home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Bavarci su najavili da će u ponedeljak 21. februara i zvanično predstaviti novi BMW-ov pod-brend nazvan i-Setta, a koji će biti direktan konkurent Daimlerovom Smartu.

Brend je osmišljen kao svojevrstan naslednik legendarne Isette, a prvi model bi na tržištu trebalo da se nađe krajem sledeće ili početkom 2013 godine. Budući da zvaničnih informacija još nema, pretpostavlja se da će to biti upravo model Megacity.

Taj model bi prema sadašnjim informacijama trebalo da pokreće elektromotor sa 170KS i 249 Nm obrtnog momenta. To znači da bi u toj varijanti postizao maksimalnu brzinu veću od 140 km/h a autonomija bi bila oko 160 kilometara.

Više informacija biće dostupno u ponedeljak nakon zvaničnog predstavljanja.

Izvor : Automoto-portal.hr



čitanja : 2592



Komentari

Hajde samo neka je vise brendova u igri, konkurencija je dobra stvar, zao mi je kad se neki brend ugasi.

Autor Damko 19 Feb 2011, 13:22

@ Damko
Jel ti znaš šta je konkurencija?

Autor Dejan L 19 Feb 2011, 13:26

Cuo sam da u utorak BMW predstavlja neki potpuno novi Mini. Da li je to miniMini?
Ja sam vec unapred veliki ljubitelj Megacity modela: http://www.autoblog.com/photos/bmw-megacity-vehicle/#3139108

Bice pavi trendseter, duzina 4 metara, na zalost jako skup, nacuo sam da nece biti ispod 30000evra. Ceo ce biti izradjen od ugljenicnih vlakana i alu panela, a kabina ce biti mini serija 7 sto se tice kvaliteta materijala, zavrsne obrade i osecaja luksuza.
Inace nisam znao da su vec odabrali ime i-Setta, znao sam da 21. treba da objave konacan naziv Megacity vozila. To nece biti pravi podbrend posto ce i dalje imati amblem BMW-a. Ali aj da sacekamo ponedeljak:)

Autor toma 19 Feb 2011, 13:29

@ toma
Ne, bmw će predstaviti mali mini MINOR 3.3m i novi megacity koji je od Aluminijuma i carbonskih vlakana. Jedan u februarau , a jedan u martu.
A Pejsmen će biti 95% sličan svom konceptu. Imaš sve detaljno u novom SAT-u, nekoliko verzija Minija stiže, mini roadster, mini cabrio, mini kupe, countryman coupe itd...

Autor Dejan L 19 Feb 2011, 13:35

@Dejan L
Prijateljski savet. Izbegavaj SAT reviju ako hoces da se tacno informises o novitetima nemacke autoindustrije. Umeju dobro da pogode, ali sto umeju da se nalupetaju... Oba bi trebalo da budu u Zenevi, sto znaci da je sledeca nedelja zadnji rok za njihovo predstavljanje.

Autor toma 19 Feb 2011, 13:55

izgleda da je pragu nova MINI-LUX kategorija, aston martin cygnet, megacity... i sve preko 30.000e

Autor miki 19 Feb 2011, 13:57

@toma
Ne verujem da ce kostati 30 000 ta igracka.
Videcemo.
Posto ce biti konkurent Smartu,vrv ce cene biti slicne kao Smartove.

http://www.spicersclassiccars.com/CarPics/57iseta.jpg

http://www.spicersclassiccars.com/CarPics/57isetainside.jpg

Silna industrija :D

Autor PITBULL™ 19 Feb 2011, 14:36

@PITBULL

polako momče, živiš u prošlosti

http://www.john.geek.nz/wp-content/uploads/2008/11/ixs_1663.jpg

okreni se budućnosti, tu je pred tobom

http://www.creativeconceptcars.com/wp-content/uploads/bmw_gina_model.jpg

:)

Autor miki 19 Feb 2011, 14:56

@miki
Koja je svrha ovog tvog linka?!
Bio bih zahvalan ako bi mi razjasnio.
Lici li ovo nekom na Trabant? :D

http://www.cartype.com/pics/7248/full/bmw_700_ls-luxus_1.jpg

BMW zna u kom pravcu treba da ide Isetta,1gt,megacity itd.
Kao i Mercedes.
Mercedes sprema baby CLS. A novi CLS je vec izasao.

