
Loši prodajni rezultati i visoka cena zamalo su došli glave Mercedesovom podbrendu Maybach. Sve navedeno nateralo je Nemce da ozbiljno razmisle o ponovnom gašenju svog najluksuznijeg ogranka. Ipak, tome je navodno došao kraj, a spasilac Maybacha bi po pisanju Financial Timesa trebalo da bude britanski Aston Martin.
Mercedes i Aston Martin navodno već pregovaraju oko saradnje koja bi pozitivno uticala na oba brenda. Prema sadašnjim nagađanjima, Aston Martin bi se brinuo o dizajniranju u izradi Maybacha u zamenu za agregate manje zapremine i platformu sa pogonom na svim točkovima.
Sve ovo bi otvorilo vrata još jednom nedosanjanom snu (barem onom britanske firme). Ukoliko do ovakvog razvoja događaja zaista i dođe, Aston Martin će konačno moći da ostvari svoju želju i da uđe na tržište crossovera. Dok će se Aston Martin baciti na stvaranje serijske verzije konceptnog crosovera Lagonda, Mercedesovi čelnici mirno će spavati jer Maybach nisu prodali Kinezima niti su ga ponovo ugasili.

Izvor : Automotoportal.hr
Foto : Maybach, Aston Martin
Ovo je redak slucaj da saradjuju dve "zvezde".
Obicno fabrike masovne prozivodnje kupuju sportske-luksuzne brendove.
Ali do sad,ne mogu da se setim da su dva "diva" saradjivala :)))
VW-Bugatti,Audi-Lambo,Fiat-Ferrari,BMW-Rolls...
Ovo je jedini primer saradnje da su oba brenda "plave krvi" :)))
Po meni najbolji automobil svih vremena. Za ovaj automobil moze da kaze kada se vozi u njemu da se oseca kao da je kuci. :) Citao sam da ce Daimler manje da kosta sto ga radi Aston. Mercedes njima tehnologiju razvijanja motora i 4 matic a ovi njima da prave Maybach. Bice ovo i dalje vrhunski auto. Kad se samo setim testa Brabus Maybacha i kada razvija 320 km/h na pisti Nardo i do stotke mu je trebalo ispod 5 sekundi, cini mi se 4,7. Felme od 22 incha koje kostaju oko 20k eura. :)
Cudan spoj,ali nadam se da ce Aston pokazati Majbahu kako da budu originalniji u dizajniranju,mada nije da ni sami to nisu mogli da urade.Majbah NE SME da bude velika S klasa,mora da bude nesto sto ne moze da se poveze sa bilo cim drugim sto ide po drumovima danas. Kao sto je to Phantom,Mulsan,Rapid...
zalosno je sto je chrysler morao da propadne da bi maybach preziveo, i na kraju opet taj maybach propada. ne znam zasto aston martin uopste zeli saradnju sa nemcima, maybach nikada nije ostvario ni deo planova. plan je bio godisnja prodaja od 2,000, a u najboljoj godini su prodali 244 (u 2009 godini svega 66)
auuu, merc posustaje...
čim oni pozivaju u pomoć...
a čitao sam da E klasa iz 2004 ima problema sa korozijom na ivicama vrata...
"O Schreck! Unsere Autos rosten wieder. Ob Citroën oder Ford, Mazda oder Mercedes – die braune Pest nagt an den Karosserien. Deshalb geht die Sondermöhre aus Blech geht in diesem Jahr pauschal an alle Autohersteller. Zwar blüht der Rost am heftigsten an den fünf bis zehn Jahre alten Autos, etwa der Mercedes E-Klasse von 2004 oder dem Mazda6 von 2003 (Bild)."
http://www.autobild.de/artikel/kummerkasten-bilanz-2010-1307970.html?bild=6&now=20#mmg
@mile antena,
Sigurno ima svoju racunicu.Plus podatak da je sve vise milionera u Kini i Indiji zeljnih da pokazu svoj novi status,a to su dva velika trzista.Cinjenica je da postoji trziste za ove automobile,a Maybachu treba nov pristup koji upravo Aston moze da im da.
Ukucajte na you tube, Maybach 2011 interior. Pa ni u avionu nije tako. :)
@McLaren,
Kao i milion puta do sada...niko ne spori enterijer."Problem" Majbaha je postojanje RR i Bentlija,odnosno njihovog eksterijera.
