home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Za mnoge je Porše 911 još uvek san. Neki od starijih modela mogu da se kupe po relativno prihvatljivim cenama. Recimo, Porše 3.0 SC sklapan je od 1978. do 1983. i ima 200 konja.

Od nule do stotke ubrzava za 6,8 sekundi. To su i danas primerne karakteristike. No, ne savetuje se upuštanje u kupovinu ovog automobila bez pomoći stručnog lica.

Popravke su skupe. Oni koji se ne razumeju dovoljno u ovaj model, moraju dobro da plate proces učenja. Specijalista za Poršea, Helmut Frajneker, objašnjava: „Tipične slabe tačke ovog automobila su grejači, jer je instalacija podložna rđanju tako da grejanje kabine može da zakaže, a i izduvni gasovi mogu da prodru u kokpit. Motor kada ostari počinje da baca dosta ulja, a i kuplung se najviše troši, evo ovde je ulje na semeringu prodrlo u kućište kuplunga i umrljalo ga“.

Ako se auto ne održava pedantno, uživanje u vožnji će biti manje a troškovi mnogo veći. Drugi tipičan problem je decentriran trap. „Često se trap centrira bez postavljanja volana u srednji položaj. To stvara nejednaka rastojanja u vođenju trapa tako da vozilo, doduše, dobro drži pravac, ali čim se uđe u krivinu, odgovarajući uglovi više nisu podudarni, gume se krune sa jedne strane i automobil počinje neprijatno da klizi“.

Ipak, ova 911-ica je dosta otporna na rđu; od 1976. godine, svi modeli imaju pocinkovanu karoseriju. Motori su robusni; nisu retkost modeli koji su prešli i po 300.000 kilometara, naravno, zu dobro održavanje.

„Dobar motor odlikuje prihvatanje povišenog broja obrtaja u praznom hodu, i vrlo dobro i snažno prihvatanje gasa kada se nagazi pedala prilikom starta.

Dobri automobili ne gube vrednost i pouzdani su pratioci naše svakodnevice, ali i zvezde na trkačkoj stazi. Osim toga, osiguranje za oldtajmere je vrlo povoljno. Za to treba imati odgovarajuću dokumentaciju.

I 911-ica koja na grbači ima 250.000 kilometara, može biti dobra prilika. Ako je auto proizveden 1980., to znači da je prelazio prosečno 8.500 kilometara godišnje.

Ako kupac ovog modela želi da se okuša i na nekoj trkačkoj stazi, najbolje je da odmah kupio modifikovano vozilo. I tu se isplati konsultovati stručnjaka. Naknadna ugradnja normiranih kadica, pojaseva, cevastog rama i drugih delova lako može da proguta više od 5.000 evra.

911 nije tako jevtino zadovoljstvo, ali je trajno! Zato se i isplati malo više odrešiti kesu.

Preuzeto sa : dw-world.de



čitanja : 3615



Komentari

Al ga nahvalishe. :D
Pusta ulje,ne radi klima,pusta gasove u kabinu,trosi se kvacilo itd.
Ali zato motor moze uz dobro odrzavanje da predje i do 300 hiljada km !
Aha ! :D
Sto kaze McLaren,zna se koji auto (stariji) mozes da vidis kako bez problema sluzi,dok su neki drugi na otpadu :D

Autor PITBULL™ 13 Feb 2011, 20:21

Kad nema nist bolje od 911-ke onda mora i da bude skupa, jer je to najbolji sportski automobil koji je krocio asfaltom.

Autor Dakara 13 Feb 2011, 20:26

@Dakara
Nissan GTR je bolji sportski auto od 911,a duplo jeftiniji.

Autor PITBULL™ 13 Feb 2011, 20:29

@PITBULL

Jeste.

Autor milan 13 Feb 2011, 20:39

jedna je corvette

Autor mile antena 13 Feb 2011, 21:10

@mile antena

https://www.youtube.com/watch?v=yjPXWdkLHSw

:D

Autor PITBULL™ 13 Feb 2011, 21:15

Korveta nije loša, ali ako živiš u USA pa imaš gde da je kupiš po dobroj ceni i održavaš... U Evropi, Nissan GT-R je ipak zakon kada je u pitanju cena/performanse i tu nema dileme.

