home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Američki "Dženeral motors" (GM) povlači u celom svetu 109.000 vozila "kadilak CTS" na popravku zbog problema koji može da izbaci iz funkcije važdušni jastuk ispred suvozačkog sedišta.

U SAD se mera odnosi na oko 96.000 vozila, a do sada nije prijavljeno da je ta greška dovela da povrede, preneo je Rojters.

Informacije o povlačenju automobila na popravku dospele su u centar pažnje kada je najveći svetski proizvođač automobila "Tojota" povukao više od osam miliona vozila u svetu zbog problema sa nekontrolisanim ubrzanjem.

GM je u julu prošle godine izašla iz stečaja i u okviru obimne restrukturalizacije koja je podrazumevala i prodaju nekih marki, menja se u manju i fleksibilniju frimu.
Kompanija je za tri tromesečja ove godine zaradila ukupno pet milijardi dolara i na putu je da ostvari prvi godišnji profit od 2004. godine.

Autor : Tanjug.rs

Foto : Cadillac


čitanja : 1118



Komentari

@ mile_antena
Šta sad?

Autor Dejan L 24 Dec 2010, 14:04

ajde da i ti okrenem onda pricu koju pojedini ovde pricaju vec duze vreme - neko potplatio, nekome smeta sto je gm ponovo u vrhu i odlicno posluje.

Autor mile antena 24 Dec 2010, 16:30

ajde da i JA***

Autor mile antena 24 Dec 2010, 16:31

@ mile antena
Američka kola nisu ni prismrdeti evropskim.
To što oni prave, Nemci i Britanci su izbacili iz upotrebe.
A ti lupaj i dalje kao Maksim.
A korveta i slični američki supercar imaju komplekse od Italijanskih i Nemačkih proizvodjača.
I sad svi Ameri iima kad ovo pročitaju da potrče da kupe Ford! Aha, samo kad god snimaju neki film o bogatašima, zamisli voze evropsku trojku. U 101 filmu američke produkcije se pojavljuje Mercedes, Audi, Bmw, Mini, Prius...

Autor Dejan L 24 Dec 2010, 17:03

Jao vidite taj sofisticirani dizajn svetla za maglu, traktor ferguson zadnja pozicija-original, jbt. kakav branik, lego kocka metalik boje!
A znaš šta je najveća mana amričkim vozilima? Šrafovi u kabini vidljivi na 100 mesta.
To se ni na yugu nije videlo.
A tek potrošnja, kuku majko, kome oni da nameću standarde.

Autor Dejan L 24 Dec 2010, 17:12

@Dejan L,
bez uvrede, ali smesan si.
vidim kako volkswagen, najjaca auto kompanija u evropi, prolazi u americi. golf, najprodavaniji auto u evropi vec duzi niz godina, je jedan od najgorih auta u americi i jedva prodaju 30,000 njih godisnje.
onda toliko hvaljeni opel, propao je u americi posle samo 6 meseci.
pa toliko hvaljena ford fiesta za koju su mnogi tvrdili da ce ameri menjati ogromne pickupe i suvs za nju - jedva prodaju par hiljada njih mesecno, veliko razocarenje.
britanci - zar oni imaju auto industriju? oh da, imaju, samo je u rukama bivse kolonije indije, i to nakon sto su ih ameri vadili iz govana zadnjih 10-15 godina. jaguar, aston martin i land rover danas nebi postojali da nije bilo forda, isto kao sto i saab nebi postojao da nije bilo gm-a.
cuveni talijani i svabe mogu samo da gledaju u ledja viperu acr i corvetti zr-1 na nurburgringu, njihovoj domacoj stazi. isto kao sto m5 i ostali silni nemci mogu samo da gledaju ledja cadillac cts-v takodje na nurburgringu i sto cts-v drzi rekord sedana na ovoj stazi.
dejane, zaista ne zelim da te uvredim, ali mnogo gluposti se nalupas svaki put kad krenes pricati o bilo cemu americkom. mani se americkih filmova i onoga sta si procitao po internet forumima - iz licnog iskustva cu ti reci da je realnost potpuno drugacija. pitaj slobodno, nije zaista sramota neznati nesto - sramota je samo praviti se da znas.
ajd uzdravlje

Autor mile antena 24 Dec 2010, 17:45

@mile antena
Imaš nekada baš dobre komentare, ali jedno ne razumem. Zašto "mrziš" veliko slovo ?