Autor PITBULL™ 19 Feb 2011, 15:12

@pitbull
ti zivis u zabludi kad megacity nazivas igrackom. Smart igracka? Da. I to da je malo kvalitetnije uradjen mogao bi da konkurise lego kockama, ovako, u poredjenju sa megacity vozilom smart moze pre da konkurise peglici. A megacity ce biti minimum 30000e. Mark my words!

Autor toma 19 Feb 2011, 15:13

@toma
Sumnjam,ali videcemo.
30 000 za to?
Pa ko bi pre dao 30 hiljada za to nego za seriju 3?

Autor PITBULL™ 19 Feb 2011, 15:16

@PITBULL
15:12,koji je ovo Bmw bre :D I iz kojih je godina ? :D

Autor dusan 19 Feb 2011, 16:22

@dusan
Neki 700 ls :D
Mozda deli licencu sa Trabantom.
Posto BMW ima taj obicaj,jer prvi "auto" koji su "napravili" bio je po tudjoj licenci (Austin).
Kupili su neku levu fabriku i pravili tu komediju po licenci :D
A isti taj licencirani model se prodavao i kao Datsun i kao Bantam :D

" The Dixi 3/15 PS was built under license from Austin and was essentially the same model as the US Bantam and the Japanese Datsun."

http://www.autogallery.org.ru/k/b/bmwdixi.jpg

:D

Autor PITBULL™ 19 Feb 2011, 16:36

@PITBULL
ne razumem što si se uhvatio za istoriju...

tražiš način da potceniš BMW?

shvati već jednom da BMW pravi strašno dobra vozila, da je apsolutno u vrhu po inovacijama(ne i jedini, tu je i mercedes, japanci, volvo), da je budućnost pred njima...

koliko vozači cene to što radi BMW, bez obzira da li su nekima lepi ili nisu, pokazuje prodaja!

Autor miki 19 Feb 2011, 16:45

@miki
Covek je vozio Bmw :) Nego valjda je istorija u svemu bitna,pa tako i u automobilizmu :)
@PITBULL
http://www.motorbase.com/profiles/vehicle/picture.php?i=268&p=1383964519
Pogledaj,ima tu jos slika,fantastican klasik,jako sam zainteresovan za njega,ali nigde ga nisam video do sad uzivo,a nema ni na jednom sajtu za polovnjake...Napravljeno u to vreme 30.000 komada valjda...
U to vreme mu je jedini konkurent bio jedan Mercedes kupe neki takodje...
Pogledaj ga samo kako izgleda...

Autor dusan 19 Feb 2011, 17:00

https://www.youtube.com/watch?v=KKzL6Vi25Ho

Ljuta masina

Autor Aquaviva 19 Feb 2011, 17:07

@miki
Zato sto ovaj model ima veze sa istorijom.
BMW Isetta,sad stize naslednik.
Sta ti je tu nelogicno?
Evo ga rodonacelnik,a videcemo kako ce izgledati naslednik :D

http://www.carstyling.ru/resources/classic/large/bmw_isetta_05.jpg

Sto neko rece "cvecar",seoska idila :D

http://www.a2oc.com/wp-content/uploads/2011/01/1296126020-73.jpg

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/c/c5/BMW_Isetta.jpg

Ovakvu lakrdiju cak ni Fiat nije napravio :D
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/6/61/BMW_Isetta_Vorderansicht_3.jpg

Autor PITBULL™ 19 Feb 2011, 18:03

@PITBULL
Ja stvarno razumem tvoju patološku ljubomoru ka lideru premijuma i cenim tvoje zalaganje da na bilo koji način istripuješ sebe da je MB bolji ili prodavaniji brend i zaista se nadam da ćeš sebe jednog dana potpuno ubaciti u taj svet iluzije ali ti definitivno nikada nećeš skapirati koliko je Iseta dragocena u razvoju industrije. Videćeš sutra kako to izgleda kad radi industrija.. :))))

