
Najveći svetski proizvođač automobila i dalje se nalazi u krizi čak i godinu dana nakon prvog talas opoziva preko 12 miliona vozila.
- Kriza u našoj kompaniji još nije gotova. Ukoliko se zaustavimo na sadašnjim
naporima, moglo bi nam se desiti da se još neki talas krize ponovi, smatra
Šinići Sasaki, član Upravnog odbora odgovoran za kontrolu kvaliteta.
Sasaki je izjavio da Toyota, koja je oštro kritikovana jer je sporo reagovala
na krizu, traži ženu koja bi bila članica odbora u kojem su trenutno samo muški
članovi, kako bi unapredila svoju korporativnu kulturu.
Sasaki je priznao da je Toyota postala najveći proizvođač automobila jer se
General Motors našao u problemima i da će se truditi da ne izgubi tu titulu.
Kompanija je značajan novac uložila u rebrending čiji je imidž značajno narušen
problemima sa ubrzavanjem vozila, motorom i kočnicama, a problemi su se
odnosili na preko 12 miliona vozila širom sveta.
Prošle nedelje, Toyota je objavila planove predstavljanja 11 novih hibridnih
modela do kraja 2012. godine kako bi nastavila svoju dominaciju i na polju
ekološki prihvatljivih vozila.
Izvor : Economy.rs
Foto : Toyota