Autor Moron 24 Dec 2010, 18:05

Ako ti toliko znaci pocecu da ga koristim. :)

Autor Mile Antena 24 Dec 2010, 18:07

Hehe
Pa ne treba Ti "A" veliko osim ako nije prezime.
:)

Autor Tataratira 24 Dec 2010, 18:23

Ja bih CTS-a(ovaj najnoviji model) rado vozio :)
p.s: mile_antena kvalitet auta za Evropu i Ameriku nije isti(valjda to i sam znas).A vjerovatno i ovo znas: Amerikanci vise vole velika auta sa V8 motorima...

Autor hh 24 Dec 2010, 18:49

p.s: uporedi malo murcielago i tu korvetu zr1...zr1 je kao jugo naspram murcielaga,a i gallarda.

Autor hh 24 Dec 2010, 18:53

Kad pomenu Cts, pobedio je M5 i Jaguara, ali je zato njega pobedio E63 AMG. :) ko ne veruje, neka pogleda test Motor trenda.

Autor McLaren 24 Dec 2010, 18:59

Vidim koliko se američkih automobila vozi po evropskim drumovima, ne mogu da prodju potrebnu homologaciju u Evropi, lakše ih reciklirati , nego registrovati, a evropski automobili su za ceo svet i svuda se prodaju.

Autor Dejan L 24 Dec 2010, 19:07

@hh
stvarno ne treba porediti lambo za korvetom, jer em sto je korveta duplo pristupacnija, em je i duplo brza :)

Autor loshmi89 24 Dec 2010, 19:18

eto uporedio sam i sa galardom...

Autor hh 24 Dec 2010, 19:26

@hh,
corvette zr-1 je 3 puta jeftinija od murcielaga. pri tom je daleko brza, a bila bi sramota da lamborghini, sa 3 puta vecom cenom, nije bolji u bas nijednoj kategoriji. jeste, ima lepsi enterijer, ali po performancama je daleko iza. koliko je gallardo iza da ne govorim. da spomenem i ford gt i koliko je on bio superioran nad konkurencijom. secam se jednog testa iz tog perioda gde su testirali aute 0-150 mph (240 km/h) i na testu je bio ford gt, ferrari f430 i porsche 911 turbo. ford je ubrzao za cak 7 sekundi brze.

@McLaren,
mozda bi ti trebao da pogledas motor trend test opet. imam taj broj ispred sebe (posto ga cesto spominjes). cadillac je bio brzi na pravcu, a na stazi mercedes je imao vreme od 1:29.6, a cadillac 1:29.7. eto koliko je razlika iako mercedes kosta $24,000 vise.

Dejan L,
ajde kad si okrenuo tu pricu (aiko je jasno da su ford eu i opel u americkim rukama i nisu nista manje americki auti nego sto su oni "britanci" zaista britanci koje si pre spominjao), ali ajde da te priupitam: kad sam kazes da pravih americkih auta ima tako malo u evropi, kako si ti onda toliki ekspert za njih i znas kakvi su?

Autor mile antena 24 Dec 2010, 20:01

e pa druze,lambo nije dzabe 3x skuplji ;)

Autor hh 24 Dec 2010, 20:44

@mile antena
Britanski automobili su u vlasnistvu drugih,ali i dalje imaju taj sarm,stil kao sto su i imali!Pogledaj Jaguara,i dalje pleni sarmom kao i pre,model Xk je perfektan npr,a imao si npr Xk i 1949.godine,koji je tada bio najbrzi automobil na svetu,iako ih drze drugi,i dalje oni drze do svojih imena,i dalje je svako brend...Mada Rolls Rojsa ne drze Indijci nego Bmw,takodje i Minija,takodje i Bentlija ne drze Indijci,vec Vw...Aston Martin je u rukama nekih iz Kuvajta,ali pogledaj Astona sada pogledaj istoriju,pogledaj modele pre 20-30 godina,i dalje su slicni,i dalje su vrhunski...Molim te,smaras vise sa Amerima,bas zato sto su najbolji zato Ameri koji imaju malo vise para voze Range Rovere,S klase,A8-ice,Rolseve,Porsee...Svi pravi kolekcionari npr,koji imaju mnogo para,svaki u kolekciji ima npr Jaguara E type,Astona Db4-Db5...I ti,nemas prava da pricas nista o tim automobila zato sto su vrhunski...
Dacu ti vreme da vidis kako je Corvetta najbolja,posto ne znas,novi Gt2RS je takodje izlazio na Ninburgring,vreme 7:18,Corvetta Zr1 7:26...Gallardo mora da bude skuplji toliko koliko je skuplji od korvete iz razloga sto je Gallardo,zato sto je Lambo...Ustvari,zanimljivo je to da se Zr1 uopste ne uporedjuje za Gt2RS,vec sa Gt2,ili sa Porseom Turbo...E Viper Acr ima vreme 7:22...Ali opet,ne dovoljno dobro da bi bio bolji od GT2RS,slusaj,Porse je bio i ostace kralj staze,i molim te ne stavljaj ove pored Porsea...Takodje da ti kazem da najbolje vreme sedana ima Audi RS4..Cts-v ima vreme losije za sekundu ipo... ;)
Ali da kazem i ovo,volim ja Americke automobile,ali vise one stare,volim od ovih novih i Cts-v,novog Celendzera,Kamara,eto obozavam starog Chargera,Celendzera,Mustanga...Ali su Evropljani tate za Amere ;)

