
Hyundai je već dve godine za redom proglašen za brend broj 1 po lojalnosti kupaca prema istraživanju ‘’Brand Keys Customer Loyalty Engagement Index’’.
Reč je o istraživačkoj studiji koja se sprovodi svake godine počevši od 1997. god. i obuhvata 598 brendova u 79 kategorija. Brand Keys je konsultansko-istraživačka kompanija osnovana 1984. god. sa centralom u Njujorku i brojnim predstavništvima širom sveta (Dablin, Dubai, London, Madrid, Sidnej, Tokijo …).
I prema drugom istraživanju ‘’JD Power 2010 Comsumer Retention Study’’ koje ocenjuje u kojoj meri pojedini kupci tj. vlasnici automobila ostaju verni svom brendu i koji su razlozi za to Hyundai zauzima zavidno mesto. Hyundai je ostvario stopu zadržavanja postojećih kupaca tj. vlasnika od 60% što predstavlja najbolji rezultat ovog automobilskog brenda u osam godina dugoj tradiciji ovog istraživanja. Hyundai je, prema ovom istraživanju, u period od samo godinu dana ostvario najveći napredak od svih brendova koji se ogleda u poboljšanju za 8 pozicija tj. skoku sa 11 /2009 god./ na poziciju broj 3 /2010. god./. Vlasnici Hyundai automobila kao glavne razloge svoje vernosti navode: uživanju u vožnji, ekonomičnost i bezbednost.
Hyundai Auto Beograd je u prethodnoj 2010. god. prodao 2.525 vozila, ostvario rast prodaje od 33% u odnosu na prethodnu godinu i pozicionirao se na četvrto mesto po prodaji uvoznih automobila u Srbiji. Velike ambicije i planove Hyundai Auto Beograd ima i u godini koja je pred nama.
Izvor : Hyundai.rsHyundai 6
Honda 280
Mercedes 293
BMW 294
.
.
.
http://www.brandkeys.com/awards/leaders_10.cfm
Odusevio sam se kad sam procitao vest - ali kad sam video ko je "broj 1" na listi koju obezbedio Dakara (hvala!) nestalo je entuzijazma!! m/
Ah, ovo prodaje ona "najbolja firma decenije", što je dva puta zarednom gadno "zgrešila"...
Da ne bude zabune, i30 sporty smatram odličnom ( ali baš odličnom ) kupovinom za taj novac ( i samo za taj novac ). Za neke druge pare - jok ...
Hyundai i uzivanje u voznji.. Hajte, molim vas.. Jednako uzivanje u voznji i20 je kao i u koriscenju ves masine Gorenje, recimo (nije slucajno poredenje)..
Kako oni "mere" ovu lojalnost? Da li se isto broji, recimo, 1/ vlasnik nekog VW modela, koji ga kao polovnog može lako da proda kome god hoće ( i da posle kupi šta hoće, ali ipak opet kupi VW i tako svojom voljom ostane "lojalan" ) i 2/ vlasnik vozila nekog drugog brenda, za kojim na slobodnom tržištu polovnjaka baš i nema tražnje i ne možeš da ga prodaš, osim "nazad" istom dileru, po sistemu "staro za novo" i tako, u stanju nužde, stvoriš privid "lojalnosti" tom brendu?
I sve se to računa kao 1 : 1. Slobodbna volja i "muka"? Sve je ista mera lojalnosti?
Ja, inače, nisam čuo da je baš neka "pomama" za polovnim Korejancima...
@zeko,
frende korejski.
Jeste lojalni, vi Koreji, redovno im plaćate skupe i bezvredne servise. Sad su vam produžili agoniju na 5-6 godina.
Taman dok istrule.
Svi mi imamo pravo na svoje mišljenje,ali glupostima nikad kraja! Samo treba biti realan,i sve to izađe na isto,plati u start ili kroz servise ili na kraju kad hoceš da ga prodaš pa on ima jaču cenu(mislim na VW)...Kad se podvuče crta,izađe na isto.
Ali,niko više nije toliko superioran koliko je skuplji od ostalih. Gotovo je sa "svabama"! Nisu više nedodirljivi,a neko se trudi da ih postavi na mesto večnih!
@zeko,
Koreanca kupiš i voziš doživotno, (mislim njegovog života), jer prodavati ga znači pokloniti ga.
Znači to mu bude doživotna ljubav!
zec
Pročitao sam i ovo sada i ono prethodno. Sve ok što se mene tiče, kao što kažeš - svako ima pravo na svoje mišljenje.
@Energy saver
I, ima li na kraju Hyundai pocinkovanu limariju?
P.S. Ovaj put će ostati, ako je malopre "nestao" slučajno. Greške se dešavaju. Videćemo...
koliko ja shvatam taj njihov pojam lojalnosti - ako vozis hyundai ZELEO bi ti sledeci auto bude isto hyundai.
sto ne znaci i da ces zaista da ga kupis.
i ja sam veran mom autu i brendu, ali ako naidjem na bolju ponudu kod konkurencije - onda cu se drzati stare kineske: lojalnost se kupuje.