home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Prodaja novih vozila u EU je u januaru na godišnjem nivou smanjena za 1,4 odsto, saopštilo je udruženje te industrije ACEA.

Tako je u prvom ovogodišnjem mesecu u EU egistrovano ukupno 1.041.650 novih automobila, saopštilo je udruženje.

Primera radi, u Nemačkoj je prodaja porasla za 16,5 odsto, u Francuskoj 8,2 odsto,
Španija je zabeležila nagli pad prodaje, za 23,5 %, kao i Italija, za 20,7 % i Velika Britanija, za 11,5 %.

Najviše novih automobila je u januaru registrovano u Nemačkoj, 211.056. Na drugom mestu je Francuska sa 185.521, a na trećem Italija sa 164.356.

Među pojedinim proizvođačima najveći rast prodaje je zabeležio najveći evropski proizvođač automobila, nemački Volkswagen, i to 5,9 odsto, dok je japanska Toyota saopštila da pad prodaje iznosi 11,1 odsto.

Francuski Renault je u januaru zabeležio pad prodaje za 5,2 odsto, dok je niskobudžetna Dacia ostvarila rast prodaje za 17,8 odsto.

Najveći pad je zabeležila grupacija Fiat, za čak 20,2 odsto.

Izvor : tportal.hr

Foto : Volkswagen



čitanja : 2487



Komentari

Mnogo mi se sviđa Polo sa slike, i forma, i boja i felne... :))

Autor Predrag 18 Feb 2011, 00:38

Fiatu sve losije i losije ide... Pad od 20% je stvarno previse

Autor STrider 18 Feb 2011, 00:46

@STrider
to je verovatno zbog slabe prodaje Punta classic u Srbiji...:)))
Ne brini, izvuce se on, nije mu prvi put...

Stvarno lep ovaj Polo, lepsi od Fabiae...(ovo je na latinskom)

Autor carobnjak 18 Feb 2011, 00:55

Samo još malo da počne proizvodnja u nastradaloj nam Zastavi pa ćete videti onda rezultata...evo cela ekipa ovih posvađanih jahača će da potvrdi ko je najbolji za saradnju!!!

Autor Gagiba 18 Feb 2011, 00:56

Gagiba
Da je VW preozeo Zastavu, mi bismo je još uvek imali, i sigurno bi vrlo brzo bila na nivou Škode. Ali... Zastave nema, a nema ni Dinkića, koji se izistinski potrudio da je više ne bude...

Autor Predrag 18 Feb 2011, 01:02

@Gagiba
a onda stize i BMW...:)))

Autor carobnjak 18 Feb 2011, 01:02

:)))
Eeeeee...da je Pera na vreme otišao u policiju...
Kamo sreće da su se Švabe prevarile, ali znali su oni dobro sa kim bi ušli u kolo. jbg.
Stvarno bre ne mogu da se načudim šta ljudi uradiše sa Škodom. Aj Škoda i nekako, al Dačija??!!! Uffff...
Aj carobnjak...unesi malo optimizma u ovu surovu realnost!!! :)))

Autor Gagiba 18 Feb 2011, 01:13

Nije VW bez razloga narodni auto. Ljudi su jednostavno primorani da kupuju ono što je najekonomičnije.
Uvek dobro prolaze kad naiđe kriza.

Nisam neki ljubitelj VW-a ali bi više voleo da su oni kupili "Zastavu". Oni bi ostavili ime nešeg brenda i napravili od njega auto s kojim bi mogli da se ponosimo.
Sad nemamo ništa.

Autor cvele 18 Feb 2011, 01:19

Gagiba & cvele
Pametno zborite ;)

Autor Predrag 18 Feb 2011, 01:26

A,stalno se mogu cuti komentari raznih ljudi,svaki Vw je isti,sve je dosadno,ne valjaju,kvare se,skupi su,nece nista prodati...
A Vw dominira(da napomenem da ne volim ja nesto Vw)...

Autor dusan 18 Feb 2011, 02:06

@ gagiba @ cvele @ predrag

o kojoj ekonomicnosti, o kom zadrzavanju imena o kakvim nebulozama vi pricate?!

Da li ste vi u opste procitali sta pise gore???

u Nemackoj je bio ogromni skok prodaje - 16+% a shvabe su kupovale samo svoja kola!!

Pri tome VW je i dalje najskuplji, ali standard, finasijska stabilnos i sistemi prodaje koji iz toga proizilaze cine da stanovnicima u najjacoj evropskoj ekonomiji, cenovna razlika ne igra puno! Pogotovo pored: a) lokalpatriotizma b) statusnog simbola gastarbajterske zajednice u shvabiji!

PRI TOME NEMA SPORA da je WV stvarno odlican auto!

P.S
manite se sentimentalnosti oko zadrzavanja bilo kakvog truleza iz praistorije - bilo zgrada, bilo imena, bilo lencarskih navika! Skofa i Dacija su tu gde jesu zbog rigorozne radne etike koju su VW i Reno uveli!!

Pa u Renou (u Francuskoj) su radnici izvrsavali samoubistva jer nisu mogli izdrazti pritisak na poslu!

U Zastavi radnici nisu mogli proci najosnovnije testove, a na prvi pomen discipline usledili su protesti!

Pa znas kad bi shvaba sacuvao bilo sta sto ima veze sa slovom "Z"?!?!