Autor dusan 24 Dec 2010, 21:26

land rover je sada od ''Tate'' ,ali ja mislim da su,od kako su ih Indijci preuzeli,postali bolji! pogledajte redizajnirani discovery,range rover...mnogo su luksuzniji!

Autor hh 24 Dec 2010, 21:44

@dusan,
cekaj minut, kako ja smaram sa amerima? ja nisam taj koji ih uopste spominje prvi vec kad je neka vest o americkim autima obavezno se nadje neko, uglavnom iste osobe, koje krenu da ih pljuju i ja se tek onda umesam. ali daleko od toga da idem od teme do teme i pisem o njima kad nemam razloga.
druga stvar, to vreme od 911 gt2 rs jos uvek nije potvrdjeno. to je nesto sto je porsche izjavio da ce taj auto da uradi, ali nema jednog jedinog dokaza da je uradjeno. tako da je jos uvek iza vipera acr. sto je jos impresivnije, taj viper nema ni malo elektronike u njemu, za razliku od 911 turbo, gt-r i slicnih ciji motori imaju zivotni vek kao da su u kini pravljeni.
trece, kad je rec o klasici niko ne moze da pridje amerikancima. jedan plymouth, koji je u svoje vreme bio samo dno auto industrije (po ceni) danas vredi milione dolara. isto za ford i chevy, to su najosnovnija klasa vozila, i danas imaju klasu koja vredi na milione. evropska klasika koja danas vredi mnogo je ferrari, maserati i slicni, koji su napravljeni u malim brojevima i u svoje vreme kostali ogroman novac. kad ce jedan fiat ili volkswagen (koji su u evropi ono sto su plymouth, ford i chevy u americi) da vrede toliko?
i cetvrto, kad je rec o performancama niko ne moze da pridje amerima. opet se hvatate auta koja vrede po nekoliko stotina hiljada dolara. spomenuo sam corvette, viper i gt, spomenicu i recimo saleen s7 - ko njemu moze da pridje? ili ssc ultimate aero, do nedavno najbrzi serijski auto na svetu.
koliko evropa ima performance auta koji mogu prosecni ljudi da kupuju? jedan mustang na laguna seca tuce m3 i pored duplo manje cene. chevrolet cobalt ss, mali i jeftini coupe od smesnih $22,000, je drzao vreme na nurbugringu od vozila sa prednjom vucom sve dok daleko skuplji renault megane r26.r nije oborio.
vama je u evropi vw gti sa 210 hp performance auto. nama u americi minivanovi imaju po 260 hp. eto toliko o evropskim autima i njihovim performancama.
ja volim velik broj evropskih auta, kako modernih tako i klasicnih, ali u evropi performance je jos uvek strana rec.

Autor mile antena 24 Dec 2010, 21:44

@hh,
mozda gresim, ali jaguar i land rover jos uvek nista novo nisu izbacili od kada ih je tata preuzela. sve modele koje imaju su ili vec bili razvijeni od strane forda ili bili u samoj zavrsnoj fazi razvijanja.

