home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Izgleda da stvarno više nijedan svetski proizvođač automobila, pa ni premium automobila, nije imun na greške kod svojih proizvoda. Tako je BMW objavio kako će u celom svetu biti primoran da opozove čak 350.000 svojih automobila kod kojih su uočeni problemi sa sistemom kočenja.

BMW-ov opoziv obuhvata automobile serija 5, 6 i 7 koje pokreću V8 i V12 motori. Opoziv je zahvatio i automobile marke Rols-Rojs koji su proizvedeni u periodu od 2001. do 2009. godine, tako da je konačna brojka vozila koja su u opozivu oko 5.800 primeraka Rols-Rojsa i oko 348.000 BMW-a. 

BMW je kao razlog opoziva navedenih modela automobila objasnio uočenom opasnošću kako u sistemu kočenja može doći do curenja kočne tečnosti.

Kia Motors Europe je zbog mogućnosti pojave manjih nepravilnosti u delovanju kočnog sistema objavila preventivni opoziv vozila Kia Cee'd, koja su proizvedena u periodu od 1.4.2008. do 30.9.2009. godine i opremljena su sistemom elektronske stabilnosti vozila ESP.

Na pomenutim vozilima može doći do manjih nepravilnosti u radu kočinog sistema, odnosno do manjih grešaka na glavnom kočinom cilindru koje mogu prouzrokovati blago curenje kočionog ulja, a što za posledicu može imati blago smanjenje najveće moguće kočne sile.

Svi vlasnici vozila Kia Cee'd koja su proizvedena u navedenom razdoblju i opremljena ESP sistemom dobiće poziv na besplatni preventivni pregled kočnica koji će trajati 15 minuta. U slučaju da je potrebno zameniti glavni kočni cilindar servisna usluga trajaće 50 minuta. Pri tome je potrebno naglasiti da se prema trenutnim podacima Kia Motors Europe do sada zbog navedene greške nije dogodila nijedna nesreća...

Izvor : Netauto.rs



čitanja : 1352



Komentari

jedino Yugo nikad nije imao opoziv

Autor gagiNBG 31 Dec 2010, 08:53

Što je naravno dokaz kvaliteta istog... :)

Autor Miki 31 Dec 2010, 09:03

Evo kako se to radi. Inženjeri projektuju deo ili softver. Onda se raznim komponentašima ponudi da ga proizvode. Jedan od komponentaša ponudi najbolju cenu za taj deo. Deo prodje kontrolu i atest u nerealnim uslovima, kao npr. simulacije rupa, potresa, uvijanja, sabijanja, pregrevanja, elastičnosti, pouzdanost bude ok. Ali kasnije se ispostavi da u stvarnim situacijama to izgleda malo drugačije.
A svima je samo bitno da komponentaš ponudi dobru cenu, a ne i tradicija i zemlja porekla. A posle...

Autor Dejan L 31 Dec 2010, 09:18

@gagiNBG

Na Yugu nema sta da se pokvari,sve je toliko jednostavno.

Autor milan 31 Dec 2010, 11:29