Autor Miki 13 Feb 2011, 21:18

@PITBULL™
Kazes kad bi imali para kao sto nemamo da bi tvoj izbor bio Nissan umjesto Porsea. Pa necemo mi voziti na Nurburgringu pa da nam je bitno 3 ili 4 sekunde gore ili dole. Ovaj interier u Nissanu nije nesto jer djeluje jeftino sto mu je i glavna mana inace ovo drugo sve 10. Porse je imidz jednostavno imas sve i to sto je nesto malo brzi GTR u realnoj voznji to se i ne osjeti a pogotovo sto mi ne bi ni upola znali izvuci ono sto oni mogu tako da opet dodjes na isto.
Ocu da kazem da je ovaj Nissan prespreman automobil kad se uzme u obzir cijena naspram sta dobijas onda je bolji izbor od Porsea, al Porse ne bi bio Porshe da ne naplacuje imidz.
Vozio sam skoro stari Nissan Sunny ekstra auto kako ide, a znam kakve je torture prozivio kod vlasnika inace djeluje kvalitetno pogotovo vrata kad otvaras i zatvaras skoro kao u Mercedesa stvarno dobar automobil stim sto je bio u sportskom paketu opreme spojleri, niskoprofilne gume, čini mi se da je i vjesanje tvrdje podeseno, al evo na sta lici taj automobil

http://www.google.com/imgres?imgurl=http://www.crashrepairparts.com/markimages/VEH1465.jpg&imgrefurl=http://www.crashrepairparts.com/panels-lamps/mark/278/sunny%3F_ts%3D1&usg=__VhL7e-yefWN7vTu5uvZSQ-FUrsk=&h=360&w=520&sz=33&hl=en&start=48&zoom=1&tbnid=bd9lW9pZ0-QAOM:&tbnh=153&tbnw=204&ei=MTxYTer-BsbEsgaU7ZGlCw&prev=/images%3Fq%3Dnissan%2Bsunny%26um%3D1%26hl%3Den%26sa%3DN%26biw%3D1024%26bih%3D650%26tbs%3Disch:10,2300&um=1&itbs=1&iact=rc&dur=295&oei=HjxYTciIN4TXtAa2yr3kCQ&page=5&ndsp=12&ved=1t:429,r:4,s:48&tx=89&ty=83&biw=1024&bih=650

Autor Dakara 13 Feb 2011, 21:24

@PITBULL,
ako cemo vec o tuningu ...
https://www.youtube.com/watch?v=yqMzhvxTEyA

Autor mile antena 13 Feb 2011, 21:26

@Dakara
Ne. Ne bi bio ni jedan ni drugi,vec Lamborghini a na drugom mestu Ferrari.
Egzotika :D
@mile
Al je dobar Viper :D
Video sam ga i cuo jednom u Bechu,mnogo se glasno cuje :D

Autor PITBULL™ 13 Feb 2011, 21:39

To je kvalitet a ne kao F i M, italo zapaljive deponije.

Autor Tu je svwe savwrseno 13 Feb 2011, 22:59

nije jeVtin, HAHAHA, ne, nije uopste jeftin!

Autor Vlada 14 Feb 2011, 00:06

@PITBULL
GTR ne moze da pridje 911-ici...911 je ime,to zivi decenijama,kako mozes da stavis jedan Nissan tu?Mislim svaka cast njima na GTR-u,po meni odlican automobil,vrh,ali 911 je ikona!Tu nema sta vise da se prica!Jedan je samo kralj supersportaka,PORSE!

Autor dusan 14 Feb 2011, 01:00

@dusan
GTR je brzi.
Tacka.

