home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Poverenje se teško stiče i lako gubi, ali uprkos problemima sa kojima se automobilska industrija susreće iz dana u dan, čini se da se kotira više nego dobro među potrošačima

Istraživanje u kome je učestvovalo više od 5.000 ljudi iz 23 zemlje pokazalo je da automobilska industrija, odmah nakon tehnološke, uživa najveće poverenje među potrošačima. Visokom rejtingu u prilog govori i činjenica da su ispitanici bili između 25 i 60 godina starosti, akademski obrazovani i unutar prvih dvadeset i pet odsto po primanjima za svoju starosnu grupu.

Svakom ispitaniku postavljeno je niz pitanja, a ispitivače je najviše zanimalo koliko veruju da će određena industrija uvek činiti 'ispravan potez'.

69 posto ispitanika lansiralo je automobilsku industriju ispred telekomunikacijske, hrane i pića, kao i biotehnološke, a tek se tehnološki sektor smestio ispred automobilskog.

Razlog tako dobre pozicije automobilske industrije među potrošačima analitičari vide u dobrovoljnim opozivima vozila zbog servisnih akcija koje su obeležile prošlu godinu, kao i u sve većoj inicijativi automobilskog sektora u smeru ekoloških tehnologija.

Izvor : tportal.hr



čitanja : 978



Komentari