Autor mile antena 24 Dec 2010, 21:51

@mile antena
Pa naravno,vama u americi su motori od po 8000 kubika,300 ks...Uglavnom su i automobili sa velikim kubikazama,konjazama,iz razloga sto je gorivo jeftino,verovatno i registracija,pa se to i pravi i kupuje,zato je i svetska ekonomska kriza,zbog koga,nego zbog Amerikanaca...Amerikanci mora da prave druge automobile za Evropu posto ti sto ih prave za sebe ne podrzavaju EU standarde...Najveci zagadjivaci sveta...Posto kazes o cenama,da ti kazem da je najskupljiji klasik Bugati(ne znam tacno koji model i iz koje godine),tu je Ferari,Aston Martin,Rols Rojs...Pricas o cenama,eto opet zasto je sve tako,automobili(novi) u Americi su jeftini,ti tamo limuzinu neku vasu sa ogromnim motorom,full opremom vozis za 40.000 dolara,u Evropi mora da se za tako nesto izdvoji 100.000eura...
Vw je firma koja ne pravi da nesto bude zapamceno ne znam ni ja kako,oni prave da se prodaje,da to ide,i uvek im sve ide ;)
Pricam za Porse,iz kog razloga,iz razloga sto ima istoriju,IME,i zato sto je oduvek KRALJ staze,i to niko nikada nece promeniti,niti neki amer,niti italijan,NIKO!

Autor dusan 24 Dec 2010, 22:06

@dusan,
postujem te, ali pocinjem da srecem utisak da si i ti jedan od onih koji donose odluke na osnovu "nacuo sam ovo, procitao sam ovo na internet forumu"...
pitaj, rado cu ti reci. evo recu da da fordov 3.7l izvlaci 305 hp, a chevroletov i chryslerov 3.6l izvlace 304 hp.
e sad, razlozi zasto ameri imaju vece motore su nebitni za ovu pricu, pricamo samo o performancama.
sam si rekao koji su najskuplji klasici u evropi - oni koji su u svoje vreme takodje kostali mnogo. dok u americi recimo plymouth 'cuda 426 hemi, koja je nova bila oko $4,500, danas vredi $5+ miliona. to je impresivno. cak i ford mustang, kojih je napravljeno na milione i miliona, restoriran obican model vredi $30,000-$50,000.
ali ajde, ne mora biti volkswagen kao primer. nadji mi samo jedan evropski auto koji je u svoje vreme bio jeftiniji, a da danas vredi mnogo.
sto se tice porschea, nekada je bio kralj, i jako cenim porsche 917 za sta je uradio na lemansu, ali vremena se menjaju, neki novi igraci su stigli i dominiraju terenom.
jer samo ono prepiranje po medijima sa nissanom oko vremena "gt-r vs 911 turbo" na stazi je bila velika sramota za porsche, a jos veca sramota je sto sada tvrde neke stvari (kao za 911 gt2 rs) bez da dostave i jedan dokaz. ako 911 gt2 rs zaista moze da ostvari odredjeno vreme na stazi - sto lepo ne puste snimak na net, ili stave nekog vozaca, i dokazu tu? nego vec mesecima po netu tvrde nesto za sta niko od nas ne zna da postoji.

Autor mile antena 24 Dec 2010, 22:21

@ mile antena
LEPO te je dusan pitao zašto Ameri koji imaju brdo novca kupuju Mečke, Audije, Bmw-e, Bentlije, Ferrarije itd, itd, itd?
Američki 8000 kubika, a 300KS, eto to je smisao svega. Zaostali su i tehnološki i dizajnerski

Autor Dejan L 24 Dec 2010, 22:38

@mile antena
Pa dobro,zasto ne krenes o prici goriva,eto mene interesuje kako ide registracija u Americi?To me stvarno zanima,posto se tamo automobili kako sticem utisak ispod 3.0 ne voze...
Mustang je i u svom vremenu bio skup,tamo su ljudi kako mislim tada mastali o njemu,kao sto sada mastaju da voze Rolsa :P
E,o Porseu,zar mislis da najjaci model ikada Porseov ne moze da napravi bolje vreme od Karere Gt,koja je ima na Ninburgringu 7:27,takodje slicno vreme ima i Gt2...A Gt2RS je mnogo usavrseniji,laksi...Na You tube-u ima test ZR1 vs Gt2...Tj trka-pravac...Gt2 je bio przi,bolje vreme do 100,200...Zr1 po malo je i pristizala,ali nije uspela da stigne Gt2,a za stazu,trku je potrebnije da si startan,a ne kao Zr1 sa onolikim motorom i ks a kao mrtav konj na startu,kako je na startu krenuo Porse,ja sam mislio da ce na cilju cekati 2,3 minuta da Zr1 stigne :D
Da kazem da je Gt-r,pogotovo ovaj sada skoro sto su redizajnirali,dodali jos 30-40 konja,jedan od najsavrsenijih supersportaka,po meni je fantastican automobil,takodje je i on bio na ninburgringu-7:25...

