
Prodaja novih vozila u EU je u januaru na godišnjem nivou smanjena za 1,4 odsto, saopštilo je udruženje te industrije ACEA.
Tako je u prvom ovogodišnjem mesecu u EU egistrovano
ukupno 1.041.650 novih automobila, saopštilo je udruženje.
Primera radi, u Nemačkoj je prodaja porasla za 16,5 odsto, u Francuskoj 8,2 odsto,
Španija je zabeležila nagli pad prodaje, za 23,5 %, kao i Italija, za 20,7 % i Velika
Britanija, za 11,5 %.
Najviše novih automobila je u januaru registrovano u Nemačkoj, 211.056. Na
drugom mestu je Francuska sa 185.521, a na trećem Italija sa 164.356.
Među pojedinim proizvođačima najveći rast prodaje je zabeležio najveći evropski
proizvođač automobila, nemački Volkswagen, i to 5,9 odsto, dok je japanska
Toyota saopštila da pad prodaje iznosi
11,1 odsto.
Francuski Renault je u januaru zabeležio pad prodaje za 5,2 odsto, dok je niskobudžetna
Dacia ostvarila rast prodaje za 17,8 odsto.
Najveći pad je zabeležila grupacija Fiat, za čak 20,2 odsto.
Izvor : tportal.hr
Foto : Volkswagen
@STrider
to je verovatno zbog slabe prodaje Punta classic u Srbiji...:)))
Ne brini, izvuce se on, nije mu prvi put...
Stvarno lep ovaj Polo, lepsi od Fabiae...(ovo je na latinskom)
Samo još malo da počne proizvodnja u nastradaloj nam Zastavi pa ćete videti onda rezultata...evo cela ekipa ovih posvađanih jahača će da potvrdi ko je najbolji za saradnju!!!
Gagiba
Da je VW preozeo Zastavu, mi bismo je još uvek imali, i sigurno bi vrlo brzo bila na nivou Škode. Ali... Zastave nema, a nema ni Dinkića, koji se izistinski potrudio da je više ne bude...
:)))
Eeeeee...da je Pera na vreme otišao u policiju...
Kamo sreće da su se Švabe prevarile, ali znali su oni dobro sa kim bi ušli u kolo. jbg.
Stvarno bre ne mogu da se načudim šta ljudi uradiše sa Škodom. Aj Škoda i nekako, al Dačija??!!! Uffff...
Aj carobnjak...unesi malo optimizma u ovu surovu realnost!!! :)))
Nije VW bez razloga narodni auto. Ljudi su jednostavno primorani da kupuju ono što je najekonomičnije.
Uvek dobro prolaze kad naiđe kriza.
Nisam neki ljubitelj VW-a ali bi više voleo da su oni kupili "Zastavu". Oni bi ostavili ime nešeg brenda i napravili od njega auto s kojim bi mogli da se ponosimo.
Sad nemamo ništa.
A,stalno se mogu cuti komentari raznih ljudi,svaki Vw je isti,sve je dosadno,ne valjaju,kvare se,skupi su,nece nista prodati...
A Vw dominira(da napomenem da ne volim ja nesto Vw)...
@ gagiba @ cvele @ predrag
o kojoj ekonomicnosti, o kom zadrzavanju imena o kakvim nebulozama vi pricate?!
Da li ste vi u opste procitali sta pise gore???
u Nemackoj je bio ogromni skok prodaje - 16+% a shvabe su kupovale samo svoja kola!!
Pri tome VW je i dalje najskuplji, ali standard, finasijska stabilnos i sistemi prodaje koji iz toga proizilaze cine da stanovnicima u najjacoj evropskoj ekonomiji, cenovna razlika ne igra puno! Pogotovo pored: a) lokalpatriotizma b) statusnog simbola gastarbajterske zajednice u shvabiji!
PRI TOME NEMA SPORA da je WV stvarno odlican auto!
P.S
manite se sentimentalnosti oko zadrzavanja bilo kakvog truleza iz praistorije - bilo zgrada, bilo imena, bilo lencarskih navika! Skofa i Dacija su tu gde jesu zbog rigorozne radne etike koju su VW i Reno uveli!!