Urose, polako covece, ja samo onako iznosim konstataciju. A inace u ovoj klasi preci je enterijer nego eksterijer.
pricao sam ja da propadose. RR je tata za sve kad su u pitanju super luksuzne i skupe limuzine, mini je tata kad su u pitanju premium malisani, i naravno BMW je tata za sve ostale premium brendove.
Sto se tice korozije na E klasi, to nisam cuo, ali sadasnja A klasa je imala sa tim zestokih problema. Mislim da se odnosi na modele proizvedene 2004 i 2005. Das tolike pare za izvikanu mechku, i posle godinu-dve, pocnu da ti korodiraju vrata i pragovi. Samo da se utepas, i eventualno pre toga jos nekog odrobijas... ccc..cc
@McLaren,
Nije trebalo da zvuci nadmeno,samo sam napomenuo, opusti se :)
@ Uros Cuore Sportivo
Slazem se sa tobom za eksterijer.
Ne sme da izgleda kao velika S klasa,mada je S klasa iskopirala Maybacha a ne obrnuto,ali svejedno...
@Miki
Zanimljiva je ta prica,ali ja imam 2003 E klasu i nemam nikakvih problema sa njom te vrste,a ni druge :)
Vec naprotiv,farba je kao nova kad se auto opere.
Pitbull, vidim da si ljubitelj mercedesa. Ako imas W211, jel ti nije problem da mi otkucas na imationad (et) yahoo.com cene redovnog odrzavanja...
"Zena" oce neki mali auto, a ima sada dosta W211 2003-ce god. za oko 10.000, pa bih pre kupio/uvezao cak, nesto tako nego da puknem 10 soma za Yarisa/Corsu/Fiestu koji sutra nece vredeti nista... plus u slucaju sudara, ne daj boze ni da pomislim.
Hvala!!!
@Gagi
Redovno odrzavanje ti je oko 150 eur (filteri i ulje).
Plocice su oko 100 (par).
E sad,sve cene ne znam :)))
Uglavnom,samo nemoj da ides na NBG u servis i super :)
Kod njih je skuplje 2-3 puta.
Za svaku sitnicu im treba 3 radna sata (treba podmiriti onu administraciju) i zamenice ti jos pola auta,naci ce sta sve treba da se menja.
Po onom principu,ne bi bilo lose da stavite nov deo,a on jos nije ni do pola istrosen (npr plocice,diskovi).
Oni gledaju cim se malo istrosi,menjaj.
Znam i ja da je tako bolje,samo nisam pijani milijarder.
Ja se drzim onog sto mi auto kaze.
Sta god da treba,on izbaci na bord-u.
Servis,plocice,diskovi,sve...
Hvala!
Ako uzmem, ja bih to vozio u backi petrovac u najgorem slucaju... kod onog Jana ili kako se vec zove. Mada ima i kod mene na dusanovcu dobar servis....
NBGD samo da se testira i pregleda auto, ako ga uzmem kod nas...
Inace, slazes li se sa mnom da je bolje takav W211 ko tvoj nego neka konzerva za sardine poput Pola, Corse, Yarisa i sl?
Zivim u kuci, imam dvoriste i svoj parking...
@PITBULL
Da li bi mogao malo da opustis tvog druga McLarena?
Taj covek je toliko . . .
@McLaren
Vec je receno,Majbahov problem je postojanje RR i Bentlija,britanski veliki brendovi...Ali eto,pomoc se trazi i od jos jednog velikog britanskog brenda Aston Martina koji je nesto najsavrsenije sto postoji,npr DBS...
U ovoj klasi je bitan i eksterijer i enterijer ;)
Pa ako sam milijarder,necu uzeti skuplju S klasu,vec cu uzeti RR koji je poseban,veci brend itd...Dakle Majbah treba da radi na svemu ;)
@Gagi
Moze i tamo,mada ja idem u Martince u ovlasceni servis,tamo je najbolje po meni.
Naravno da se slazem,ja sam pobornik te ideje.
Mnogo je bolje uzeti dobar polovan auto nego neku novu konzervu.
A sto se tice garaze,za to ne moras da brines,Mercedesa ne mogu da ukradu,jedino da ga odnesu paukom.
Ali je svakako bolje,jer imas gde da ga ostavis i ne brines da l ce ga neko ogrebati itd.
U svakom slucaju,moja je puna preporuka za E klasu.
Imam je 3 godine i prezadovoljan sam.
Moja je 320cdi,pored nje najbolji motor je jos 220 cdi,koji ti preporucujem (zbog manje registracije).
Ta dva motora su najbolja,to su mi u servisu potvrdili.
