
Ponekad niska cena nije dovoljna da bi se uspelo na tržištu. Na takav zaključak navodi i poslednji primer iz Indije, gde najjeftinijem automobilu na svetu baš i ne ide najbolje.
Za Tatu Nano, čija cena iznosi tek 2.900 USD, u novembru se odlučilo tek petstotinjak Indijaca, što presdavlja drastičan pad u odnosu na, primera radi, prodaju 9.000 primeraka u julu. Status najprodavanijeg drži dvostruko skuplji, ali i dalje vrlo jeftini Maruti Suzuki Alto. U novembru ih je prodato više od 30.000.
Kao razlog trenutnog neuspeha se pominje nekoliko faktora. Tu su duge liste čekanja, antireklama kao posledica spontanog samozapaljenja nekoliko automobila, ali i želja Indijaca da si priušte nešto više.

U Tati su brzo reagovali. Dilerska mreža ubrzano se širi na manje gradove, a novost je i produženje garancije na automobil sa 18 meseci na pune četiri godine.
Izvor : Index.hr
Foto : arhiva Autoblog.rs