
Fiatova zamena za aktuelni model iz C segmenta (odnosno za model Bravo) će prema rečima šefa italijanskog proizvođača Sergia Marchionnea biti radikalan odmak od sadašnjeg automobila.
Naime, Marchionne smatra da proizvodnja automobila koji bi nalikovao prethodniku ili konkurenciji trenutno nema smisla.
Razlog za takvo mišljenje se krije u činjenici da Bravo nije ostvario planirane rezultate i daleko je od vrha najpopularnijeg segmenta na Starom kontinentu. Upravo zato priča mora da krene drugim putem, a Marchionne priznaje da su već razmatrani mnogi predlozi, ali da konačna odluka još uvek nije doneta.
Upitan znači li to da su torinski planovi slični Nissanovim, koji je u C segmentu ponudio crossover Qashqai, Marchionne odgovara da "fiatovi planovi idu dalje. Za Marchionnea Qashqai je i dalje "poprilično konvencionalno vozilo".
Izvor : Index.hr
Foto : Fiat
Bravo je sjajn auto, ali su Italijani tvrdoglavi po pitnju drzanja njegove cene
Da li ce to biti nesto poput Banglovog Bravo-a u svoje vreme?
I danas je lep taj model...
Ovo mi deluje kao nesto "sta bi smo zeleli" tralala.
Sta moze biti "cudnije" od novih C4, Focusa, Civica i sl. po pitanju dizajna. Jedino da su vrata odozdo.
Sadasnji krece sa manjom cenom od ostalih "zapadnjaka" ali su ga "korejci" dotukli pa se slabo prodavao.
Aktuelni Bravo je savrsen, bar sto se mene tice.
To tvrdi cak i nemacki Autobild, da ne poverujes...
@Tataratira
nisu hvalili samo motor nego sve (vozne osobine, komfor, kvalitet izrade itd.)...
Cena mu je mana, pored megana i astre classic III, pored i30 i pored kije cee'd, itd... bravo mora sniziti cenu, kako ne znam, ali mora
Jeste.
Ali ipak sa dizel motorom. Ne zna se sta bi bilo da su "sve to u zagradi" imali u paketu sa 1.4(90ks, 120ks, 150ks...).
@Tataratira
T-jet motori su odlican izbor, rame uz rame sa M-jet!
Onaj od 90 ks nije vredan pomena...
carobnjak
Ne znamo na testu od 100.000km kako bi se pokazali. Na fiatu 500 se nije dobro pokazao, zar ne?
Italijani nemaju nikakve šanse.
Nemci ih tuku odozgo, a KIA/Hundai odozdo.
Cenu ne mogu da spuste zato što su im troškovi proizvodnje visoki jer nemaju produktivnost na nivou Korejanaca, a ni tehnologiju na nivou Nemaca.
Njima je odzvonilo, i siguran sam da su oni toga svesni.
Mozda radikalno znaci da ce imati krila ili propelere!??Sve u svemu FIAT ide ka dnu,polako ali sigurno.Cini mi se da je FIAT grupacija sa najvecim brojem neprofitabilnih modela u Evropi:Bravo se ne prodaje dobro,zatim Croma,Ulysse,Multipla,Lancia Delta,Ypsilon,Alfa 159...
Ovde ima dosta filozofa.Fiat grupacija je imala cisti profit.Ako nist znali Fiat spa industija je zainteresovana da kupi 45 posto Skanije i 25 posto MAN.To govori o njihovoj propasti.I jos nesto Exor koja je vlasnik Fiat je i vlasnik najvecih banaka u Italiji i ko zna cega sve.
Fiat ce da ode pod led tek kada Italija prestane da postoji , zato prestanite da baljezgate......mnogo jake strukture stoje iza cele grupacije , mnogooooo
Samo neka oni porade na pouzdanosti jer sharm vec imaju (nisu neki lepotani). Istina, sve manje ih vidjam pored puta ali ljudi jednostavno imaju averziju i neveruju im a za iste pare su se "drugi" pokazali.
Nedavno ispred ulaza u beogradski klub "Plastik" stao je biserno beli Bravo,sa crnim felnama,zatamljenim staklima i panoramskim krovom celom duzinom(nisam siguran doduse da li je to staklo celom duzinom ili je samo prefarbao krov u crno,ipak sam pio to veche:). Uglavnom,bila je to ljubav na prvi pogled. :D
Fiat je uvek nekako bio tanak u ovoj klasi,ne znam do cega je to. To su sve OK automobili,ali uspeh uvek izostane. Da l' je los marketing,nedostatak ucestvovanja u moto-sportu,agresivnost u prodaji... Uvek sam voleo Fiat,jos od Tipa sa dig. tablom,preko Bravo/Brave,ovog sada Bravo-a,ali problem je sto postoji konkurencija koja se bolje prodaje.
@Uros
I ja volim Tipa sa takvim instrumentima kao i Tempru.Takodje i starog Brava i Bravu.
Nesto mi ovde ne stima: ko kaze da se pod novim radikalnim Bravom podrazumeva promena u koncepciji vozila? (Mada, Fiat je to vec uradio pre koju godinu sa Cromaom). Po meni, glavni problem tog automobila je sto malo ljudi zna za njega. Nije mi dovoljno eksponiran ni u medijima, ni u strucnoj stampi. Ako Sergio kaze da je radikalno u odnosu na sadasnji model, verovatno se misli na napredniji auto u tehnicko-tehnoloskom smislu. Videcemo:)
Auto Bild je imao test Bravoa sa 1.4 benzicem, od 120ks. Secam se njihovog komentara da je agregat odlican, a i tabele sa rezulatima, posto je Bravo bio najbrzi na tom testu (nekih 9,nesto sekundi. Sledeci je bio sporiji za par desetinki). Takodje, imali su i test-maraton na 100.000, sa dizelom. U oba slucaja, auto nahvaljen (i meni delovalo cudno da AB hvali italijanski auto).
Ne znam ko je gore rekao da Italijani nemaju tehnologiju - to nije bas tacno. Common-rail dizele, koji su danas u skoro svakom automobilu, je razvio Fiat (tacnije, Magneti Marelli, koji je u vlasnistvu Fiata), ali da ne bi bankrotirao, morali su da prodaju tu tehnologiju nemackom Boschu. Koji zajeb...
Pozz, William