U mojem komsiluku ima nekoliki E klasa w211 i svi su prezadovoljni sa automobilima. Kakva rdja, kakvi bakraci. Miki, za dobro ocuvan auto ces morati vise da ispruzis, s slazem se da je polovan Mercedes bolju od vecine novih kola. Dusane, smaras.
@McLaren
Jedino sta je bolje od W211 je W212.
I klasa iznad i tu se zavrsava prica.
@McLaren
Pa covece ti smaras,ti nemas argumente,nista,samo dodjes i izlupetas nesto ovde i odes...Hahahaha...Stvarno smesno.
Hvala na komentarima!
Ne znam da li bih dao vise od 10.000. Mozda 11 :)
Sustina je da se za 10-11k uzme nesto sto zaista vredi a ne kanta kojoj ce pasti vrednost za dva godine na pola!
Njen adut je da hoce mali zenski auto i da sam ja megaloman... a ja pak idem samo na kvalitet i sigurnost.
A sigurnost E klase i Pola/Korse/Punta i sl. kantica je smesna i za porediti... Ne?
@Gagi
Ma suvisno je komentarisati.
E klasa je pravi izbor.
Njoj ne mogu da pariraju ni BMW 5 ni Audi A6 a kamoli nesto drugo.
Kazem ti,samo nova (imao prilike da vozim) i klasa iznad.
Nista vise ne postoji bolje od E klase.
Ne pitaj zenu za misljenje,nego uzimaj kako ti smatras da je pametno i dobro,a ispravno razmisljas.
A zena kad bude sela u E klasu,neces vise moci da joj otmes auto iz ruku :)
@Gagi
E klasa samo opreme ima unutra skuplje od tih novih kantica :)))
Ladja.
Ha, ha... ma imam ja svoj auto, ali mi sedi na glavi vec neko vreme da joj uzmem neki zenski auto... U sustini, za trzne centre ti je svejedno, sta vozio, svaki parking je isti... razlika je samo koliko ce auto da viri.
A za grad mislim da mali auto sada i nema neke prednosti kada su sva parking mesta isparcelisana... a gde nisu, tamo ni prostor nije problem!
Jedino sto zaista ne bih dao vise od 11k :(
Gagi
Nije bas lepo sto upadam, ali kako imas dilemu izmedju W211 i "malisana".
Naravno da je E bolji automobil sa vise opreme, sa manjim padom cene... ali je za voznju po gradu ipak tezi od malisana. Ako je supruga vesta za volanom, izvinjavam se oboma.
Jer recimo i samo razlika u registraciji je dobar deo benzina tokom godine, ukoliko ne prelazi mnogo kilometara a vidim da ti je hiljadarka "mnogo".
Upadaj slobodno... n glava je pametnije od jedne...
Nije zena nego devojka, ali ce verovatno biti zena... Auto bi bio na moje ime tako da...
Vozi od 18-te, nije to problem...
Uzimao bih iskljucivo 220CDI...
Radimo kuci oboje, tako da nam kilometraza nije imperativ, sta vise, meni niko ne veruje koliko je moj auto presao...
Nisu pare problem, nego ne dam vise od 11k za auto koji nije moj... :) Nista drugo!
Gagi
Jaoj nisam dobro video(zena-devojka).
U tvom "slucaju" se ne slazem sa Pitbullom.
Po meni je bolja opcija novi Yaris. Imaces novi automobil, bices miran godinama od kvarova, lako je voziti se po gradu... Bezbednost je nesto sto ne zelimo da "iskusimo". Trazices da ti "pozajmljuje" automobil posle nekog vremena(shala).
E klasa je vrlo ozbiljan automobil, ali posto je polovan u dogledno vreme moze nesto da "crkne" a to ce MB "lepo" naplatiti. I "korekcija" malih cukanja su skupa. A posto je doslo tesko vreme niko ne moze da zna sta ces brze prodati jer i jednih i drugih u poslednje vreme ima dosta na trzistu.
U svakom slucaju zelim puno srece u izboru jer je upravo ona najvaznija.
Slazem se sa tobom....
Samo znam dosta ljudi sa parama, kupili su nove automobile, nista specijalno, Kia, Honda, Mazda i sl. i sokiram se njihovim pricama iz ovlascenih servisa... Koliko im para uzimaju za "redovno" odrzavanje.. i sta im sve menjaju... pri tom, cesto drze auto u servisu predugo...