Autor PITBULL™ 14 Feb 2011, 01:05

@PITBULL
Hahaha...Zaboravljas da postoji 911 GT2RS??Hahahaaaaaaaaa...
Da,GTR samo guta prasinu pored njega.TACKA ;)))

Autor dusan 14 Feb 2011, 01:11

@dusan
Hahaha.
Poredis GT2RS sa fabrickim GTR-om :D
Ovo tog GT2 RS izuje iz cipela :D

https://www.youtube.com/watch?v=yjPXWdkLHSw

Autor PITBULL™ 14 Feb 2011, 01:15

@dusan
Jesi video kako GTR jede na stazi Turbo i Turbo S? :D
A duplo je jeftiniji. :D
Jede ih sve. :D

Autor PITBULL™ 14 Feb 2011, 01:17

@dusan,
i ti izgleda zaboravljas da gt2 rs kosta 3 puta vise od gt-r ... bila bi sramota kad nebi bio brzi.
za mene i jedan i drugi su kante na duzi period - jer toliko veliki turbo motori nema sanse da izguraju da duzi period, posebno ako se voze na stazi. ako izguraju 50,000 km to im je premija.
mene je posebno gore u tekstu ismejao komentar da "911 sa 300,000 km na satu nije redak na ulici" :))))) stariji porsche 911 je generalno redak na ulici, a tek sa 300,000 km na satu ... postoje vece sanse da cu videti yuga u centru njujorka sa tolikom kilometrazom nego porschea.
to je ono sto krasi corvette i vipera - kvalitet na duzi period. mozes se izivljavati na njima svaki dan i opet vecno traju

Autor mile antena 14 Feb 2011, 01:26

@PITBULL
GTR je nesto najsavrsenije kod Nissana,tako ovo ovamo...
Drugo,normalno je da Porse bude skuplji od Nisana,zar ne???!!!Ovaj GTR jede bre i GTB Fiorana,i Mursielaga Lp 670sv i SLR-a i SLS-a i jos mnogeeee drugeeee i na stazi i kako hoces...Ali mu je samo GT2RS prepreka ;)

Autor dusan 14 Feb 2011, 01:28

@dusan
Haha,jaci 100 konja,laksi 500 kila i skuplji 3 puta, brzi od GTR-a na ringu samo 6 sekundi :D
Ovaj tjunirani GTR bi preskocio GT2 RS :D

Autor PITBULL™ 14 Feb 2011, 01:32

@mile antena
Krece se u drugom smeru,uopsteno evropljani ne rade kao Ameri,a ne Porse...Ameri nabiju motore od 7.000 kubika i izvuku 450ks ili tako nesto i taj fazon,naravno da je takav motor dugotrajniji,ali Porse je bre ime i za Dodz i za Sevrolet,zar nisam u pravu?Naravno i za Nisan,zato ce uvek biti skuplji,ali je vrhunac u svakom pogledu...Ko ce to sa Porseom 911 turbo S prelaziti toliku kilometrazu?To se vozi vise da se pokaze,i naravno ko ima mnogo para i voli brzinu,adrenalin i hoce ime uzme Porse,ali opet nece ici u prodavnicu,skolu itd sa 911 turbo s...Zar nisam u pravu?

Autor dusan 14 Feb 2011, 01:32

@PITBULL
Tjunirani,tjunirani...Hahha...Moze i ovo da se tjunira ;)
Da te podsetim da je GTR i pre redizajna bio brzi na stazi od tvoje voljene 458-ice za skoro 3 sekunde,ovaj redizajn je brzi za 6,5 sekundi!!!Aloooo ;) Koliko je jaca 458-ica od njega?Ili GTB Fiorano???A ubio ih je na ringu ovog za 6,5 sekundi a GTB za nesto vise od 20 sekundi!E,posto pljujes Porse,sad stavi lepo sve Ferarije koji postoje pored GTR-a,tvoje voljene Ferarije i vidi koliko su skuplji i sve ostalo,a svi su sporiji! ;)) Ajde,ajde...Verovatno te ovo sada boli,jel da?
Porse barem ima brzeg od GTR-a...

