home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Opel je u Evropi zabeležio rast prodaje u novembru, zahvaljujući odličnoj prodaji Merive, dok su Fiat, Toyota i Ford predvodili proizvođače u minusu.

Ovo je osmi uzastopni mesec pada prodaje u Evropi nakon prošlogodišnjih podsticaja u vidu zamene staro-za-novo na većini evropskih tržišta.

Broj registracija novih automobila opao je 6,5 odsto na 1,11 miliona automobila u novembru sa 1,18 miliona godinu dana ranije, objavila je briselska asocijacija ACEA. Ukupan pad u ovogodišnjih 11 meseci iznosi 5,1 odsto na 12,7 miliona automobila.

Fiat Group koji uključuje brendove Fiat, Lancia i Alfa Romeo, beleži pad od 24 odsto na 74.195, dok Toyota beleži pad od 20 odsto na 44.670 prodatih automobila. Na trećem mestu je Ford sa padom od 15 odsto na 85.856 automobila.

Volkswagen AG, koji uključuje VW, Škodu, Seat i Audi beleži pad od 5,2 odsto na 235.614 vozila. Rast prodaje od 12,2 odsto Škode nije zadomestila pad VW-a od 13,6 odsto.

Renault beleži pad prodaje od 12,1 odsto, uprkos rastu prodaje Dačije od 6,6 odsto. PSA/Peugeot-Citroen beleži pad od 9,5 odsto, dok je prodaja Citroena opala 4,5 odsto.

Opel/Vauxhall i Chevrolet beleže jedini rast prodaje od 4,2 odsto na 98.319 modela, najviše zahvaljujući odličnoj prodaji Merive, Astre i Insignije.

Izvor : Economy.rs

Foto : Opel



čitanja : 825



Komentari

Pre 5 dana pisalo Opel u gubitku 1.4 milijarde €

Autor Dejan L 17 Dec 2010, 01:05

I da dodam, svi vode politiku o Alfi kako je u gubitku
300.000.000$, a Opel ni manje ni više u gubitku 1.400.000.0000$

Autor Dejan L 17 Dec 2010, 08:36

Alfa Romeo beleži rast prodaje u novembru, a najveći pad ima Seat. Alfa ima odlične modele sada, problem je što je tržište u Italiji sada slabije nego ikad, a tamo ima najviše vernih kupaca.

Autor Aleksandar TODOROVI 17 Dec 2010, 09:15

Gubitak od 1.4 milijarde ne mora da ima veze sa prodajom automobila,gubitak moze da bude iz hiljadu razloga...

Autor Danijel DCT 17 Dec 2010, 12:10

@ Danijel
A zar je bitno usled čega su gubici nastali, to može da interesuje knjigovodju i revizora, direktora ili menadžera ne interesuje ništa sem krajnjeg obračuna + ili - na kraju godine

Autor Dejan L 17 Dec 2010, 13:34

Ma slazem se ja Dejane sa tobom,ja samo kazem da prodaja moze da bude dobra,a da gubitak ipak postoji...

Autor Danijel DCT 17 Dec 2010, 16:41

Ajde i shvatio bih to da je Opel za ove 2 godine u vreme krize izbacio 3 modela novorazvijena i dobro prodovani i da je zato u u minusu ali nikako da shvatim to da Fiat grupacija nije izbacila ni par modela novorazvijenih za ovih 10 godina a vise puta su bili pred bankrotom!

Autor Orlo 17 Dec 2010, 19:20

@ Danijel
Ok, prodaja nije loša, ali na sve gubitke koje je Opel pretrpeo zadnjih godina, oni izbace mnogo novih modela, a projektovanje, dizajniranje, ispitivanje i reklamna kampanja treba da se plate.
Zato volvo neće još da izbacuje S90. Oni idu filozofijom korak po korak, nema zaletanja i snova

Autor Dejan L 17 Dec 2010, 19:22

@ Orlo
Isto razmišljamo, mnogo novih modela košta mnogo, a prodaja koja će u toku narednih 7 godina tek otplatiti uloženo

Autor Dejan L 17 Dec 2010, 19:24

@Orlo To je zato sto nikada nece da naprave pristojan auto!Ovde pise i da je VW u gubitku a ovamo je pisalo da je prodaja u porastu pa ko onda laze ovde verovatno proizvodjaci sa izjavama

Autor Sin Dragan 17 Dec 2010, 19:26

@ sinDragan
Ne može se vratiti uloženi novac za godinu dana, već za 3-5 godina.
Ako si uložio milijardu, a prodao 10.000 vozila u 1. godini, imaćeš gubitak, a u drugoj i da prodaš 16.000 vozila, što je povećanje od 60% , opet nisi u dobitku.

Autor Dejan L 17 Dec 2010, 19:39