Tako da novo iako inicijalno jeste novo, iziskuje ne male troskove dalje... plus skup kasko za novi auto... nemam pojma, novo jeste lepo i sve to, ali sa aspekta ocuvanja vrednosti investicije, a pogotovo sta se dobija za koje pare...
Htedoh reci u prevodu, vecina ljudi koje znam sebi kupe polovan, malo vozen (3-4) godine lux auto a zeni nov mali auto.
I onda ih skuplje izadje redovno odrzavanje zeninog nego svoj auta... sto je malo paradox.
Sad, naravno da u slucaju kvara, automatski menjac za X5 kosta vise nego obican za Corsu, ali... negde mora da se plati luksuz...
Gagi
I garancija se "placa"(miran san).
Za auto koji sam preporucio znam da za 3 redovna servisa(garancija 3g.) te nece izaci vise od 500 evra.
Naravno da kada prodje garancija automobil treba servisirati kod pouzdanog majstora a ne kod ovlascenog(za skidanje koze).
Samo velikom prijatelju veruj kada Ti prica o pouzdanosti polovnog automobila jer ce dosta ljudi sakriti neke od kvarova.
Dilema jeste cudna, ali ako se automobil ne koristi za cesta i daleka putovanja, onda je manja potreba za velikom limuzinom.
Good luck
@Gagi
Bas tako.
Ni za ta mala kola nije jeftino odrzavanje.
Pa bolje onda za slicne pare da se vozis ko gospodin.
Jos jedan podatak samo i da zavrsim.
Cak i kod nas sa ovako "jakim" standardom E klasa je najprodavanija od novih automobila u svom segmentu.
Od Januara pa do Novembra ove god isporuceno je novih 80 E klasa,67 BMW-a 5 i 49 Audija A6.
Toliko.
Naravno,ovakav rezultat je potpuno ocekivan i razuman.
@PITBULL
Mislim da za 11k ne moze da se uzme ta E klasa u bas ok stanju...
@Gagi
Kada vec razmisljas do te cifre,mnogoooo automobila su u opticaju,naravno polovnjaci,ja sam takodje kao Pitbull za polovnjake u toj ceni...Posto vec neces malisana,vec bi nesto vece,oko ovoga bih ja razmislio: moze da udje Pasat B6,2005.god sa velikkooom opremomm,2.0 tdi sa 140ks(jako dobar motor),Audi A4 1.9tdi 2003.god takodje sa odlicnom opremom,takodje jako dobar automobil,takodje i Mecka C220cdi 2003. sa jako dobrom opremom moze da se nadje do 11k,imas i Shkode Oktavie da biras 2005.god 1.9tdi do te cene,sto je dokazano jako dobar automobil,sem ako neces Skodu zato sto je Skoda :) Audi A6 takodje 2002,'03 god,Bmw 320d 2003.god,perfektan automobil takodje...Dakle,ima mnogo automobila do te cene,ja bih mogao da ih nadjem jos dosta :)
PITBULL
Kakve veze ima rezultat prodaje nove E klase sa ovim pitanjem.
Ako nadjes nekog vlasnika sa "tvojom" pricom o "skupom" servisu, cu uradim...
"Vozis k'o gospodin" ali na drugom, trecem... mestu jer su prethodni presli najmanje 150.000km.
Izgleda da si bio "Ok" dok si imao 5 u mislima, ali te je E "hipnotisala". :)
@dusan
http://www.polovniautomobili.com/oglas829678/mercedes_benz_e_270_cdi_avangarde/
@McLaren
rđu ne mercedesu nisam ja smislio već o tome pišu nemci
ponavljam link
http://www.autobild.de/artikel/kummerkasten-bilanz-2010-1307970.html?bild=6&now=20#mmg
strana 7, 8
Moje misljenje da ovu vijest gledate iz pogresnog ugla. Ne treba MB toliko Astona koliko Astonu treba MB. Ok MB u danasnjem svijetu ne moze vise dopustiti promasaje tipa Maybach, Smart, B klasa ili R wagon i normalno nece dopustiti da jedan Maybach propadne, cisto zato sto je stvar prestiza. Jedna stvar je recimo da ugase Smart ali Maybach je preznačajan produkt za imiđz firme da se pusti da propadne. Sa druge strane Aston Martin ima definitivno najbolji i unutrašnji i vanjski dizajn,gdje mu cak ni Ferrari ne moze tu prici ni na 10m. Opet cinjenica je da Aston ne razvija motore, ovo sto sada imaju je zastarjela tehnologija dobijena od Forda. Ono sto Aston Martin izvlaci iz W12 6L mamuta jedan Nissan, Porche ili Ferrari moze dobiti iz V6 Biturbaka, ili 4L V8. Ako Aston Martin stavi svoje sape na AMG motore oni su na konju.