Autor Gagiba 19 Feb 2011, 19:08

@pitbull
ne zaboravi da je ta isetta napravljena 50-tih godina i da je tada zapravo ponudila nesto vrlo slicno onome sto je smart ponudio mnoooogo godina kasnije. E sad i ti si svestan da je BMW jedini brend na planeti koji bi mogao da napravi mikro auto po ceni izmedju 30 i 40 hiljada evra i da ne moze da napravi dovoljno kolika ce da bude potraznja. Dakle svestan si toga ali ne znas zasto je to tako. Pa sad cu da ti odgovorim: To je zato sto nemas prebijene pare u dzepu (bez ljutnje, ne poznajem te i ne mislim da stvarno nemas pare u dzepu, vec to kazem metaforicki, posto verovatno nemas pare u dzepu u poredjenju sa nekim ko kupuje automobile od 50 ili 100 hiljada evra), a mastas i razmisljas koji bi auto kupio kad bi imao para. Ali kad bi imao toliko para tada bi razmisljao kao neko ko ima puno para, a ti i dalje razmisljas kao neko ko nema pare u dzepu (metaforicki, da opet naglasim, da ne bi bio pogresno shvacen). Razumes sad. Megacity nece kupiti neko kome to treba da bude jedini auto u kuci. Taj neko vec ima RR-a ili seriju 7 ili seriju 6 ili x6 ili slican auto nekog drugog brenda. Sad bih reko da je to neko ko hoce da bude razlicit od drugih, ali to je tesko reci posto ce megacity postati megapopularan. Ako je toyota pryus postala toliko popularna medju glumcima, politicarima itd., megacity ce biti to x5. Da ti samo dam ideju: Paris Hilton ce imati 4 megacity-ja u razlicitim bojama u svojoj garazi. Kad budes poceo da razmisljas kao uspesan covek koji ima dosta novca, poceces da shvatas zbog cega se BMW prodaje vise nego Mercedes ili Audi. Shvatices tek onda sustinu serije 5GT, i zasto se ona prodaje kao mercedes R klasa i Audi A7 zajedno.

Autor toma 19 Feb 2011, 19:42

Evo pitanje za mnoge. Sad sam gledao Galileo na Prvoj, Njujork, gužve, a kola 5m i duža, ova kriza nije mnogo uticala na downsizing u Americi. Šta mislite, kada bi Ameri smanjili svoje automobile za 15% što se dimenzija tiče, za koliko % bi se smanjile gužve?
A ako bi se malim smartovima i isetama i sličnim mikro vozilima odlazilo na posao? 1 čovek ide na posao u kolima od 5m, a tek potrošnja...

Autor Dejan L 19 Feb 2011, 19:57

@Pitbull
Lici li ovo tebi na Wartburg?
http://bringatrailer.com/wp-content/uploads/2008/05/1960_Mercedes_Benz_190_Station_Wagon_Rear_1.jpg

Autor loshmi89 19 Feb 2011, 20:08

pa ima covek gore zvanicnu skicu iz BMW, ne vidim razlog za polemiku oko toga kako ce izgledati...

Autor toma 19 Feb 2011, 20:17

@toma
Ne verujem ni ti da imas RR Fantoma kuci,najnoviju seriju 7 ,X6 itd. :D
Znaci ni ti nisi uspesan i nemas dinara u dzepu. :D
Verujem da ce takvi kupiti novu Iseetu iz zajebancije.
Ali,onda ce prodaja biti jako mala,jer takvih nema mnogo.
Znaci,taj auto ce kupiti isti oni kao i Aston Cygnet.
Kupio bi ga i ja mozda da se gadjam milionima :D
Ali ovako i taj sto ima 7-cu,pre ce dati 30 hiljada za seriju 3.
Barem po mom shvatanju.
Ako bas ima para na bacanje,uzece i ovu igrackicu,ako bude kostala 30 hiljada u sta sumnjam.
Videcemo...
Eto ti kazes da imas 3-ku,pa te ja pitam,da li bi pre dao 30 000 za 3-ku ili Isettu.?

Autor PITBULL™ 19 Feb 2011, 20:27

@toma
"Paris Hilton ce imati 4 megacity-ja u razlicitim bojama u svojoj garazi"
E zbog toga ne bi kupio nijedan megacity :D

Autor PITBULL™ 19 Feb 2011, 20:33

@pitbull
sa dva gornja posta si dokazao da sam dzaba pisao ceo onaj veliki post, a posebno ono u zagradama, i da nista nisi shvatio. Da li zbog neverovatne ostrascenosti i zaslepljenosti ili neinteligencije, u to necu da ulazim.