Autor dusan 14 Feb 2011, 01:37

@dusan
458 je dobio na stazi GTR-a.
Ring nije merodavan po meni za poredjenje dva auta.
Merodavna je neka kraca staza gde ih vozi isti vozac koji zna tu stazu u dusu.
A na ringu nikad nisu isti uslovi,niti su vozaci isti.
458 je brzi na stazi od GTR-a a GTR brzi od 911 Turbo S-a :D

Autor PITBULL™ 14 Feb 2011, 01:41

@dusan
Da tjunirani,jer i GT2RS je tjunirani Porse (fabricki tjunirani).
Pa ovaj GTR koji je opet duplo jeftiniji od GT2 RS ga preskoci ko bubu,a brzi je i od Veyrona ! :D
Kakav Porse,on kolje Veyrona ! :D
Toliko,laku noc.

Autor PITBULL™ 14 Feb 2011, 01:45

@dusan,
samo zato sto se auto zove porsche ne znaci automatski da je neko i nesto. evo najnoviji porsche 550 ce biti zasnovan na onom volkswagen roadsteru, zaboravio sam mu ime, pa novi porsche cajun ce biti zasnovan na audi q5, cayenne je zasnovan na vw touaregu ... sta tu ima posebno, zbog cega bi platio extra samo zato sto se zove porsche kad u realnosti to nije?
porsche je ime za one koji hoce da pokazu koliko dubok dzep imaju, nista vise. nekada su imali performance bolje od konkurenata, sad nemaju vise ni to jer su ih drugi stigli i prestili. tuze se sa nissanom po medijima oko 911 turbo vs gt-r na nurburgringu, tvrde da gt2 rs ima odredjeno vreme na nurburgringu bez ijednog dokaza ... to je sramota za kompaniju kao sto je porsche.
viper i corvette, za razliku od 911, nisu automobili za jednokratnu upotrebu. pogledaj malo oglase da vidis koliko gotovo novih 911 gt3 sa niskim kilometrazama ima po oglasima ... svih ih se resavaju cim garancija istekne jer znaju sta ih ceka

Autor mile antena 14 Feb 2011, 01:46

a inace, zbog cega je kvalitet bitan na duzi period? bitan je zbog nas obicnih smrtnika koji jednog dana mozda budemo mogli priustiti stariji model. po oglavnim 2002-2003 corvette z06 kosta oko $22,000-$25,000, sto je isto kao cena jednog novog sedana. iako se uvek drzim one cuvene henry ford recenice "najbolji auto je novi auto", ja bih imao poverenja dati toliko novca za 8-9 godina staru corvette. za porsche 911 vec nebi

Autor mile antena 14 Feb 2011, 01:54

@PITBULL
GT2RS je vrhunac iz Porsea,to ti je kod Ferarija 458,cao zdravo ;))) 458 ne moze da pridje Gt2rs-u...
Da,Ring je najzahtevnija staza,najjaca staza,zasto se uopste toliko i gleda,tj zasto je toliko znacajna svima da izadju i tu pokazu sta mogu!??Daj ne pricaj svasta,tebi kako se svidja tako pricas...
@mile antena
To je sve zarad biznisa sto se meni licno ne svidja,ali ako pogledas,pogledaj sta je izbacio Aston Martin,bruka,sve zarad profita ide,to i sam znas,ali 911 ce oduvek biti 911 i to je to,nema dalje...Kajen mozda jeste zasnovan na Tuaregu,i Tuareg je vrhunski auto,nema price,ali je Kajen unutra bolje odradjen,po meni je lepsi itd...

Autor dusan 14 Feb 2011, 01:54

@mile antena
Za nesto tako tebi treba i nesto vece pored toga,uglavnom znam jednu 911-icu sto se prodavala,mislim da je '91 god bila,ali ne bas u ok stanju,dobro stanje ali ne bas ok,35.000 eura za nju...Ovo sto znam je uglavnom preko 2000.godista i sve je preo 25.000 koliko mi se cini...
Ne gledam bas tako ja daleko,a licno nesto sto bih voleo za par godina da vozim je Audi S5,ne znam,kakvo misljenje o njemu imas???Po meni vrhunski!
Porse je po meni ikona,ali Porse koji bi najradije sada vozio je 911 turbo.

