home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Volkswagen Group je predstavio značajne promene u planovima razvoja proizvoda i najavio da će Porsche biti odgovoran za razvoj budućih sportskih automobila i velikih sedan modela.

Ipak, u budućnosti će za razvoj svih SUV-ova u okviru grupe biti zadužen inženjerski tim Audija, uključujući Porsche Cayenne, Volkswagen Touareg i novi Audi Q7.

Prvi projekat koji će Audijevi menadžeri razvijati je predstojeći manji SUV koji će biti prodavan pod brendom Porsche-a, Cajun koji će deliti platformu sa Audijem Q5.

- Odluka je doneta na nivou menadžmenta svih brendova i kreiraće sinergiju koja bi trebalo da donese prednosti i za brendove i za korisnike, objavljeno je u saopštenju, dok je predstavnik Porsche-a objavio da će Porsche biti zadužen za motore i performanse sledećeg Cayenne-a. 

Izvor : Economy.rs



čitanja : 1220



Komentari

ja bi ta posao prepustio porscheu!!

Autor LF-A 13 Dec 2010, 00:54

@dusan
Znaci Audi Cayenne :)))

Autor PITBULL 13 Dec 2010, 01:28

Znaci BMW i Mercedes mogu da nakrive kapu i uzivaju. Nema nikakve pretnje po njih u SUV segmentu

Autor stefan 13 Dec 2010, 02:20

@stefan
Ja se malo salim,ali zar ti mislis da ce Audi lose to da odradi?
Ili da je Porsche slucajno njima prepustio?
Ne brinem ja da znaju sta rade.

Autor PITBULL 13 Dec 2010, 02:34

A sto se novog Cayenn-a tice,kamo srece da su ranije prepustili Audiju,makar dizajn :)

Autor PITBULL 13 Dec 2010, 02:35

Meni se ovo ne svidja

Autor Dejan L 13 Dec 2010, 08:30

@stefan

potpisujem ;-))

Autor DaMir 13 Dec 2010, 09:14

Ludi, i ja i burazer (toma) smo hiljadu puta ovde naglasavali, ali niko ne slusa. Pogledajte iz profila audi terence. To su malo uvecani karavani. Imaju liniju obicnog karavana, uvecanog i sa povecanim klirensom. Uporedite liniju profila audija q7 i x5, x3, ML, nekog rovera, cak i Kia i Hyundai imaju lepse dizajnirane terence. Ja kad bih vec hteo tako nesto od audija, pre bi uzeo allroad a4 ili a6. To je sto se tice dizajna. A mehanika, nece tu biti mnogo promena, uostalom oni su i do sada delili platforme, motore, menjace (mislim na audi, vw i porsche) kad su suv vozila u pitanju.

Autor stefan 13 Dec 2010, 10:16

Prva rec je trebalo da bude LJUDI:)))

Autor stefan 13 Dec 2010, 10:17

Ne spominju Tiguan?

Autor Sloba 13 Dec 2010, 11:31

Stefane, pa to radi i Bmw. Ono je smehotres od dzipova. Mercedes je tata za sve njih. ML je dobar dzip, GLK takodje, dok G i GL su vrh vrhova.

Autor McLaren 13 Dec 2010, 16:47

x5 je kralj medju premium suv vozilima. Brat od strica je do pre 4 meseca vozio ML, i bio je u fazonu Mercedes ili nista drugo. Onda je letos probao jedan x5, i posle 2 meseca je prodao ML i kupio x5. I sada je prezadovoljan. Da se ovde ne bismo prepucavali na osnovu fanbojizma i balavljenja po katalozima, eto, naveo sam vrlo lep primer. Toliko.

Autor stefan 13 Dec 2010, 17:49

@McLaren
Sta bre to radi "i BMW"?!?!

Autor stefan 13 Dec 2010, 17:50

@McLaren
Ti definitivno od kad komentarises ovde,ostavljas najgore komentare...O kom Gl-u pricas ti?Pre godinu,dve u kom god casopisu da su bili testovi,Q7-ica ga odvalila,ujedno ima i duplo vecu prodaju...G KLASA je vec keva,ali GL ne!GLK takodje nije nista posebno,unistili su ga u prodaji i Q5 i X3...Tako da pre nego sto komentarises nesto,prvo razmisli malo...

Autor dusan 14 Dec 2010, 00:14

@dusan
Q7 nema sanse u off-road-u sa GL-om.
Zaboravio si koliko je Q7 jeftiniji.
GL je mocniji,dobar je i Q7 ali ipak je GL moc.
Q5 je po meni najbolji u svojoj klasi.
X3 mi se najmanje svidja.

Autor PITBULL 14 Dec 2010, 00:18

Bio je test izmedju 10 malih SUV-a, i GLK ih je odvalio. G je tata medju dzipovima. GL je extra luksuzni dzip koji tesko moze sta da se poredi sa njim. Dusane, ja kad sam pratio automobilizam, ti si bio kod uciteljice. Zato ne pisi bzv, napisi svoje i bez tog sranja i prozivanja.

Autor McLaren 14 Dec 2010, 01:24

@PITBULL
Hoces reci da su ti automobili za off-road? ;)
Njihove Off-roud mogucnosti su velike,kod oba modela,ali ne onolike kolike imaju neki drugi,manji...Mada ja kada bih platio Q7 65.000e nikada sa njim ne bih izasao u planinu :D

Autor dusan 14 Dec 2010, 02:21

@dusan
Naravno,ali je GL sposobniji za off-road od Q7.
Bio je neki test gde je GL najdalje dogurao od svih konkurenata.

Autor PITBULL 14 Dec 2010, 03:22

Jeep Wrangler i Lada Niva su babaroge za neasfaltirane puteve i tu je svaka dalja prica suvisna. Za ulozeni novac se dobije ubedljivo najvise.
A sto se tice urbanih terenaca za takozvano "lakat kroz prozor pederiranje" cak i Pitbull, osvedoceni poklonik MB, ne ostaje ravnodusan na pojavu mocnog i premocnog X6! :)
Mada jos ne vidoh novog Kajena, i on mi deluje kao vrhunska masina za pederiranje kroz carsiju... :))

Autor Gagiba 14 Dec 2010, 10:50

samo sam gledao kada ce neko da pomene Ladu Nivu. To je ljudi najveci krsh koj postoji. Drug je kupio novu 2007. Danas na njoj sve skripi i lupa. Cesto nece da upali,a hoce i da se gasi. Inace, zivim u Shumicama pa me je vozio kroz shumu i to je bila prava nocna mora. Znaci, sedite u Nivu da vidite sta je krsh..... Sto se tice odluke da audi dizajnira sve suv-ove vw grupacije, mislim da je to potpuno ok odluka. Porsheovi suv-ovi mi deluju bash Korejanski kada je u pitanj dizajn. Znaju oni shta rade!

Autor Milos 14 Dec 2010, 16:25

@Milos
Kolko para tolko i muzike...
Da je drug kupio Wranglera ne bi se raskripao posle tri godine. jbg. :)

Autor Gagiba 14 Dec 2010, 16:54

imam ja na umu i cenu, koja je stvarno ekstremno niska kada je u pitanju dzip. Ali kada sam seo u Nivu shvato sam da je i to previse, a ne preterujem. Jesu sadasnji suv-ovi pretezno za ulice i neke lakshe off-road voznje. Ali to je po mom mishljenju sasvim dovoljno. Ili kao sto neko malo pre rece- ko ce suv od 100 000eur da vozi po planinama i rekama

Autor Milos 14 Dec 2010, 18:26