Autor toma 19 Feb 2011, 20:38

@pitbull
ne bih dao 30000evra za isettu jer nemam toliko para. Trojku sam kupio polovnu za prilicno manje para od onoga koliko kosta isetta. Ali kao sto sam gore napisao, nista nisi shvatio. Evo pokusacu da ti pomognem. Zapitaj se zasto bi neko ko ima sedmicu kupio trojku?

Autor toma 19 Feb 2011, 20:40

@toma
Verujem da ce ga kupiti neko ko se ne vodi racionalnim razmisljanjem.
Pod uslovom da kosta kao sto kazes 30-40 hiljada.

Autor PITBULL™ 19 Feb 2011, 20:43

@toma
Pa zeni npr!
Ili sinu,cerci.
A zasto bi za tolike pare kupio Isetu?!
Neko ko vozi 7-cu znaci da voli prostranost,komfor,luksuz.
A tu Iseta sigurno ne moze da pridje 3-ci.
Svrha malih kola je da budu prakticna,ekonomicna itd.
A kad ta mala kola kostaju kao prava (npr serija 3) onda se njihova logika gubi.
Sem kod onih koji imaju para na bacanje pa ce uzeti i to,cisto iz hira.

Autor PITBULL™ 19 Feb 2011, 20:47

PA TA KOLA SU SKUPA JER SU ELEKTRO I IMAJU 170KS!!!!!!!!

Autor miki 19 Feb 2011, 20:53

@toma
Tvoj odgovor u 20:40 sve objasnjava.
Isto tako i ja mislim.
Kad budes kupio Isettu za 30 hiljada umesto 3-ke,onda mozes da mi drzis predavanje :D

Autor PITBULL™ 19 Feb 2011, 20:54

@miki
Ok,ako bude tako,onda i moze da se razume viskoa cena.
Ali samo ako je elekro auto.
Ako je "normalana" motorizacija onda ne.

Autor PITBULL™ 19 Feb 2011, 20:57

"Taj model bi prema sadašnjim informacijama trebalo da pokreće elektromotor sa 170KS i 249 Nm obrtnog momenta. To znači da bi u toj varijanti postizao maksimalnu brzinu veću od 140 km/h a autonomija bi bila oko 160 kilometara."

SVE LEPO PIŠE, SAMO TREBA DA SE ČITA!!!

Autor miki 19 Feb 2011, 21:01

@miki
"Trebalo bi"...
Ako bude ok.
Polako,videcemo.
toma ima najvise informacija o BMW-u a nijednom to nije pomenuo. :D
Tako da,polako,videcemo. :D
Kad bude zvanicna informacija kao i cena,onda moze da se donese konacan sud.

Autor PITBULL™ 19 Feb 2011, 21:09

@pitbull
ako bi imao toliko para i vozio sedmicu, cerki, sinu ili zeni bi kupio x1, x3, peticu, z4. Ako vec imas sedmicu zasto bi uopste koristio trojku, jeste manja, ali i dalje je to veliki auto za gradske guzve, parkiranje, itd. Evo ja juce do grada sam morao da odvezem sestrinu fijestu, ma milina sto se tice parkiranja, i zvrjanja po guzvi. I to pri prelasku sa c klase i trojke. A zamisli da si navikao na sedmicu. Ali nije ni u tome poenta. Imas u garazi i sedmicu, i RR i lamborgini.... imas 5 auta. I luksuznu limuzinu, i sportski auto, i terenac.... da li ces vise zeleti auto kao sto je megacity ili bmw trojka? Ali ti ocigledno umes da razmisljas samo kao neko ko uzima auto jednom u 5 ili vise godina, i hoce da uzme sve u jednom: i da mu bude lep, i da bude sportski, i da bude udoban, i jak, i praktican, i da mu se dive seljani,... zasto Bred Pit vozi tojotu prius, a ima covek 100 miliona $ u bacni. Zasto neko za 1500evra kupi mali ultra tanak i lagan laptop sa ekranom od 12" ako moze za 500evra da uzme laptop sa ekranom od 15,4" koji pri tom ima brzi procesor, veci hdd, brzu grafiku... Vec sam napisao gore ne razmisljas onako kako razmislja neko ko ima 10miliona $. Ako bi imao u garazi ferari i RR mnogo bi bilo logicnije da imam uz njih i megacity, nego seriju 3 i slicne automobile. Mozda si preskocio deo gde sam objasnio da ce se megacity razlikovati od svih malih automobila po tome sto ce umesto plasticnog enterijera imati maltene enterijer iz petice ili sedmice (sto se kvaliteta tice). Dakle po tom pitanju bice to mikro serija 7.
A ja bi pre uzeo seriju 3 nego megacity zato sto bi mi to bio jedini auto u kuci i on bi morao da mi sluzi i za posao, i za odlazak na letovanje, itd, itd. Taj ko uzme megacity sigurno nece toliko cesto sa njim izlaziti na autoput. A i lepo se kaze da mu je autonomija 160km, pa se jasno stavlja do znanja cemu je namenjen.
Iskreno, nacin tvog razmisljanja u zadnjih nekoliko postova me je razocarao. A posle one rasprave o odnosu evro danas/DM devedesetih kad su cene automobila u pitanju sve vise mislim da si jos uvek tinejdzer. Bez uvrede.

