mečka je najbolji auto, još da ima Opelov motor......
Dok ih ne vidim na testu obojicu, ne mogu ništa da kažem. :D Ali ovako Mercedes bolje izgleda i spolja i unutra, SLS izgleda nutra najbolje od svih super sportskih automobila..) I ima onaj monstruozni motor. :) McLaren će garant biti za nijansu bolji na stazi... Biće zanimljivo kada u SLS-u zamene ovaj atmosferac sa bi turbom i imaće preko 600 ks garant i sa nenormalnim obtrnim momentom. :)
@Carobnjak
Na stazi bi ga odrali svi redom.
458,Mclaren,Zonda a mislim i GT2 RS.
"The Bugatti Veyron EB 16.4 is a rear mid-engined grand touring car. The Super Sport version is the fastest road-legal car in the world, with a top speed of 431.07 km/h (267.85 mph). The original version has a top speed of 408.00 km/h (253.52 mph)..."
Toliko!
Ne pominjite mi onaj VW sa 1000 konja. :) 30 cilindara, 12 000 kubika i 8 turbina. :))) Kako to Mercedes Brabus rešava, dobije 800 ks, 2 turbine i 6300 kubika i najbolji obtrni moment ikada viđen. :)
Neka priča ko šta hoće, najbolji super sportski automobil je Pagani Zonda. :) Pa bila to R, F, Cinque, Tri volore, HH... :)
@Carobnjak
Evo pogledaj koliko je mala razlika u brzini a razlika u ceni preko milion :)))
P.S. Nissan ima 800 konja
https://www.youtube.com/watch?v=Qgm2t6o6LZ8&feature=related
@Carobnjak
Pa jes,ali za 100 i kusur hiljada da imas blizu Veyrona... :)))
Bolje nema :)))
@McLaren,
Kao sto je to jednom Dzeremi objasnio opisujuci CL BRABUS:jedan auto tolike snage treba da ima supersportske delove,projektovane za te brzine koje on nema(kao ni taj BRABUS) a to je npr: Svaki deo pazljivo dizajniran da odgovara aerodinamici pri tolikim brzinama,Gume predvidjene za te brzine,pa cak i brisac koji ako nije dobar oduzima na dinamici koja je bitan faktor kada juris preko 300,pa onda spojleri...bla,bla...Ne mozes jednostavno da pojacas auto i da ocekujes nesto za sta on nije projektovan.Kao i na primeru tog Brabusa.Jeste on jak,ali tu snagu i obrtni moment ne moze da prenese korisno na podlogu,vise je za hvaljenje u kaficu. Ne kosta taj Bugati toliko zaista,to je cena njegovog razvoja,ulozenog truda inzenjera i dizajnera...
To što pričaš Uroše je strai Brabus, to je emisija od pre 6-7 godina. Znaš li koliko oni novih modela imaju. Oni su najjači ubedljivo na svetu, sve rućni rad i najskuplji materijali. Jesi primetio da je Brabus najbrži na svetu u svim mogućim segmentima. Najbrži SUV, najbrža super lux limuzina, najbrži kupe, najbrži kabrio i tako dalje.
Brate....Ne mozes da ponistavas uspeh jednog Veyrona,pricom o tome kako Brabus ima ono,ima ovo a ovaj drzi rekord u brzini medju putnickim automobilima,znaci ne BRABUS.Najmanji je problem povecati snagu motora,to mozes na hiljadu nacina...Turbo,Nitro...Svaka cast Brabusu,ali je Veyron numero uno,a i ti to znas.Na tronu je zato sto je rezultat bukvaalno naucnog rada!Mozes da ga mrzis zato sto je VW iza celog tog projekta,kao ja npr,ali skidam sesir. Zonda je najbrza na Nirburgringu u verziji koja nema nista od opreme,karoseriju od kevlara koja se skida s dva prsta a nije ni registrovana za saobracaj. Posle nje 599 GTO,kog mozes da vozis gde hoces. Opet,bravo za Brabus,ali treba znati kad odati postovanje nekom ko to zasluzuje.
Veyron je cisto pokazivanje nadmoci od strane VW-a.
Inace on stvarno izgleda kao svinja u odnosu na druge supersportske modele a i sam pogled na njega govori da na stazi nije najbrzi.
Skini sa neta Jerremy Clarkson "The Italian job",njegov najnoviji DVD. Na testu Camaro,SLS AMG,458 Italia,Galliardo Superlegiera,Porsche GT3,Ariel Atom,Zonda...Konkretno prica o SLS-ovom obrtnom momentu,i generalno sa problemom prenosenja takve snage na podlogu kod novih supersportskih automobila.A lik je cak i kupio jednog za sebe.
Ferari 599xx je poput Zonde R, go k'o pištolj.
https://www.youtube.com/watch?v=Agakdx32tfM
https://www.youtube.com/watch?v=YPd0ATqvoJM
Ovi klipovi me načisto oduševljavaju. :)
@Pittbull,
Slazem se za njegovu ulogu u VW.Treba da podigne cenu koncernu koji pod svojim znakom nije uspeo da plasira PHAETON odlicnih karakteristika upravo zbog svojih korena.Izgled je subjektivna ocena tvoja,ja kad sam video kad je Dzeremi stao pored njega,skapirao sam da je velicine kompakt auta i odmah sam promenio misljenje na bolje.Nikakav je na stazi mozda,ali na pravcu mu nema ravnog u toj opremi i tih osobina.
https://www.youtube.com/watch?v=jqOdtPlWsmc
Pazite škako ide ovaj SLS GT3 u krivinu. Neki automobili uz njega kao da stoje.
Evo ga i SLS na NIrbugringu. Trebalo mu je 7:40.
https://www.youtube.com/watch?v=QogyCSuVQjE
@Uros C S
Nije nikakav na stazi,ali su mnogi dosta brzi.
On je jedino ubedljiv na pravcu.
Njegov izgled u poredjenju sa Lambom,Ferrarijem itd je "tanak".
Mnogo je "debeo",visok.
Kao VW buba oblik spram gore pomenutih.
@Pitbull,
Da se ne lazemo,videli smo ga samo na Top Gear stazi i to je to,u "obicnoj verziji". A izgled je takav,usled ogromnog motora i propratne opreme kao sto su hladnjaci,turbo punjaci itd..Moj omiljeni super auto 90-ih je EB 110 i lepsi mi je od Veyrona,a iz samo 3,5 litra izvlacio 553 KS.Vremena se menjaju,jbg.
@Uros
Meni je jedino beli Veyron lep.
Ali opet ni blizu kao Murcielago.
@McLaren
Od Zonde R mislim da nema brze na stazi :)))
Moj pomenuti favorit,pored glavnih konkurenata svojevremeno uz izostanak Diabla.U SS verziji i do 650 KS onomad...
http://en.wikipedia.org/wiki/File:Black_Bugatti_EB110.jpg
Taj NS 50 50 crni konjic je samo jedna stvar koju taj decko ima......i pitajte mu drugara M.Miskovica sta jos voze....da se cuej cuje se
Kada jedan covek iz sveta motosporta kao sto je Andrej Kulundzic kaze da je jedina bitna stvar pri izboru automobila bez obzira na cenu,klasu i sl izgled i emocija koju on kod vas izaziva,mislim da je svaka dalja diskusija o tome ko je bolji,lepsi i slicno smesna.
UROS 88
Odlican komentar, svak ima nesto sto mu se svidja i ne treba tu zalaziti u neke diskusije.
Inace da imam te pare za auto (200.000 e), ovaj bi mi bio na samom vrhu liste za kupovinu.