Pa u Renou (u Francuskoj) su radnici izvrsavali samoubistva jer nisu mogli izdrazti pritisak na poslu!
U Zastavi radnici nisu mogli proci najosnovnije testove, a na prvi pomen discipline usledili su protesti!
Pa znas kad bi shvaba sacuvao bilo sta sto ima veze sa slovom "Z"?!?!
Kao ojađeni vlasnik punta skroz razumem zašto je pala prodaja. Kud nisam sačekao još malo nego ovako naseo.
Ama fiat će da pase zelenu travu doma svog.
Uspeh im se zasniva na proizvodnji traktora i kombajna.
I glavna dobit u ovoj godini su srpske pare uložene u Zastavi, koji je biznis stoleća za Mlađu, koji sad može da ne radi ništa. Dosta mu je! Kud više šuške, napraviće požar!
Dobra stvar kod vw-a je sto svim markama u koncernu ucini dostupnom modernu tehnologiju, ali se modeli razlicitih marki u istoj klasi veoma razlikuju. Ko se iole razume napravice razliku izmedju golfa, leona, oktavije i a3. A ovaj polo sa slike u crnoj boji odlicno izgleda, uzeo ga jedan moj komsija, stvarno je najbolji u klasi. Moderna klasika.
@carobnjak
E, ako to nije razlog, stvarno ne znam sta bi moglo biti. ;)
P.S. zaboravili su da napisu da je izvor ove "statistike" Autobild...
@Nedjo
Ne pričam ja nikakve nebuloze. Činjenica je da je VW najekonomičnije vozilo. Mala potrošnja i jeftini delovi su glavni razlozi za kupovinu VW-a. Pored toga i kvalitet.
Nisam baš primetio da se VW stalno kvari. VW-a vozi moj otac, dvojica rođaka i dvojica drugova. Niko se do sada nije žalio na kvarljivost istih. Poznajem još dosta ljudi koji voze VW i pričaju istu priču, ali ovi su mi bliži i siguran sam da me ne lažu.
Naravno da VW ima svojih mana ali to nikako nije kvarljivost.
Škoda je nakada bila najveće sranje na svetu. Bila je gora i od zastave. Pogledaj sada kakav je to automobil.
Zašto misliš da isto ne bi napravili i sa Zastavom?
I još nešto, ja nisam ljubitelj VW-a. Čak mogu reći i da ga ne volim.
Ja sam samo objektivan.
@cvele
prvi put cujem da VW spada u najekonomicnija vozila i da ima jeftine delove ?!?
Cak i da je tako, prednosti nestaju kad se pogledaju cene novih vozila koje su ubedljivo najvece , po svim segmentima!
P.S. kvalitet i tehnologiju ne sporim!
@Nedjo
tebi svaka cast za komentar jer si razotkrio sustinu srpskog mentaliteta - "sta bi bilo kad bi bilo" i "samo da ne moramo nista da radimo"...
VW nikada sebi ne bi dozvolio da se mesa sa markom kakva je Chrysler i Dodge,a jos manje da uzima njihova dizajnerska resenja.Druga stvar je kvalitet sto VW-u nikada nije bio problem.Zbog toga VW raste,a FIAT pada i tu nema niceg za cudjenje.
@milan
koja dizajnerska resenja? Pa samo im je stavljen Fiatov znak, to nema veze sa italijanskim dizajnom!
Ovo su tz. prelazni modeli...
@ carobnjak
Uporedi cene dolova, npr. Golfa 4 i Stila.
Videćeš razliku koja ide u korist Golfa.
@ carobnjak
Za psa grupaciju delovi mogu da se kupe u 2 kutije, zeleno-bela i plava. Isti proizvodjač, ista zelja porekla, deo isti, a zbog plave kutije ( na kojoj je logo LAV-a ) duplo skuplji delovi.
To nam rekao majtor, a razlike nema, samo fora za majmune.
Čak sam isto našao i na Google-u
Sada nas održavanje pežoa košta kao i održavanje fabije