Autor dusan 24 Dec 2010, 22:40

@Dejan L
Nije da su zaostali,takvi motori su trajni,dosta traju...Ali ipak je impresivno kada vidis da Porse iz 3.6 motora izvuce 620 konja...Jeste da taj motor nije toliko trajan,ali sa njim se ne prolaze stotine hiljade km,vec se vozi u posebnim slucajevima i na stazama... ;)

Autor dusan 24 Dec 2010, 22:42

@Dejan L,
kao prvo nije bas tako, u americi kad se nesto najbolje opisuje uvek se kaze "to i to je CADILLAC".
drugo, amerikanci nemaju mnogo luksuznih kompanija, imaju samo cadillac (postoji i lincoln, ali on nije bas luksuzna klasa, on je vise sa buickom i slicnim). tako da ne postoji mnogo luksuznih auta koje ljude mogu da biraju tako da kupuju onda i mercedes, bmw, lexus i slicne.
dejane, stvarno necu vise gubiti vreme da ti objasnjavam o americkim motorima, spomenuo sam gore iz kolikih motora ameri izvlace 300 hp i zaista necu vise da ponavljam.
dizajn je subjektivno misljenje. po mom misljenju ako je iko zaostao dizajnerski i ostao bez dizajnerskih ideja to su onda evropske kompanije. zato danas guraju jedan potpuno isti dizajn na 10 "razlicitih" modela.

@dusan,
godisnja registracija je $75, bez ozzira na starost auta i velicinu motora. gorivo evo danas je, pretvoreno u dinare, oko 66 dinara litar.
vecina auta ovde imaju manje motore, recimo na listi 10 najprodavaniji vozila, jeste prva 2 mesta drze pickupi sa v8, ali ostalih 8 mesta drze obicni automobili cijih 90% motora ne prelaze 2.5L. honda accord i civic, toyota corolla i camry, ford fusion, nissan altima, chevy malibu, hyundai sonata ... svi 4-cyl motori.
mustang zaista nikad nije bio skup, mustang je uvek bio veoma jeftin auto. novi je, u svoje vreme, bio oko $2,200, ili nekih $14,000 po danasnjoj racunici. i danas dobivas 305 hp, 6 brzina manualni menjac, zadnju vucu i gomilu opreme za svega $22,000 (recimo, vw gti je $25,000). takodje se moze dobiti 412 hp verzija za ispod $30,000. niko ne nudi bolje performance od mustanga za cenu.
sto se tice 911 gt2 rs, sve sto porsche treba da uradi je da postavi video na net ili da lepo pozove reportere i plati profesionalnom vozacu da provoza gt2 rs na nurburgringu, i nebi vise imali ovakva nagadjanja. ne znam zasto to ne rade ako vec tvrde da ovaj auto moze da ostvari to vreme.

Autor mile antena 24 Dec 2010, 22:55

@ mile antena
Prosvetli nas još kako američka kola ne troše ni koliko upaljač, da ti savest bude mirna noćas

Autor Dejan L 24 Dec 2010, 22:59

dejane, americka kola trose kao i sva druga kola sa takvim motorima. sto znaci ako kupis recimo ford fusion 2.5l trosice to koliko i vw jetta 2.5l. ako kupis ford explorer 3.5l trosice ti koliko i volkswagen touareg 3.6l

Autor mile antena 24 Dec 2010, 23:06

@mile_antena za koliko se para moze nabaviti dodge neon srt4? prejak auto :)

Autor hh 24 Dec 2010, 23:06

@mile antena
Samo 75 dolara godisnje bez obzira koliki je motor...Auu,pa eto zasto se tamo prave ogromni motori,i zaste se to kupuje,zato sto je registracija 75 dolara,a gorivo 66 din,L!!Covece....66 dinara...I posle kazu zbog koga je svet u ekonomskoj krizi...
Pa Vw GTI je tamo toliko,u Evropi je skuplji itekako,samo ne znam tacnu cenu...Ali ipak,Gti je Gti,Golf Gti ima ime,i to mu se ne moze ukrasti.
Cena automobila je u Evropi dosta veca nego u Americi,takodje i gorivo,Eu standardi,ma mnogo toga...Koliko je tamo Bmw M3,ili Audi Rs6?Za Rs6 znam da je cena u Evropi oko 120.000eura...
Porse ce to i uraditi,ali drzi sve nas u neizvesnosti ! :DD

