
Opel Insignia je vozilo sa najmanje nedostataka prema rezultatima DEKRA izveštaja o defektima. Sa indeksom od 96.1 procenata bez nedostataka, ovaj Opelov model je ostvario najbolje rezultate od svih testiranih vozila.
Ovo je druga godina uzastopno od kako je neki od Opelovih vozila dobio ovu
nagradu. Ova pobeda se samo nadovezala na Korsin trijumf u kategoriji za
„Najbolji pojedinačni rejting“ koji je Korsa osvojila u 2010 godini. DEKRA kreira
svoje godišnje izveštaje o nedostacima tako što sprovodi precizne provere u 8
kategorija vozila i očitava podatke posle svakog dometa od tri kilometra.
Izveštaj o nedostacima se bazira na podacima od 15 miliona provera koje budu
ostvarene na 230 različitih modela.
„Ovaj fantastični rezultat je dodatni dokaz da je kvalitet, ne samo Insignie
već kompeltne palete Opelovih vozila, na najvišem nivou“, rekao je Alan Vizer,
podpredsednik marketinga, prodaje i postprodaje pri Opelu/Voksholu, posle
dobijanja nagrade u Riselhajmu. „Obećavamo svojim kupcima najbolji kvalitet i
ističemo ovo tako što im dajemo doživotnu garanciju!“
Volfang Linsenmaler, izvršni direktor pri DEKRA Automobilima GmbH je dodao: „Ja
sam oduševljen činjenicom da imam priliku da čestitam Opelu dobijanje najboljeg
pojedinačnog rejtinga u ukupnoj proceni drugu godinu po redu! Sa 96.1 procenata
bez nedostataka, Opel Insignia je ostvarila najbolji rezultat među svim klasama
automobila.“
Od kako je bila lansirana na tržište u 2008 godini, Insignia „Automobil 2009
godine“ je dobio preko 40 internacionalnih nagrada za svoji atraktivni dizajn i
inovativnu tehnologiju.
Opel Insignia pruža široku paletu visoko-ocenjenih, inovativnih tehnologija.
Adaptirana FlexRide šasija i Opelov pogon na sva četiri točka sa elektronski
kontrolisanom zadnjom osovinom, uz ograničeni diferencijal (eLSD) postavili su
standarde u dinamici vožnje i rukovanja. Dodatne pametne tehnologije koje
zaslužuju nagrade i koje mogu biti dodatni deo opreme su: AFL+ dupla-ksenon svetla
sa devet različitih funkcija osvetljenja i prednji sistem sa kamerom koji
upozorava kada automobil iznenada skrene sa puta i koji prepoznaje znakove na
putu i prema tome prilagođava vožnju ukoliko ona nije u skladu sa tim
znakovima. Dodatne vrhunske opcije opreme koje pridodaju osećaju komfora,
naročito za vozače koji provode puno vremena u automobilu, su i ergonomsko
optimizovana sportska sedišta sertifikovana od strane „Aktion Gesunder Rucken
e.V.“ (AGR) organizacije ortopedskih specijalista.
Na žalost, Nemci će i dalje mnogo više kupovati Passat, može Insignija da bude bolji auto, što i jeste, po mom skromnom mišljenju, može biti kvalitetnija, ali Nemci,ostaju Nemci i uvek će kupovati svoje. Opel je u rukama GM-a, dakle američka firma.
Meni samo nije jasno zašto Srbi podržavaju VW u toj meri, i kupuju više VW nego Opel, kada dobijaju manje za svoj novac. Naravno da Opel ne može da prismrdi Hondi, Subaruu, Mazdi i Toyoti, ali ako vaš mrzite japanske automobile onda Opel nije uopšte loše rešenje.
PS.
Nemam ništa protiv VW-a, ali naplaćuju svoja kola preskupo. Nije normalno da Golf košta kao Laguna ili Accord, nemojte se praviti ludi,uporedite slične motore, i sličnu opremu, pa onda pogledajte cene.
@Aleksandar TODOROVIC
Kazete da je Opel bolji od VW, a da ne moze da prismrdi Toyoti, Mazdi, Hondi iz cega se zakljucuje da je VW svetlosnu godinu iza pomenutih marki. Da li su preskupi, necu da ulazim, ali Vas komentar je smesan (da ne koristim neku grublju rec koja mi je na pameti).
Pa ovo je šala mala.. A na insigniji se pale lampice kao božićna jelka.