@Edo
Kako mislis da stavi sape na AMG motore?
Valjda ako pocnu da ih ugradjuju u svoja kola.
Staviti sape,znaci preuzeti prozivodnju,razvoj itd...
@PITBULL
Koliko je sigurna ta kupovina...Inace,A6 trenutna generacija koja je izasla 2004.god nema ni za 13.000e...
Ja sam coveku takodje preporucio A4 2002,2003.god a i da ne bude zadovoljan,prodace ga ubrzo po istoj ceni,zato sto mu cena jakooo slabo pada.
@dusan
Odes pa pogledas auto i vidis.
Jeste malo "tesna" cena za dobru E klasu,ali ova kriza i sve drugo su napravili situaciju da nema realne cene,nego koliko dobijes.
Zato su i kola toliko jeftina sad.
Nikad ranije ni za priblizne vise cene od ovih nisi mogao da uzmes takva kola.
Luks kola su mnogo pojeftinila (polovna).
Cak je i CLS-u pala cena,on najbolje drzi cenu od Mercedesa,a vidim i njega mozes da nadjes za 25 000.
@Pitbull
AKo se docepaju tehnologije AMG. Stim da bi oni tunirali te motore da ih sebi prilagode.
Da, luksuznoj klasi bas pada cena, dok ovim manjima slabije. Ja moj A4 mogu da prodam po istoj ceni kao sto sam ga i kupio. Pogledajte kako su se skoro izjednacile cene E i C, A4 i A6, 5 i 3. Jebi ga, tako nam je trziste. :)
Stvarno CLS drzi dobro cenu. Moj komsija kupio bio CLS starog 3 god i 45k km, i nakon godinu dana mogao je isto da ga proda. Imao je sve zivo od opreme.
@PITBULL
Ja se ne bih upustao u kupovinu E klase za 11k,licno ja...Nije mi to sigurno,kada bih je uzimao,trazio bih neku za 14-15k i da budem sigurniji mnogo...Sad,nije bas nesto ok da se gleda cena CLS-a kao polovnjak :D Isto kao da gledas cene A8-ce i S klase 2006.god npr,nijedan nije ispod 20.000e :D Te kupovine nisu bas realne vecini ljudi u Srbiji :D Polovnjaci do 10-11k su vec realnije,ja sam napomenuo Pasata B6,A4,moze i Pezo 407,Bmw 3,od starijih 2000,2001 moze starija generacija A6-ice,sad naravno,ima mnogo automobila,mogao bih do sutra da nabrajam! :D
@dusan
Naravno,u svakom slucaju je bolje za 15-16,ali ako je budzet ogranicen...
Treba videti,ako je ok,sto da ne i obratno.
@Gagi
Za 10000/1100 Evra ne mozes naci E klasu koja vredi. Samo mozes naleteti na slupanu i dobro sredjenu da ti zamaze oci.
Za dosta manje para mozes uzeti npr. Peugeot 607, vrhunsku limuzinu koja je po pitanju udobnosti i sigurnosti u rangu dosta skupljih limuzina.
To ce ti potvrditi svi koji su se u 607mici provozali. Ja sam cak i provozao malo 607 (pre 2 godine) i auto je zmaj.
http://www.polovniautomobili.com/oglas778367/peugeot_607_22hdi/
ili
http://www.polovniautomobili.com/oglas769272/peugeot_607_20_hdi/
Ako imas nekog vani da ti uveze, dosta jeftinije ces proci.
@Yamaha,
Da li se secas onih reklama tu negde posle bombardovanja,na kanalu KBM koji je bio cisto komercijalan i onog promotivnog filmica o Pezou 607 koji je trajao nekiih 10-ak minuta?Ceo dan su se vrtele... Prelep auto po meni,e sad nisam kompetentan da pricam o njegovom kvalitetu...
@yamaha
Bravo,za 607 sam zaboravio :)
Takodje odlican automobil za taj novac !
Evo me opet...
Ljudi, samo E klasa dolazi u obzir od limuzina.
Niti Audi, niti BMW a tek ne Pezo 607, ne moze se porediti sa E klasom!!! (Da ne sirimo ovde pricu, ali ni uvoznik Pezoa ga nije vozio dok nije morao...)
