home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Volkswagen Institut za marketing menadžment u Braunšvajgu predstavlja najnovije rezultate AVILUS projekta. Nemački proizvođači motornih vozila i aviona, brodograditelji, proizvođači mašina i fabrike zajedno rade na virtuelnim tehnologijama za dizajn proizvoda, proizvodnju, održavanje i marketing. Upotrebom takvih tehnologija, u budućnbosti će biti moguće npr. razvijanje vozila na brži način sa manjim troškovima.

Upotrebom digitalnih podataka, svaka faza u procesu kreiranja proizvoda se može doživeti i pratiti virtuelno. Kreatori mogu npr. da se kreću u unutrašnjosti vozila ili kabine u avionu, da se prebace u ulogu kupca i da provere da li proizvodi odgovaraju svrsi.

"Prvi put bilo gde u svetu ovi inovativni pristupi omogućavaju stvaranje kontinuiranog procesa od samog razvoja pa sve do usluge u postprodaji", objasnio je prof. dr Verner Šrajber, direktor odeljenja za istraživanje virtuelne tehnologije u Volkswagenu i vođa AVILUS projekta.

Drugi rezultati AVILUS istraživanja obuhvataju virtuelnu proveru kvaliteta razvoja vozila, aviona i brodova, puštanje u rad proizvodnih sistema, kao i dopunjavanje virtuelnih i pravih objekata za verifikaciju proizvoda i proizvodnje.

Izvor : Volkswagen.rs


čitanja : 753



Komentari

Ni 1 simulacija na svetu nikada nije dala precizne rezultate, problem se javlja jer ni 1 softver nije savršen, drugi problem može predstavljati optika ljudskog oka, koju ekrani često izvitopere, jer digitalno nikad ne može zameniti analogno, ljudska čula su analogna!!!

Autor Dejan L 28 Jan 2011, 16:35

Ljudskom oku mogu da promakne neke stvari, ali kompjuterskim senzorima i digitalnoj tehnologiji tesko.

Autor Dejan 29 Jan 2011, 11:57