
Poverenje se teško stiče i lako gubi, ali uprkos problemima sa kojima se automobilska industrija susreće iz dana u dan, čini se da se kotira više nego dobro među potrošačima
Istraživanje u kome je učestvovalo više od 5.000 ljudi iz 23 zemlje pokazalo
je da automobilska industrija, odmah nakon tehnološke, uživa najveće poverenje
među potrošačima. Visokom rejtingu u prilog govori i činjenica da su ispitanici
bili između 25 i 60 godina starosti, akademski obrazovani i unutar prvih
dvadeset i pet odsto po primanjima za svoju starosnu grupu.
Svakom ispitaniku postavljeno je niz pitanja, a ispitivače je najviše zanimalo
koliko veruju da će određena industrija uvek činiti 'ispravan potez'.
69 posto ispitanika lansiralo je automobilsku industriju ispred
telekomunikacijske, hrane i pića, kao i biotehnološke, a tek se tehnološki
sektor smestio ispred automobilskog.
Razlog tako dobre pozicije automobilske industrije među potrošačima analitičari
vide u dobrovoljnim opozivima vozila zbog servisnih akcija koje su obeležile prošlu
godinu, kao i u sve većoj inicijativi automobilskog sektora u smeru ekoloških
tehnologija.
Izvor : tportal.hr