
Volkswagen Institut za marketing menadžment u Braunšvajgu predstavlja najnovije rezultate AVILUS projekta. Nemački proizvođači motornih vozila i aviona, brodograditelji, proizvođači mašina i fabrike zajedno rade na virtuelnim tehnologijama za dizajn proizvoda, proizvodnju, održavanje i marketing. Upotrebom takvih tehnologija, u budućnbosti će biti moguće npr. razvijanje vozila na brži način sa manjim troškovima.
Upotrebom digitalnih podataka, svaka faza u procesu kreiranja proizvoda se može doživeti i pratiti virtuelno. Kreatori mogu npr. da se kreću u unutrašnjosti vozila ili kabine u avionu, da se prebace u ulogu kupca i da provere da li proizvodi odgovaraju svrsi.
"Prvi put bilo gde u svetu ovi inovativni pristupi omogućavaju stvaranje kontinuiranog procesa od samog razvoja pa sve do usluge u postprodaji", objasnio je prof. dr Verner Šrajber, direktor odeljenja za istraživanje virtuelne tehnologije u Volkswagenu i vođa AVILUS projekta.
Drugi rezultati AVILUS istraživanja obuhvataju virtuelnu proveru kvaliteta razvoja vozila, aviona i brodova, puštanje u rad proizvodnih sistema, kao i dopunjavanje virtuelnih i pravih objekata za verifikaciju proizvoda i proizvodnje.
Izvor : Volkswagen.rsNi 1 simulacija na svetu nikada nije dala precizne rezultate, problem se javlja jer ni 1 softver nije savršen, drugi problem može predstavljati optika ljudskog oka, koju ekrani često izvitopere, jer digitalno nikad ne može zameniti analogno, ljudska čula su analogna!!!