Autor dusan 24 Dec 2010, 23:08

Da, ono vreme je tacno sto si rekao ali uopste su ljudi postavili E63 na prvo mesto, zato sto je kompletniji i kvalitetniji auto. Zato je i skuplji, a i naravno sto se zove Mercedes. :) Ja nemam nista protiv americkih automobila, ali Nemac je tata za kompletnu auto industriju. Kao sto rece Dejan L, lepo je videti na filmovima i serijama kako ljudi voze Mercedes, Audi, Bmw... I to isto kao pre 30 godina i kao danasnji.

Autor McLaren 24 Dec 2010, 23:13

@mile
P.S
Tuareg ce sigurno manje trositi zbog boljeg motora u odnosu na Explorera...Tj Vw ima bolji i elasticniji motor,i potrosnja je manja sigurno,ne nesto drasticno,ali sigurno jeste.

Autor dusan 24 Dec 2010, 23:13

@McLaren
MOlim te ovde se komentarise malo objektivnije...Napusti ovu stranicu posto nemam nerve za tebe i tvoju potkovicu :)

Autor dusan 24 Dec 2010, 23:16

@ McLaren
Nema veze, pusti ga!
OK je on, samo ne može da dozvoli razumu da nadvlada srce.

Ima 1 dobar fazon: Zašto su američka kola sa tolikim motorima? Pa da bi svako umeo da ih vozi bez šaltanja brzina!

Autor Dejan L 24 Dec 2010, 23:16

@hh,
moj jedan prijatelj je imao srt-4, mnogo mocan auto. najbrzi auto za cenu, u realnosti je imao mnogo vise snage nego sto je dodge reklamirao (dodge je reklamirao 245 hp). mislim da se sad mogu naci za ispod $10,000, ipak se ne proizvode vec 5 godina.

@dusan,
u americi vw nema ime, zato jako spustaju cene i opet se izuzetno slabu prodaju. ovde je jetta recimo $15,000, a passat su sad ugasili koliko se lose prodavao. gti se novinarima dopada, ali se i dalje dosta slabo prodaje. jednostavno, vw kvalitet je nula u americi, ubedljivo najgora elektronika na trzistu.
m3 je ovde $55,000, a audi ne prodaje svoje rs modele u americi.

Autor mile antena 24 Dec 2010, 23:17

Bla bla truć... Rovovska borba koliko vidim!

Autor Djordje 24 Dec 2010, 23:20

@McLaren,
ja imam svaki broj motor trenda u zadnjih par godina, a i pre toga sam ih redovno citao. i ako sam naucio ista od njih je to da noviji auto automatski ima vece sanse da pobedi. mogao bi da ti navedem gomilu primeraka gde su hvalili neke aute kad su tek izasli, a onda par meseci kasnije pricali potpuno drugu pricu. ali ajde, nema veze, ako e63 amg mora da pobedi, i bez da se zanemari $25,000 veca cena, nema veze.
sto se tice komentara o tv serijama i sta se tamo vozi - zaista necu komentarisati. po toj teoriji u srbiji je najbolji auto yugo, posto njega najcesce vidjam.
ali ajde, mozda ja i ti ne gledamo isti tv.

@dusan,
evo ford je bas pre neki dan objavio brojeve potrosnje za explorer 3.5l v6 (290 hp). grad 13.8, autoput 9.4. koliko touareg 3.6l trosi?

Autor mile antena 24 Dec 2010, 23:24

@mile antena
Pa Vw ime ime u evropi,ali to je pouzdanost,izdrzljivost u cemu je Vw jakooo dobar...
Aha,evo bas sada na sajtu Audija USA vidim da ima samo S modela,ne i RS...Znas cenu ove najnovije A8-ice?Bas me zanima,ali takodje vidim da su Audi modeli skupi i preko bare,A6 45.000 dolara,R8 150.000 dolara,A4 i A3 takodje imaju dosta dobru cenu...

Autor dusan 24 Dec 2010, 23:29

@dusan,
a8 je $75,000, to je za 4.2l model.
a4 je $32,000 (2.0 turbo), a3 je $27,000 (2.0 turbo), a6 je $45,000 (3.2l). to su pocetne cene. audi je otprilike u samoj klasi sa konkurencijom. samo sto ni audi ovde nema ime pa se ljudi mnogo cesce okrecu bmw-u, mercedesu, lexusu i cadillacu.

