
Nissan želi da osvoji pet odsto udela na evropskom automobilskom tržištu do 2014. godine, zahvaljujući novim modelima kao što su Juke crossover i Micra, objavili su zvaničnici kompanije.
Iako japanski proizvođač beleži rast na evropskom tržištu sa stagnacijom
potražnje, borba za tržišni udeo u regionu tek se intenzivira.
- Svi proizvođači zauzimaju pozicije i treba očekivati veliku borbu za tržište
u narednim godinama, navodi Simon Tomas, potpredsednik prodaje i marketinga
Nissan Europe.
Partner Renaulta u Evropi dostigao je udeo od 3,1 odsto u 2010. godini prodajom
547.000 automobila, 13 odsto više u odnosu na 2009. godinu.
Prodaja popularnog Qashqai-ja porasla je 18 odsto na 235.000 prošle godine, dok
prodaja Džuka neće dostići ni slične vrednosti, jer je ipak namenjen manjem
tržišnom segmentu.
Nissan želi da dostigne između 3,5 i 4,0 odsto udela u regionu ove godine, a u
dužem vremenskom periodu, da postane No.1 azijski brend u Evropi. Prošle
godine, nadmašen je samo od strane Toyote koja beleži 4,2 odsto udela.
Izvor : Economy.rs
Foto : Nissan
@ Djordje
I moja baba želi da se igra žmurke, alineće niko da je traži.
Nissan je totalni OUT, jedino quashqai izgleda normalno i pathfinder može da prodje.
Ako redizajn maske JUKE-a donese nešto normalnosti, možda i uspe do tih 5%
Dejan L
Slozicu se za Qash i za path...ali Juke je vrhhhh
Ovo ostalo je bezlicno koliko god da radili
@ nikokaoti
Meni je JUKE pozadi vrh, extra, ali napred je pogrešio samo visinu farova. One žabolike pozicije čine srednji stepenik izmedju blatobrana i haube.