Prvo jer ne volim nista drugo od tih "luks" marki do mercedesa, a drugo sto znam dosta ljudi kojima su ukrali A6 ili BMW a nikoga za sve ove godine ne znam da su mu ukrali mercedesa.
Tu prvenstveno mislim na automobile koji se ostavljaju preko dana na ulici, dok vlasnik obavlja razne poslove.
Sto se E klase tice, kriza je, ponuda je ogromna, ima veliki broj "penzionera" - preduzetnika koji rade u okviru svoje "kucne" fabrike i stalno kupuju novi mercedes.
Ja recimo gledam jedan cdi 220 presao 90k, kraj 2003-ce.
Znam, reci cete vracana kilometraza, ali nije, jer covek prvo radi u okviru svoga "dvorista", drugo, ima jos jedan auto, kojim ide u grad, a mecka je za posebne prilike i takvih ima u srbiji dosta! Auto je unutra kao nov, garaziran, vozen subotom i nedeljom, na slave u putovanja napolje.
Najvise se plasim onih problema koje su E klase imale na pocetku... sa kocnicama i elektronikom, mada on kaze da nije imao nikakve probleme. Inace secam se dobro kada je auto stigao... radim sa covekom preko deset godina...
Kome se ne zuri, moze se danas lako naci bas dobar auto, jer je ponuda nikad veca a potraznja nikad manja!
I on sam mi kaze da ga zovu mahom taksisti...
@Gagi
:)
Sta reci vise :)
Za tu elektorniku ne brini.
To je bio u pitanju SBC-tronic (sistem kocenja) posto on ima el. sistem kocenja,nema mehanicki.
Pa je taj SBC kod nekih prijavljivao gresku,ali je fabrika to zamenila o svom trosku.
Meni su to zamenili o svom trosku,iako mi nije prijavljivao nikakvu gresku niti mi je pravio problem.
Za svaki slucaj su mi zamenili.
Nemoj se plasiti nicega,220 i 320 su njabolji motori.
Malo je 270 cdi u pocetku zezao,ali to je sve ispravljeno kasnije.
Ako je tako kao sto kazes,uzimaj tu E klasu i ne brini.
Ta mora da je ko nova sa tom kilometrazom.
Moja je presla 150 000 i ko nova je.
Nemas cega da se plasis,samo je proveri za svaki slucaj kod majstora,ali sa tom kilometrazom nema sta da se misli.
Jedno pitanje,jel automatik?
I koja je oprema?
Clasic,Elegance,Avantgarde?
Ma coveka znam 10 godina, jedan od onih starih preduzetnika....
Ali, uvek ima nesto sto srecu kvari..
Classic oprema, manuelni menjac, stof unutra, skinute presvlake, pa je kao nov, jos covek nepusac... ali gola skroz... :(
Cak ima i onu ruznu klimu sa onim rupicama gde su led diode, nema brojeve... bas je velika razlika u odnosu na one sa command aps i kozom, skroz drugi auto...
Ali on je to uzeo odmah cim se pojavila, a preskupa je bila Avangard...
Inace su kasnije E klasu vratili na "mehanicko" kocenje ali njemu nisu nista menjali...
@Gagi
Da,od 2006-e je izbacen taj sistem i vracen na mehanicko kocenje.
Eee,steta,meni je E klasa jedino u Avantgardu E klasa :)))
Jesi gledao neke vec?
Evo jedna npr:
http://www.polovniautomobili.com/oglas829678/mercedes_benz_e_270_cdi_avangarde/
Ali je 270 i nije automatik.
@Gagi
Hehe, nadam se da ces nam se za nekoliko meseci javiti sa utiscima o tvojoj E klasi kupljenoj za 10-11000 Evra :)
Vidim da silno zelis "brend". Ali jednostavno za tu cenu, trokraka zvezda koja necemu vredi se ne moze nabaviti.
Zato sam ti i spomenuo 607micu. Jer je dobra solucija za ljude koji ne mogu da priuste Mecku.
@ Pitbull
Iskreno, zanima me neka sigurica kombinacija, od prvog vlasnika, malo presla...
Posto su vec pocele da se pojavljuju one test nove E klase, od 34-35-36k, dosta ljudi koji redovno uzimaju e klasu je voljno da zameni svoje za nove... pa cu videti... mozda uleti i neka avangard! A mozda uzmem i ovu od prijatelja!
@ Yamaha, ne birni se ti za mene, ja odavno vozim nesto sto kosta solidno, i u odnosu na sta je cena ove e klasa smesna.
Auto kao sto mozes gore da procitas i nije za mene...