Autor Nedjo 18 Feb 2011, 02:43

FIAT na dnu-kako to poznato zvuci.

Autor milan 18 Feb 2011, 09:54

A ja bih voleo da Škoda otvori pogone u KG.

Autor Dejan L 18 Feb 2011, 10:06

Kao ojađeni vlasnik punta skroz razumem zašto je pala prodaja. Kud nisam sačekao još malo nego ovako naseo.

Autor Sava 18 Feb 2011, 12:06

Ama fiat će da pase zelenu travu doma svog.
Uspeh im se zasniva na proizvodnji traktora i kombajna.
I glavna dobit u ovoj godini su srpske pare uložene u Zastavi, koji je biznis stoleća za Mlađu, koji sad može da ne radi ništa. Dosta mu je! Kud više šuške, napraviće požar!

Autor Energy saver 18 Feb 2011, 15:22

Dobra stvar kod vw-a je sto svim markama u koncernu ucini dostupnom modernu tehnologiju, ali se modeli razlicitih marki u istoj klasi veoma razlikuju. Ko se iole razume napravice razliku izmedju golfa, leona, oktavije i a3. A ovaj polo sa slike u crnoj boji odlicno izgleda, uzeo ga jedan moj komsija, stvarno je najbolji u klasi. Moderna klasika.

Autor Damko 18 Feb 2011, 17:36

@carobnjak

E, ako to nije razlog, stvarno ne znam sta bi moglo biti. ;)

Autor Damko 18 Feb 2011, 19:40

@Damko
znas ono - macka ima 9 zivota, a Fiat 99...:)))

Autor carobnjak 18 Feb 2011, 19:42

P.S. zaboravili su da napisu da je izvor ove "statistike" Autobild...

Autor carobnjak 18 Feb 2011, 19:43

@Nedjo

Ne pričam ja nikakve nebuloze. Činjenica je da je VW najekonomičnije vozilo. Mala potrošnja i jeftini delovi su glavni razlozi za kupovinu VW-a. Pored toga i kvalitet.
Nisam baš primetio da se VW stalno kvari. VW-a vozi moj otac, dvojica rođaka i dvojica drugova. Niko se do sada nije žalio na kvarljivost istih. Poznajem još dosta ljudi koji voze VW i pričaju istu priču, ali ovi su mi bliži i siguran sam da me ne lažu.
Naravno da VW ima svojih mana ali to nikako nije kvarljivost.
Škoda je nakada bila najveće sranje na svetu. Bila je gora i od zastave. Pogledaj sada kakav je to automobil.
Zašto misliš da isto ne bi napravili i sa Zastavom?

I još nešto, ja nisam ljubitelj VW-a. Čak mogu reći i da ga ne volim.
Ja sam samo objektivan.

Autor cvele 18 Feb 2011, 20:15

@cvele
prvi put cujem da VW spada u najekonomicnija vozila i da ima jeftine delove ?!?

Cak i da je tako, prednosti nestaju kad se pogledaju cene novih vozila koje su ubedljivo najvece , po svim segmentima!

P.S. kvalitet i tehnologiju ne sporim!

Autor carobnjak 18 Feb 2011, 20:26

@Nedjo
tebi svaka cast za komentar jer si razotkrio sustinu srpskog mentaliteta - "sta bi bilo kad bi bilo" i "samo da ne moramo nista da radimo"...

Autor carobnjak 18 Feb 2011, 20:28

VW nikada sebi ne bi dozvolio da se mesa sa markom kakva je Chrysler i Dodge,a jos manje da uzima njihova dizajnerska resenja.Druga stvar je kvalitet sto VW-u nikada nije bio problem.Zbog toga VW raste,a FIAT pada i tu nema niceg za cudjenje.

Autor milan 18 Feb 2011, 21:41

@milan
a Mercedes?

Autor carobnjak 18 Feb 2011, 21:44

@milan
koja dizajnerska resenja? Pa samo im je stavljen Fiatov znak, to nema veze sa italijanskim dizajnom!
Ovo su tz. prelazni modeli...

Autor carobnjak 18 Feb 2011, 21:46

@ carobnjak
Uporedi cene dolova, npr. Golfa 4 i Stila.
Videćeš razliku koja ide u korist Golfa.

Autor cvele 19 Feb 2011, 00:27

@cvele
cene originalnih delova ili turskih?

Autor carobnjak 19 Feb 2011, 00:34

@ carobnjak
Za psa grupaciju delovi mogu da se kupe u 2 kutije, zeleno-bela i plava. Isti proizvodjač, ista zelja porekla, deo isti, a zbog plave kutije ( na kojoj je logo LAV-a ) duplo skuplji delovi.
To nam rekao majtor, a razlike nema, samo fora za majmune.
Čak sam isto našao i na Google-u
Sada nas održavanje pežoa košta kao i održavanje fabije

Autor Dejan L 19 Feb 2011, 00:38

Kad vidim da je Polo u srednjem nivou opreme 1.2TSI 12900e a ja dao 11750 za Fabiju plače mi se :(

I posle je VW skup??? Najmodernija platforma, motor, 6G menjač(u Fabiji 5G) za 1500e više od Škode. Pre je Škoda skupa.

Autor Uroš 08 Maj 2011, 10:05