home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Nakon desetogodišnje pauze, severnoamerička podružnica BMW-a odlučila je da se ponovo reklamira na jednom od najskupljih i najgledanijih događaja na svetu – američkom Super Bowl-u.

Nemačka kompanija, koja američkim tržištem upravlja iz svoje centrale u Vudklif Lejku (Woodcliff Lake) u Nju Džerziju, priprema se za verovatno najbogatiju sezonu u svojoj istoriji kada je u pitanju promocija novih modela. 

Očekuje se da će preko 60 odsto prodajne game BMW-a u 2011. godini predstavljati noviteti, a među njima se izdvajaju kupe i kabrio verzije serije 6, sedan serije 5, novi X3 terenac i dugo očekivani električni model "aktiv E" (ActiveE).

BMW smatra da je reklama tokom prenosa Super Bowl-a, gde tridesetsekundni spot košta i do 3 miliona dolara, idealan način da se okupira maksimalna pažnja američkih kupaca.

Izvor : Autobrief.com



čitanja : 984



Komentari