Autor toma 19 Feb 2011, 21:23

Megacity ce biti potpuno elektrican auto. Po 1000 komada miniE i serije 1 activE koje su pustilu u prodaju, ili bolje reci testiranje, upravo imaju pogon i baterije koje ce se koristiti u megacity automobilu. Sta mislite zasto su pustili tih nekoliko komada miniE i 1activeE? To je test poligon za potpuno novu tehnologiju, koja je toliko nova i neispitana da se ne mogu dovoljno istestirati na klasican nacin (test prototipovi), tako da su pustili odabranim kupcima u Americi (sigurno su potpisali ugovore o tome sta se desava ako auto u nekom segmentu otkaze i sl.). Kaze se jos i da ce postojati opcija da uz elektromotor bude i neki klasican mali motor, koji ce bmw razviti primenjujuci znanje i iskustvo u izradi motocikala. I koji ce sluziti uglavnom za dopunjavanje baterija u voznji, i na taj nacin produzavanje autonomije.

Autor toma 19 Feb 2011, 21:32

@toma
Ma da bre, tih po 1000 serija 1 i Minija su zapravo bila samo test vozila za isprobavanje pogona, elektronskog sklopa i baterija zapravo, pošto je ostalo Tesla pre više od jednog veka doveo do savršenstva. :)
E sad, kad je pogon usavršen, ostalo je da se predstavi kompletno vozilo sa drugačijom nadogradnjom. Da ti kažem iskreno, živo me zanima kako izgleda ta mala zezalica. :)
Ispratio sam prepisku sa PITBULL-om. Previše je ostrašćen i previše isključiv na momente, da bi mogao razložno sa njim baš na svaku temu, ali generalno...dobar je to momak. Šteta što je rano postao penzioner i asimilirao imidž MB... :)))

Autor Gagiba 19 Feb 2011, 21:54

@gagiba
ma da, ume s njim lepo da se poprica, kad je nesto onako neutralno. Ali ponekad ne vidi sumu od drveta.
A ako te interesuje megacity evo ponovicu ti jedan link ako si ga preskocio, iz mog prvog posta u ovoj temi. Ima jako zanimljivih fotki:)
http://www.autoblog.com/photos/bmw-megacity-vehicle/#3139108

Autor toma 19 Feb 2011, 22:08

http://www.project-i.com/countdown/

Autor toma 19 Feb 2011, 22:50

@toma
Pa ti ponavljas moju pricu.
Kupio bi ga i ja kad ne bi znao sta cu sa parama.
Kupio bi i njega i A1 i Smarta da imam da ih sljuskam po gradu :D
Ali veoma je mali broj ljudi koji ima RR,Ferrari,Lamborghini itd,zar ne?
Znaci da se nece prodavati u velikom broju onda,ako ce kostati toliko.
Nego ce biti skupa gradska igracka.