Bravo!Konacno neko da napravi i lep auto i tako bi trebali i ostali a ne da zive na staroj slavi i da im modeli izgledaju zastarelo a jos im ni prodaja nije krenula(VW i jos neki proizvodjaci).A sto se tice prodaje procitao sam da je Insignia najprodavaniji model u klasi a Pasat b6 su zbog velike potraznje jos u avgustu prestali sa proizvodnjom(vw-ova izjava)
Meni je pasatov dizajn toliko isfuran i plastičan da to nije zdravo. Insignia ima za vratom accord i superb, što se tiče cene, ali tu su i mnogi drugi sa cenom oko 20.000€
@Dejan L
Moze da bude isfuran i plastican,moze mu se,opet ce se prodavati vise od ostalih...
A šta misliš koliko bi se tek prodavao da su uradili nov passat, ja ne sporim to što ti tvrdiš, ali cena mu je stvarno nafurana i pitanje glasi zašto bi blago redizajnirani auto koštao više od svih konkurenata?
Još malo pa će koštati više od Audija A4, pa ako neko hoće , neka ga plati i više, za mene je magarac i majmun i somina i debil i kreten i ...
Misliš da je njih briga šta jedan magarac, majmun, somina, debil i kreten misli o tome?
Ne mislim da postoji neka znacajna razlika u kvalitetu i performansama kada su u pitanj Pasat i Insignia. Sve ostalo je stvar izbora i ukusa. Ali cinjenica je da ce se opel uvek manje prodavati od VW-a iz prostog razloga sto je GM unistio opelov imidz gurajuci njegove modele u druge marke. Cak i od modela drugih marki pravio opel. Tu se ne radi o istim platformama, nego bukvalno istim modelima
GM ce samo kvalitetom i dobrim dizajnom da povrati imidz Opela a izgleda da su na dobrom putu.A kvalitet definitivno nije isti sa Pasatovim inace bi se pokazao na ovom testu a ni b6 nije na vrhu liste pouzdanosti
@Dejan L
Od skoro si ti postao ovde veliki strucnjak!???Odjednom sve znas,sve razbijas...Ne branim ovog coveka,nego stvarno pocinjes da smaras.
Mnogo je ovde bilo kvalitetnih ljudi. Moglo je se nešto lepo i korisno čuti. Bilo je i pozitivnih diskusija, šale... Ja sam dugo vremena pratio pametne komentare. Nisam se mešao sve do potpunog kraha komentar bloka.
Više se i ne sećam imena, ali evo nekih:
Moron, Pančev, Mange, Đenka, Predrag, Dule, Mikica... i mnogih imena koji h ne mogu da se setim.
Zato je ostao Dejan L, Uroš srce logansko, cak je i carobnjak počeo da se sklanja od umetnika.
Insignia i passat su tu negde ...meni je insignia lepsa i komfornija....neznam da passat r36 moze sa opc.....to nikako.
ali passat cc , tu je passat vec za klasu i lepsi i mocniji.
@Energy saver
Mogu da se slozim s tobom. Pocetak kraja je bio pokusaj sa racunom bez krcmara, a dolazak super-gurua je neslavno finale.
imam i vozim stalno najnoviji vw passat. Promenio bih eventualno auto i uzeo Opel insigniju sport tourer sa Cosmo opremom-full, automatik menjac 160 ks diesel. Drugi izbor bi bio A4 Avant, ali mi on deluje manji i zbog budzeta isao bi sa slabijim motorom 140ks i multitronic menjacem. Passat bi bio sa 170 ks 4x4 i DSG. Jedno je sigurno i to tvrdim, passat je veoma pouzdan i kvalitetan auto, motor je posebno dobar jer za 8 godina uvek je pokazao najbolje, ali je uzasno dosadan. Novi izgled mu je katastrofalan, a unutrasnjost skoro da je ostala ista.
Molim za savet sta uzeti?
@Stefan
Ako ti je snaga u prvom planu, sacekaj jos malo posle nove godine stize novi dizel u Insigniji 2.0 Bi-Turbo dizel sa 190KS a bice i automatik. :)
Zavisi sta ti je merilo, najvise za svoj novac - full oprema ili premium model sa skromnijom opremom. Sva tri modela su dobra a i ovaj tekst gore govori mnogo...osim toga zakazi test voznju pa gde ti je osecaj najbolji taj model izaberi...
Pozdrav