Autor mile antena 24 Dec 2010, 23:33

@mile antena
Po onome sto sam citao skoro,trosi 12,4-grad,autoput 8 i nesto,ali po mom misljenju i Tuareg i Explorer trose vise...

Autor dusan 24 Dec 2010, 23:40

@mile
Pa ok,ali koliko mi se cini mogu reci da Audi jaaakooo dobro napreduje u Americi...Koliko sam citao,po prodaji itd.Cak i vidim u nekim Americkim auto emisijama da dosta uporedjuju i A6 sa Bmw 5,E klasom,A8 stavljaju pored svojih premijum konkurenata...
Ali,ne znam zasto nema RS modela u Americi...

Autor dusan 24 Dec 2010, 23:43

@dusan,
nema rs modela jer su preskupi. recimo nedavno predstavljen rs3 je cini mi se 50,000 evra. 50,000 evra za fancy golfa?
audi jeste mnogo napredovao (sto nije bilo tesko jer su do nedavno prodavali ispod 30,000 vozila godisnje), ali daleko od toga da ce ljudi placati za fancy golfa onoliko koliko placaju za corvette

Autor mile antena 24 Dec 2010, 23:49

@mile
I znas sada mozda podatak koliko je ove godine do novembra,ili decembra prodato Audija u USA?
Ok,ali RS3 nije bas fensi golf,prava je azdaja od auta,i dooosta je lepsi,bolji itd...

Autor dusan 24 Dec 2010, 23:52

@dusan,
73,686 do kraja novembra.
ne sumnjam da je rs3 odlican auto, meni se licno mnogo dopada, ali i da sam para kao bill gates nebi dao 50,000 evra za njega

Autor mile antena 24 Dec 2010, 23:55

@mile
A koliko su Mercedes,Bmw?I int me koliko Kadilak prodaje godisnje?
I ok,73,686 je ok cifra i kako mi se cini prodaje se sve vise i vise...

Autor dusan 25 Dec 2010, 00:07

bmw - 238,157
mercedes - 203,468
cadillac - 130,207
to je sve do kraja novembra

Autor mile antena 25 Dec 2010, 00:43

@mile
Bice za 5-6 godina najvise Audi vec tu sa Bmw-om i Meckom ;)
Ne znam,ne mogu da nadjem podatke koliko je ko prodao u celom svetu do kraja novembra,znam da je audi premasio milion vozila...

Autor dusan 25 Dec 2010, 01:05

Dusane, jesam ti rekao da se ostavis tih decijih fora. Ono sto ja i on pisemo to je za tebe spansko selo.

Autor McLaren 25 Dec 2010, 01:48

@dusan,
sve je moguce, ali ako je zadnja godina pokazitelj onoga sta dolazi onda ce najvise napredovati gm, ford i hyundai. japanci polako padaju, najvise zato sto njihov kvalitet vise nije kao sto je nekada bio (+ konkurenti su mnogo napredovali), a ne mogu se pohvaliti sa nekim dizajnom.
hyundai mislim da je najveci pobednik, gledam neke njihove modele i nove modele kia ... pa ono je fantasticno. recimo nova kia optima, prelepo izgleda, osnovni 200 hp model za samo $19,000, 274 hp model za $23,000. rado bi posedovao. cenim ono sto je toyota uradila u proslosti i jos uvek imam toyotu staru kao biblija sa kojom nisam imao nijedan veci kvar, ali kad dodje vreme za kupovinu novog auta bice sigurno ford ili hyundai/kia. mislim da se sa njima dobiva najvise za ulozeno.
sto se tice nemaca, na veoma losem su glasu i to bas svi osim mercedesa. kod nekih katastrofalna elektronika (vw i audi), kod nekih sve ostalo
(bmw). imam par prijatelja koji su imali slicne aute i vecina su imali problema. pocev od 3-series kome je zaribao motor na 160,000 km do onih koji su kompletno morali menjati menjac na mesec dana starom vw gti i kvacilo na 50,000 km c-class.
jednostavno cu ih zaobici. steta sto su takvi jer mi se drugov vw passat mnogo dopada ... kad nije kod mehanicara.

Autor mile antena 25 Dec 2010, 02:45