Autor PITBULL™ 20 Feb 2011, 01:03

@pitbull
ja sam primere davao kroz neke krajnosti. Koj ce ti q***c i megacity i a1 i smart. Posebno zato sto smart izgleda kao plasticna igracka, a1 izgleda totalno obicno, kao i svaki drugi mini auti ali sa nesto kvalitetnijom izradom. E zato ce megacity i da bude megauspesan. Sad me mrzi da ti rasclanjujem moje misli, zbog cega tako mislim, ali to je mozda zato sto sam ljubitelj bmw-a, a bmw je trenutno jedini premium proizvodjac koji nije imao promasaje u zadnjih 10 godina, ma kako neobicne modele izbacivao. Rekao sam ti sta ce biti sa megacity-jem, pa ti pamti to, posto sada mozemo da se do besvesti prepucavamo, ali jos 2 godine necemo moci da znamo ko je u pravu.
Citao sam skoro intervju sa nekim od BMW direktora. Prica zasto jos uvek nemaju supersportski auto. Kaze:
"supersportski auto je lako napraviti, ali mi smo jedan od retkih potpuno nezavisnih proizvodjaca, i da bi to ostali moramo da gledamo segmente trzista koji daju profit, da istrazujemo nove knocepcije i da ih prikazemo kroz prepoznatljive BMW forme i vrednosti. Nas supersportski auto nece imati performanse kao R8, imace malo slabije, recimo kao M3 (sto priznaces nije lose), ali ce imati potrosnju kao 320d.". A to je potpuno jedinstveno. Ja da imam puno para u ZIVOTU ne bih ni pomislio na R8 i SLS pored Ferarija i Lamborginija. Oni imaju tradiciju, i ljudi ce ih vise kupovati i vise ceniti cak i da taj R8 i SLS budu dosta bolji. R8 i SLS ne nude nista novo i jedinstveno sto bi nekog nateralo da njih uzme umesto neki ferari. To ti je i razlog zbog cega se RR proda godisnje u skoro 3000 komada i bez onih "fotelja" koje ima Maybach, koji se pak prodaje tako da se to moze opisati samo na jedan nacin: jad i beda. Vec sam jednom tvom drugaru "iz audija" objasnio pre neki dan. Ako mislite da su mercedes i audi toliko lepsi, bolji i spolja i iznutra, a isto (MB) ili manje (audi) kostaju, da li se pitas ko bi kupovao te MB i Audi automobile kad bi BMW bili toliko lepi, mocni, kvalitetni kao MB ili Audi. Posto se i ovako ruzni, nekvalitetni, nikakvi, sa jadnim malim displejima na instrument tabli prodaju prilicno bolje nego MB i Audi. Mislite o tome!

Autor toma 20 Feb 2011, 02:33

Dušane,
pošto Audi 100S kupe spada u oldtajmere, možeš da ga uvezeš i pored toga što ne ispunjava euro3 norme.
Upravo sam pronašao oglase za četiri komada ponuđena u Nemačkoj. U svoje vreme bio je izuzetna pojava. Sečam se jednog plavog metalik i jednog žutog koje sam imao prilike povremeno da viđam.

Autor Ex Italo fan 20 Feb 2011, 10:31

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/search.html?makeModelVariant1.makeId=1900&makeModelVariant1.modelId=2&makeModelVariant1.modelDescription=co&makeModelVariant2.makeId=&makeModelVariant2.modelDescription=&makeModelVariant3.makeId=&makeModelVariant3.modelDescription=&__lp=1&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&sortOption.sortOrder=ASCENDING&vehicleCategory=Car&segment=Car&siteId=GERMANY&negativeFeatures=EXPORT&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&export=NO_EXPORT&customerIdsAsString=&lang=de&isSearchRequest=true

Autor Ex Italo fan 20 Feb 2011, 10:57

@toma
R8 je jedan od najlepsih sportskih kola danas.
Jedino su Ferrari F430 i Lambo Gallardo lepsi od njega.
A to sto BMW ne moze da napravi supersportski auto,znaci nisu dovoljno mocni,iako ti predstavljas da su najmocniji u Premium segmentu.
A vidis,MB ima SLR-a i sad SLS AMG.
Dva komada.
Pa ti vidi moc :D
A Audi ima Lamborghini (de ces bolje) :D
Meni se npr kod BMW-a najmanje svidja enterijer.
Po meni je na trecem mestu,iza MB-a i Audija.
Jedino sto imaju ovi novi modeli veliki ekran i lep menjac,to je sve sto mi se svidja.
Inace,volan,cajger itd,kao modifikovani sa modela iz 90-ih :D
Dok exterijer odlicno odrade uglavnom.

http://www.ffive.net/wp-content/uploads/2008/09/2008-bmw-5-interior.jpg

pogledaj volan,tuga...
Cajger takodje.
Ovi upaljaci na sredini mi se ne svidjaju,al da su lepsi volan i tabla,ne bi bilo toliko vazno.
Ni X5 ni X6 nemaju neki enterijer,jedino mi se svidja menjac.
Jedino novi Porsche Cayenne ima vrhunski enterijer (ok zato sto je kopija Panamere,ali svejedno).

