home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA GALERIJA

Odmah nakon objavljivanja prvih zvaničnih slika Chryslera 200 krenule su nezvanične priče o tome da će se ovaj automobil u Evropi prodavati kao Lancia, a to je sada na Salonu automobila u Detroitu potvrdio i Sergio Marchionne, prvi čovek Fiata i Chryslera (Fiat od pre nekoliko dana inače ima 25% učešća u Chrysleru).

Marchionne je takođe pomenuo da bi ta Lancia mogla da nosi naziv Flavia, a najavio je da će u ponudi biti sedan i kabrio varijante. Kako stvari sada stoje, Lancia Flavia (čiji start prodaje se u Evropi očekuje početkom 2012.) će se od američkog originala razlikovati pre svega po doteranom prednjem delu sa karakterističnom Lancia maskom.

Chrysler 200 će se u SAD-u prodavati samo sa 2.4L i 3.6L benzinskim motorima (prvi sa 173KS, drugi sa 283KS), dok će Flavia u paleti imati i dizelaše.

To međutim nije kraj veza između Chryslera i Lancije. Naime, nakon promocije novog Chryslera 300 (održava se na Salonu u Detroitu), na tržište će stići i verzija sa Lancia znakom. Lancia će već u martu na Salonu u Ženevi pored novog Ypsilona (prodaja startuje u junu 2011.) javnosti predstaviti i svoju novu limuzinu koja će se bazirati upravo na novom Chrysleru 300.

Za sada to nije zvanično potvrđeno, ali pojedini izvori navode da će se nova limuzina zvati Thema, što je ime koje je italijanska marka već koristila.

Italijani očekuju prodaju od 10.000 do 15.000 Thema godišnje, od čega najviše sa dizel motorom.

Ni tu nije kraj, jer će Lancia još tokom ove godine dobiti i MPV model, koji će se bazirati na Chyrsleru Town & Country.

Ivan Mitić – Autoblog.rs  



čitanja : 1563



Komentari

Srecno!Trebace im...Mozda od umora,a mozda i od piva,ali gledam ovu sliku i vidim Opel Kadeta suzu... Ipak od piva:D

Autor Uros Cuore Sportivo 13 Jan 2011, 00:50

P.S. Onaj bela cabrio varijanta od pre neki dan na blogu je uvreda svim Lancijinim otvorenim modelima koje je ikada imala.

Autor Uros Cuore Sportivo 13 Jan 2011, 00:52

@Uros

Mozda je dobro da se svi posteno napijemo pa ce nam i ova Lancia/Chrysler mozda izgledati lepo.Ko zna...

Autor milan 13 Jan 2011, 09:55

Lancija je ranije znala da napravi lep auto poput Thesisa, koji inace posedujem. Ali zato je znala da napravi i prave rugobe poput Lybre i Ypsilona, koji su toliko ruzni da deluje kao da ih je pijan povek dizajnirao, ili je zurio nekuda pa ostavio cistacici da dovrsi slike prototipa. Po mom misljenju su Lybra, Ypsilon i Fiat Multipla najvece grdobe na planeti. Tako da mi nije jasno ovo sada cudjenje dizajnu vozila sa slike i uopste Krajsleru, kada je upravo Lancia pravila mnogo vece grdobe od Krajslera.

Autor Sima 13 Jan 2011, 10:27

Meni je upravo Thesis najveca grdoba izasla iz Lancie.

Autor milan 13 Jan 2011, 13:06

@Sima,
Upravo kao i Milan,hteo sam da kazem da je po nekima upravo Thezis ruzan. Meni je bio lepsi koncept Dialogos od serijskog modela(skladniji je mnogo),koji sem originalnog prednjeg i zadnjeg dela(konkretno mislim na svetla i gril) nema nista drugo.Izgleda pretesko a i motorizacija nije na nivou zate pare i klasu,konkurente.Dobro,ti ga vozis pa bolje to znas... Drugo,upravo je Lybra po meni(u karavan izvedbi) jedna od najlepsih u svojoj klasi svojevremeno,i ujedno najuspesniji na ovim prostorima. Y je nekako zenskast,ali daleko od ruznog. Nije se dobro pozicionirao (da l' je bio premijum ili ne?) a i pojavio se Mini u zlo doba... Ako ti je ok da dizajn bude neutralan i "siv" poput ovog Krajslera,onda ne vidim kako uopste vozis Thezis-a. Kakav je auto generalno,kakva su tvoja iskustva sa njim?

Autor Uros Cuore Sportivo 13 Jan 2011, 13:37

@Uros Cuore Sportivo

Thesis je nepredvidiv auto, vrlo je udoban i ima solidnu zvucnu izolaciju, ali losa strana je sto se dosta kvari, od krupnih stvari pa do sitnica, poput raznoraznih senzora, paljenje lampica na instrument tabli, crkavanje sijalica instrumenata,a svaka zamena iziskuje dosta demontaze i montaze, tako da i zamena diodice nije bas jeftina. Kvarile su se i skupe stvari, ali da ne davim sada sa tim, delovi se ne nalaze lako i papreno su skupi.
Sto se tice motora, on se bolje pokazao od ostatka automobila, jedino sto je menjano su ventili,zamajac, lamela, korpa i druk lezaj, turbo kompresor je zamenjen novim i mislim da je to otprilike to. Mozda ce uskoro u prodaju, jer me nervira ta neizvesnost kada ce sledeca stvar da se pokvari. Sledeci auto ce mozda biti neka Honda ili Mazda, mozda cak i BMW, videcemo.

Autor Sima 13 Jan 2011, 16:18

@Sima,
To su neke decije bolesti koju Lancia nije jos prelezala na tom modelu... Retko ih i vidjam,ima jedan taksi u BG-u,cesto ga vidjam na Trgu republike,dvobojan (siv sa strane,trula visnja ostatak cini mi se i lepo mu stoji).Je l' tvoj Thezis ima ono cuveni Sky hook vesanje?
Druga mana je enterijer,koji meni(bar sa slika) ne deluje nesto kvalitetno i doraslo eksterijeru,suvise obichan. Moj techa je imao Themu i to je bio vrlo lep auto za ono vreme.

Autor Uros Cuore Sportivo 13 Jan 2011, 16:34

Maserati SUV by ferrari, chrysler loose the game

http://www.vrelegume.rs/vesti/maserati-suv-sa-ferrarijevim-motorom-aktuelno/

Autor Dejan L 13 Jan 2011, 19:01

E ovo ima da ih oporavi...

Autor Djordje 13 Jan 2011, 21:55