Autor dusan 14 Feb 2011, 01:58

@dusan,
audi s5 je mnogo lep auto, mozda najlepsi coupe, ali za $55,000 koliko kosta u americi ja bi radije nesto drugo. recimo sad treba da izadje nova verzija ford taurus sho, 3.5l twin-turbo v6 motor sa 400 hp, awd, a najlepse od svega je sto izgleda kao obicni sedan na ulici, pravi sleeper. onda mi se i pontiac g8 gxp svidja, oni su jako retki jer pontiac vise ne postoji, zadnja vuca, corvetting 6.2l v8 motor (400 hp), 6 brzina manualni menjac. pa sad su predstavili novi dodge charger srt-8, 6.4l hemi v8 sa 475 hp ... to bi otprilike bili moji izbori, inace svi imaju cenu novih od ispod $40,000.
primetio si sigurno do sada da ja zaista nisam ljubitelj nemackih automobila, najvise volim americku skolu automobila. inace, da imam budzet od $55,000 (koliko s5 kosta) i da mora biti nemacki automobil ja bi radije vozio mercedes e550. ali licno, ne volim fancy automobile, nije moj stil. volim automobile koji pripadaju "radnickoj klasi", zato najvise volim kompanije kao sto su ford, dodge, hyundai i slicne ... ali na sve to volim da dodam jaci v8 motor. ono, da ne budem u centru paznje sa kolima, ali da opet auto ima odlicne performance

Autor mile antena 14 Feb 2011, 02:07

@mile antena
Audi A5,tj S5 remek delo Wolfgang-a Eggera...Po meni medju 5 najlepsih automobila do danas...Ne bih ga ja vozio zbog neke paznje,vec zbog njegove brutalnosti,lepote,mogao bih da ga parkiram i da ga gledam samo...Ali iako ga npr ja licno ne bih vozio zbog te paznje,bio bih centar paznje,ne samo u Srbiji,vec svugde...
U Evropi nesto jace i dobro i da je sedan, sto znam za 54.000e moze da se kupi Audi S4 sa 333 ks...Ali naravno kao i sto sam znas,a i kazes u Americi mozes jace da kupis za mnogo manje para...
Koliko je S6 u Americi?Tj ovaj novi jos nema tu verziju,ovaj prethodni?
Znam da je u Evropi bio oko 96.000e...
A,to sto uporedjujes sa S5 i tom cenom,ipak Audi je premijum brend...
Inace po meni 5 top najlepsih automobila u istoriji,Jaguar E type,Aston Martin Db5,Audi S5,Aston Martin DBS i za to 5. mesto se 'tuku' Charger '70 i Mustang...

Autor dusan 14 Feb 2011, 02:31

@dusan,
s6 je $75,000 u americi.
ja licno najvise volim automobile koje imaju neki prosecan dizajn i ne privlace paznju dizajnerski, ali ispod haube da imaju mocan motor. u americi ih zovu "sleeper". zato nikad nebi kupio s5 jer bi jednostavno previse paznje privlacio. od ovih novih najvise mi se dopada ford taurus sho. taurus je jedan prosecan sedan koji uglavnom stariji ljudi voze, ali sho verzija trenutno ima 3.5l twin-turbo v6 motor sa 365 hp, awd i 6 brzina automatski menjac. moze da osramoti mnoge automobile na ulici sa performancama.
mojih top 5 najlepsih automobila ikada napravljenih su:
1. mercedes 300sl gullwing
2. lamborghini countach
3. 1963 chevrolet corvette stingray
4. 1968 dodge charger
5. za ovo poslednje mesto neka se bore 1957 chevrolet, 1958 plymouth i 1959 dodge, meni su sva 3 prelepa.

Autor mile antena 14 Feb 2011, 02:42

@dusan
Zar nije A5 dizajnirao Walter Maria de Silva, koliko ja znam Wolfgang Egger je tek od 2007. u Audi-ju.

