
Fordova evropska filijala je prošle godine prodala 1.279.000 automobila, što je za 160.000 manje nego 2009. Pao je i tržišni udeo sa 9,1 na 8,4 odsto, ali Ford je i dalje ostao druga najprodavanija marka putničkih vozila u Evropi.
Ukupno tržište na Fordovih tradicionalnih 19
glavnih zapadnoevropskih tržišta bilo je slabo, u decembru je zabeleženo devet
uzastopnih meseci pada tržišta, najslabije od 1996. godine. S druge strane,
Ford je poboljšao svoju prodaju u Rusiji, Turskoj i istočnoj Evropi (redom za
64, 61 i 18 odsto).
U Fordu su posebno zadovoljni što su imali najprodavaniji automobil u Velikoj
Britaniji, a za pohvalu je i prodaja u Danskoj, Mađarskoj, Irskoj i Turskoj, gde
je Ford ukupni tržišni lider, dok je u Italiji i Češkoj bio vodeća uvozna
marka.

Ford trenutno izbacuje novu generaciju modela C-MAX po čitavoj Evropi i već je prodato 13.000 jedinica za nešto malo više od dva meseca, a uskoro će predstaviti i potpuno novi Ford Focus, jedan od najvažnijih automobila u Fordovoj istoriji.


Ford takođe uvodi najmanje 20 novih proizvoda i derivacija u Evropi tokom sledeće tri godine. One uključuju potpuno novu Ford Kugu i vozilo iz B-segmenta, kao i kompletno osveženu gamu privrednih vozila, počevši sa Ford Rangerom krajem godine. Osim toga, Ford će predstaviti svoje prvo električno vozilo 2011 – Ford Transit Connect Electric – a iduće godine sledi Ford Focus Electric.

Fordov smanjeni udeo i rezultat prodaje se objašnjava sveukupnim padom automobilskog tržišta u Evropi – uključujući drugi najniži decembar po prodaji od 2001. (samo je decembar 2008. bio niži, na vrhuncu globalne ekonomske recesije) – i neuobičajenih prodajnih akcija koje nude neki konkurenti.

