home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Francuski proizvođač automobila "Reno" predviđa da će uspeti da poveća prodaju vozila na tri miliona do 2013. i planira da gotovo udvostruči operativni profit u naredne dve godine

"Reno" će se usredrediti na prodaju kola na tržistima Brazila, Rusije i Indije i pojačati saradnju sa japanskim partnerom, kompanijom "Nisan" u nastojanju da proizvede 500.000 električnih automobila do 2015, prenele su svetske novinske agencije.

Minule godine prodato je 2,6 miliona vozila i kompanija je objavila neto profit od 3,4 milijarde evra u 2010, u odnosu na 3,1 milijardu evra u 2009.

Novi ciljevi poslovanja kompanije obelodanjeni su u planu razvoja u narednih šest godina, kojim se predviđa povećanje zarade većom prodajom manjih automobila na tržištima u usponu.

Slična je strategija ostalih glavnih rivala koji poslednjih godina masovno podižu fabrike u zemljama u razvoju.

Izvršni direktor "Renoa" Karlos Gon, koji je istovremeno i šef "Nisana", ocenio je da je poslovna situacija kompanije mnogo bolja u 2011, nego godinu ranije, i to praktično svim oblastima, od  proizvodnje, profita do tehnologije.

"Renoova" robna marka "Dačija" ima centralno mesto u planu veće prodaje kola na tržištima u razvoju, budući da kompanija nema uporište na unosnom tržištu Sjedinjenih Američkih Država.

"Dačija", rumunski jeftini brend, i vozila koje izrađuje "Reno-Samsung", "Renoova" filijala iz Južne Koreje, trebalo bi da odigraju glavnu ulogu u povećanju prodaje na tržištima zemalja u razvoju.

Računa se da će Rusija, gde "Reno" drži deo akcija "Avtovaza", proizvođača modela "lada", takođe odigrati važnu ulogu u povećanju prodaje.

I dok mnogi na Kinu gledaju kao na unosno tržište, "Reno" neće investirati u najmnogoljudijoj zemlji na svetu, najmanje za dve naredne godine, kazao je Gon.

"Reno" planira značajan rast prodaje električnih automobila do 2016. godine.
Zajedno sa "Nisanom" , "Reno" se nada da će prodati  1,5 miliona električnih vozila do 2016. godine.

Dve kompanije su u tehnologiju izrade elektrovozila uložile četiri milijarde evra.
Francuska kompanija takođe očekuje da će smanjiti troškove jačajući odnose sa nemačkom grupacijom "Dajmler", u okviru koga posluju "Mercedes-Benc" i drugi brendovi. 

Izvor : Biznisnovine.com  

Foto : Renault



čitanja : 2649



Komentari