Autor Bati 14 Feb 2011, 03:14

@Bati
Wolfgang Egger je u Audiju dosao zajedno sa Walter De Silvom :)
@mile antena
Pa ako vec hoces nesto prejako,a da ne bi niko pomislio da je to tolikooo jako po meni je to Audi RS6 Avant :D Koga on sve osramoti :) Naravno,sklonis oznake RS :) Jbg,vire oni auspusi i ima gadan zvuk,ali ipak vecina ne zna cime raspolazes,sem onih poznavaoca :) Ustvari privukao bi paznju zbog toga sto je Audi,ali onaj ko ne zna nesto o automobilima nece znati da raspolazes sa 580ks,vec ce reci 'Audi brate,vrh je',ali ne zna kakvo 'krdo' imas ispod haube :D

Autor dusan 14 Feb 2011, 03:38

@dusan,
neka, ali ako vec mora biti karavan onda cadillac cts-v sport wagon. 556 hp, zadnja vuca, 0-100 km/h za 4.2 sekunde i gotovo niko u evropi nebi znao koji je auto u pitanju :))) cuo sam mnoge kritike nasih ljudi u stilu "kad kazem ljudima da vozim mercedes/bmw/audi svi znaju sta je to, a ko je jos u evropi cuo za cadillac ...". meni je to omiljena karakteristika cadillaca, sto je potpuno nepoznat evropskim kupcima

Autor mile antena 14 Feb 2011, 04:15

@dusan
458 jede svaki Porse.
458 jeste vrhunac Ferrarija za sad.
Ali jos nije izasao Chalenge niti Scuderia.
Drugo,GT2 RS je ogranicena serija od samo 500 komada.
458 je unistio 911 Turbo S na stazi :D

Autor PITBULL™ 14 Feb 2011, 06:46

Nissan GT-R ima cak i bolji enterijer od Porschea 911. Videh ga svojim ocima ;).

Autor Milos 14 Feb 2011, 08:03

Ima jedan test koji izvodi Auto car, postavljao sam ga po davno. Trkaju se na pravac SLS AMG, Nisan GTR, Porshe 911 turbo i Lexus Lfa. Rezultati:
1. 911 turbo
2. SLS
3. Nisan
4. LFA
I nakon toga dovezu onu sklopociju Noble 600 i sve ih pojede. :D

Autor McLaren 14 Feb 2011, 09:43

Svako ime se stice i gubi. Lakse ovo drugo nego prvo. Tako je i Porsche jako dugo sticao svoje ime, i dugo ga je odrzavao, i odrzava ga i dalje - kao jedan od najboljih sportskih automobila, utoliko bolji jer su vozila slicnih performansi kao Ferrari, Lamborgini itd mnogo pristupacnija od njih (sto ne znaci da nema i on ultraskupih modela sa ultra performansama, daleko od toga). E sad, bas u tom rangu, "pristupacnih" modela, koji nude vrhunske sportske performanse i GT-R gradi svoje ime. Iskreno, razumem da je porscheov dizajn tradicija itd, ali ipak volim kada vidim nesto drugacije i agresivno, kao GT-R npr. To mi se vise dopada, i kao svako dopadanje, potpuno je subjektivno. Ono sto nije subjektivno, je da je GT-R pokidao vecinu takmaca iz Porschea i drugih firmi po performansama i vremenu po krugu. To je jednostavno tako. Kod sportskih automobila tog tipa, slazem se, Porsche je vece, slavnije i dugotrajnije ime. Ko zeli imidz (sta god to znacilo) svakako bolje prolazi sa porseom. Ipak, Nissan je sa GTRom napravio bum i ako nastavi tako, izgradice ime koje ce (posle dugo dugo vremena) moci da se donekle poredi sa Porseom. Nista nije nepromenljivo i zacementirano. Turbo i Turbo S fabricki su losiji po sportskim performansama (brzina, upravljivost) od GT-R-a.