Sa oko 15.3 miliona za celu godinu, tržište je za gotovo pola miliona jedinica ispod nivoa 2009. Fordova prognoza za evropsko tržište kreće se između 14.5 do 15.5 miliona jedinica u 2011., a veliki raspon je rezultat nesigurnog oporavka evropske ekonomije.
Izvor : Automanija.com
Foto : Ford
Sve dok kod nas Grand Motors bude uvoznik forda, ford neće imati značajnijeg uspeha.
Verano motors-peugeot i Grand motors-ford, pod hitno treba da promene politiku cena, pogotovo cena redovnog održavanja!
A sta fali fordu i njegovom odrzavanju??
odlicno izgledaju ovi fordovi ovako u redu , bas nisu losi
Zapamtite sa vam kazem, dok je sveta i veka VW ce biti najprodavaniji, a VAG ubedljivo najbolji automobili. Tako Bog oce i nema druge. Zapamtite ovo.
Lepo je jos i Ivo Andric napisao, samo je glup covek i budala siguran i uveren i nema druge i nema bolje, pametan covek zna da ima i drugih resenja i boljih i boljeg od boljeg i pamenijeg i razumnijeg...
A i konj ima ono na ocima da gleda samo pravo i u jednu tacku, covek ramislja i svaki je drugaciji i svaki ima svoje ljubavi i htenja...
Izvinite ako sam nekoga uvredio ali na ovaj post iznad ne moze drugacije da se odgovori...
Ko je najprodavaniji model? Golf
Ko je najprodavaniji proizvodjac? VW
Pametnome dosta!
Autor Tu je svwe savwrseno 21 Jan 2011, 12:41
Tako su mislili i Cezar, Aleksandrar Veliki... pa jok bilo...
Jedna od najlosijih osobina coveka moze biti ogranicenost...
Nadam se da nije slucaj...
Do skora se proizvodio mk1 u JAR, pa bi mogao da porazmislis o kupovini...
Poz za mk1
Ja vozim Golfa III 1.9 SDI 1997. godiste i planiram kupovinu Bore 1.9 SDI ili TDI. Kec mi nije interesantan, osim ako odlucim da ka kupim i cuvam kao oldtajmera.
Naj prodavaniji ?
Najbolji ?
Naj jeftiniji ?
Naj prostraniji ?
Naj ekonomicniji ?
Naj tvrdji ?
Naj meksi ?
Naj brzi ?
Najskuplji ?
Najlepsi ?
Najveci izbor boja ?
Naj prakticniji ?
Najsiri ?
Najduzi ?
Najkraci ?
Najuzi ?
Najvisi ?
Najnizi ?
Najmanje se krade ?
Najvise se krade ?
Najlepsi kljuc ima ?
Naj lepsi dezen na sedistima ?
Naj izdrzljiviji protokomer ?
Najtisi dizel ?
Naj losiji 1.4 motor ?
Najbolji 2.0 motor ?
Akumulator marke Bosh na njemu traje najduze ?
Gume marke Dunlop na njemu traju najkrace ?
Sijalice se lako menjaju ?
Tvoja devojka voli VW ?
Moja zena voli Alfu ?
@Tu je svwe savwrseno,
i mcdonalds je najprodavaniji fast food. sta ti to govori?
@ mile antena
A nek si mu reko.
I treba, samo ima 1 problem, njemu ne vredi govoriti.
Hrana u Meku je stvarno ukusna,ali bi se bojao da vezem 3 obroka tamo. :D
Jos jedan favorit dana...
https://www.youtube.com/watch?v=YsQhTclE7jc
Moron
Pa moze se reci ali kao pocetnik...
Posle je to ispraksirano da mogu bez gledanja...
daleko od toga da mogu nesto lose reci za volkswagen, ali nije bitno koliko vozila kompanija proda vec koliko zaradi na svakom od njih. gm, ford i chrysler su dugo vremena bile 3 najvece svetske auto kompanije pa smo videli kako su na kraju zavrsili. sad su se opametili, posebno ford. ford danas nema ni pribliznu prodaju kao pre recimo 10 godina, ali je imao mislim preko $7 milijardi profita u prve 3 cetvrtine 2010 godine - niko drugi nije imao vise. jedan od razloga za pad prodaje je, tacno, nisu izbacili nista novo u evropi tokom 2010 godine i sad treba da stigne nekoliko novih modela, ukljucujuci novi focus, c-max, a sredinom godine i nova kuga. medjutim, najveci razlog lezi u tome sto ford nije davao ogromne popuste na kraju godine, kad su svi drugi davali. to je neka normala da se daju orgomni popusti da se rese preostalih 2010 modela, ali ford to nije radio. i jeste, prodaja je ostecena, ali je profit i dalje ubedljivo najbolji u auto industriji
@carobnjak,
predstavljeni jos prosle godine, ali koliko znam jos nisu u prodaji jer su oba 2012 modeli. pozzz.
@mile antena
C-max je u porodaji, uskoro ce i novi Focus.
Napisao si da "treba da stigne", a on je odavno spreman...
@mile antena
ocigledno si propustio ovo:
https://autoblog.rs/blog/auto/video/2011/01/15/video-novi-ford-focus-na-autocar-probi
pa dobro, shvatio se poentu.
i oni koji su se pojavili (c-max) u pocetku se obicno prodaju u niskim brojevima dok svi dileri ne dobiju dovoljan broj modela.
a focus stize u prodaju za koji mesec
u svakom slucaju ford ima blistavu buducnost
"Lepo je jos i Ivo Andric napisao, samo je glup covek i budala siguran i uveren i nema druge i nema bolje, pametan covek zna da ima i drugih resenja i boljih i boljeg od boljeg i pamenijeg i razumnijeg..."
Svaka cast za ovo. Na zalost ovde je mnogo klinaca-paljevina koji misle da su brojke nesto najvaznije u zivotu.
Sto se tice Forda - svaka cast, pravi narodni auto vise od 100 godina, cak se nisu ni uobrazili kao neki sto guraju polu-premijum cene za nista kvalitetnije automobile od Forda.