Autor Cule 14 Feb 2011, 10:10

Au sta je sa onom zveri koja od 0-100 ide za oko 2.6 s ! ? :D

Autor NemanjaBB 14 Feb 2011, 16:03

@Cule
GTR ima ime u "ostatku sveta" i to odavno, tek je sad postao popularan i kod nas u Evropi. A i ovde ga je veoma brzo stekao.

Autor loshmi89 14 Feb 2011, 16:13

@Cule
Evo ti jedan veoma dobar tekst o Nissan-u GTR, od prvih Skyline-ova pa do ovog najnovijeg.

Autor loshmi89 14 Feb 2011, 16:21

http://www.nacionalnaklasa.com/content/view/4195/6/
zaboravio sam da ubacim :)

Autor loshmi89 14 Feb 2011, 16:24

@loshmi89
Obozavam R34...
http://www.japanesesportcars.com/galleries/img4583.htm

Autor dusan 14 Feb 2011, 17:35

@dusan
Lep auto, a i kao i ovaj novi GTR nikom se ne svidja na prvi pogled nego tek posle nekog vremena. Mada je mnogo bitnije kako ide :)

Autor loshmi89 14 Feb 2011, 17:47

@loshmi89
Nekako je novi GTR prenapucan elektronikom i to,meni se izgled bas svidja,ali malo mi to natrpavanje elektronike smeta...
Pogledaj 911 Gt2rs,cist,on je bez klime,radia npr,moze da mu se doplati,ali ja licno kada bih mogao da ga kupim,nista od toga ne bih ubacivao,imas volan,menjac,papucice,rucnu i trk u uzivanje :D

Autor dusan 14 Feb 2011, 18:19

@dusan
Jeste, ali danas stasava nova generacija vozaca koja je rasla uz Gran Turismo i NFS, oni to traze, a Nissan racuna bas na njih.
Lepo je objasnjeno u ovoj trci
https://www.youtube.com/watch?v=3qXYjBxnteA
A i to za GT2RS je nesporno da je jedan od najbrzih auta, ali ne mozes ocekivati da ce svaki njegov kupac biti profi vozac. A kad ga vozi neki prosecan vozac onda je sporiji od GTR-a. Da bi bio brz u GTR-u ne moras biti profi vozac, bar tako svi kazu. :)

Autor loshmi89 14 Feb 2011, 18:31

@loshmi89
Reci mi,sta bi uzeo pre?Kontinental ili GT-R??? :))
Ja zelim da ako jednog dana sto zelim i svima budem imao novca da priustim nesto dobro,jako itd,upravo ce to biti neki 911! :)

Autor dusan 14 Feb 2011, 23:25

nije Jevtin al nije ni moj :)

Autor dzigi 15 Feb 2011, 00:17

@dusan
Pravo pitanje je da li bih uzeo pre Continentala ili GTR-a, kucu sa bazenom, i jos 2 auta (jedan za zenu, drugi za svakodnevnu upotrebu). I uvek bih uzeo GTR-a kad moram da placam iz svog dzepa, jer je vise nego duplo jeftiniji od svih auta koji su priblizni po brzini npr. Turbo S. Mora se priznati da kad je u pitanju odnos ulozeno-dobijeno GTR je jedan od najboljih automobila sto postoje. A kamoli sto za relativno male pare mozes da imas "Veyron killera" :)
https://www.youtube.com/watch?v=-OutkvEm90Y
Kad bih uzimao Porschea Cayman mi je favorit u odnosu na 911.

Autor loshmi89 15 Feb 2011, 03:15

@loshmi

https://www.youtube.com/watch?v=yvOxJFnnw7k&feature=related

Autor PITBULL™ 15 Feb 2011, 05:25

@Pitbull
Najbolji! Ne verujem da postoji ijedan "street legal" auto da je toliko brz. A to je tek Alpha 10, treba da izbace i Alpha 12.

Autor loshmi89 15 Feb 2011, 12:10

@loshmi
Pa sta hoce,da naprave brzeg od formule? :D

Autor PITBULL™ 15 Feb 2011, 12:40

@loshmi89
Jos jedan street legal Gumpert apolo,neverovatan,Ninburgring prosao za 7:01 cini mi se...
Audijev motor 4.2 i izuvceno 700 ks :D Lud ...

Autor dusan 15 Feb 2011, 12:42

Gledam najnoviji top gear, prikazali pagani zondaR. Na haubi pise: Nurburgring 6:47:)
Ima neki nafrizirani AMG motor. Toliko bucno u kabini da su imali veliki problem kako da snime glas Clarcksona dok vozi:)

Autor toma 15 Feb 2011, 13:01

@toma
Zonda R je bolesna.
Jesi video kako ide kroz krivine,kao formula.
Jos je onaj na ringu neki osrednji vozac.
Sa njom moze 6:30 da se ostvari na ringu,ako ne i bolje vreme.
Gledao sam nekog lika kako vozi BMW M3 CSL za 7:22 cini mi se.
Taj bi sa Zondom napravio min 6 : 30 vreme na ringu.

Autor PITBULL™ 15 Feb 2011, 13:07

Zanimljivo je to da je Porsche Gt3rsr sa svojih 500ks i 1220kg obisao krug za 7:03...A Ferrari 599xx sa 720ks,slicnom tezinom ima samo 5 sekundi bolje vreme :D

Autor dusan 15 Feb 2011, 13:37

porsche je shonja!

Autor toma 15 Feb 2011, 13:43

@toma
dusan ne shvata da svi oni idu i GTR ide,ali ne izgleda kao Lambo i Ferrari.
U tome je poenta.
Ima brzih kola,GTR,Viper,Korveta,911 ali jedino su Lambo i Ferrari skulpture (brze) na tockovima :D

Autor PITBULL™ 15 Feb 2011, 13:46

@dusan,
Ocigledno je da dolazi do priblizavanje granici trenutne tehnologije u automobilizmu i performansi,ako me razumes. Kao sto se Usain Bolt, prema tvrdnjama naucnika, priblizava minimumu vremena za koji covek na osnovu svoje fizionomije moze da istrci 100m. Pa pogledaj odnos snage jednog Juga i Porsea,pa bi po nekoj proporciji Porse trebao da ide 1000km/h...ali ne ide :D

Autor Uros Cuore Sportivo 15 Feb 2011, 13:48

@Uros CS
Nismo mi ni blizu vrhiuncu razvoja ss automobila, ali sada su pravila drugacija nego pre par godina. Do skoro se do boljih performansi dolazilo iskljucivo vecom snagom, a sada ce manjom tezinom auta.

Autor loshmi89 15 Feb 2011, 13:57

@loshmi89,
Nisam se bas dobro izrazio. Postojeca tehnologija + granica zdravog razuma + vozaci i mnogo shtoshta :D Kao sto je Dzeremi jednom objashnjavao na primeru Vejrona i nekog CL Brabusa sa ludim obrtnim momentom koji ne moze da ga prenese na tlo. Nije problem nabuzditi auto do neke sulude snage i maskimalne brzine. Fore ja da se adekvatno tome napravi efikasni sistem za kocenje pri tim brzinama, zatim gume, veshanje, aerodinamika, shasija... Zato i onaj shraf od titanijuma kosta koliko kosta jer ima svoju ulogu i za to je neko potrosio sate i sate mozganja... Ponavljam,maksimalna brzina je po meni najmanji problem. E sad kako ce se auto ponashati,to ne obecavam :D

Autor Uros Cuore Sportivo 15 Feb 2011, 14:06

@dusan
Izvukao je 7:11 taj od 700ps, imaju i od 800ps ali ga jos nisu vozili po Ringu :)
@Pitbull
"An object in free fall (without any air resistance) has quarter mile time of 9.06 seconds."
Jos malo pa bukvalno prkosi gravitaciji! :D

Autor loshmi89 15 Feb 2011, 16:18

@pitbull
ma dusanu je sve sto ima veze sa VW i Skodom Biblija...:))

Autor toma 15 Feb 2011, 16:52