http://loadinform.com/wp-content/uploads/2010/02/new-2011-cayenne-interior.jpg

Najlepsi enterijer ikad BMW-a mi je u prosloj 7-ci.

http://media-in-motion.co.uk/wp-content/uploads/2010/10/20-08-10-E65-Interior-Navigation1.jpg

Autor PITBULL™ 20 Feb 2011, 12:05

@pitbull
nemas ti pojma. Vidim ja da ne volis enterijere gde ima manje od 95 dugmica. Ono sto sam najvise mrzeo kod enterijera pezoa, sada je prisutno u enterijeru mercedesa. Numericka tastatura. Vidim i zasto ti se svidja enterijer prosle sedmice: zato sto su taj enterijer maltene preslikali u novu mercedes s klasu (nisam to ja rekao). Bio je neki nemacki tekst kad se pojavila sadasnja S klasa gde su rekili: ako bi smo trebali da opisemo novu s klasu u jednoj recenici ona bi glasila: Spolja Maybach, unutra BMW sedmica. Ti i jos neki uporno linkujete slike BMW enterijera od pre 10 godina, i pokusavate na osnovu tih linkova da kazete kako su enterijeri danasnjih mercedesa i audija mnogo ispred bmw-a. Pa tu jedino i supevaju da preteknu BMW. Kad se uporedjuju sa BMW-om od pre 10 godina. I to ne samo sto se tice enterijera. R8 je napravio lamborgini, a SLS i SLR (veoma uspesan auto:)) je napravio McLaren. Mercedes i Audi moraju da imaju takve modele da bi moglo da se kaze da imaju sportske automobile. Kod BMW-a nije tako. Svaki BMW vazi za sportki auto. BMW je izmislio pojam sportska limuzina. Sportska biznis limuzina i sl.

Autor toma 20 Feb 2011, 18:56

@toma
Meni se ne svidja sto je Mercedes promenio enterijer,pa sad ima veliki ekran i jedan dzojstik.
Vise sam voleo u prethodnoj S klasi enterijer sa brdo dugmica,kao u avionu.
A i mnogo je laksi za koriscenje,a i lepsi.
SLS je napravio AMG,McLaren je ucestvovao samo u pravljenju SLR-a.
Pojma nemam tacno,ali su Audijev i Mercedesov enterijer lepsi od BMW-ovog,meni.
Kod BMW-a,volan i cajger su na nivou one trojke iz 90-ih.
To mi najvise smeta u enterijeru,ostalo je ok.

Autor PITBULL™ 20 Feb 2011, 19:05

@Ex Italo fan
U svoje vreme je bio bas pojava?Ja sam malo mladji,pa ne znam,ali mi se automobil nenormalno svidja,ali vidim i da nije jeftin,na aukcijama sigurno ide jos mnogo vise...
Izgleda fantasticno,mozda i ne bih bas zudio da uzmem odlicno ocuvanog,posto bih se malo i ja pozabavio njime :)

Autor dusan 20 Feb 2011, 19:14

@toma
U ovom enterijeru,ja cu ti za jednu sekundu namestiti sta god pozelis.

http://www.justcar.org/wp-content/uploads/2010/02/Mercedes-Benz-cl500-1999-interior11.jpg

A u ovim novim enterijerima,dok udjes u meni,pa izaberes opciju,pa podesis,prodje citava vecnost.
A najgore je sve to raditi u voznji.
P.S. BMW-ov I-drive kad je izasao je bio najgori sistem te vrste,tj najkomplikovaniji.
Mnogo jednostavniji su MMI i Mercdesov Comand sistem.
Kasnije su pojednostavili I drive u BMW-u.

Autor PITBULL™ 20 Feb 2011, 19:17

@pitbull
E pa vidis da sam te dobro procenio. Volis enterijer sa gomilom dugmica, da sve svetli, sljasti, pa sad mi je tek jasno zasto ti se vise svidjaju enterijeri audija i mercedesa. Ovda prekidam svaku dalju diskusiju s tobom o enterijerima.
PS. kad jednom sve podesis, koliko najcesce u toku jedne prosecne voznje pritisnes tastera, a sta radi ostalih 90 tastera. Eh da, ne govore godinama da BMW ima jednu od najboljih ergonomija na vozackom mestu.

Autor toma 20 Feb 2011, 19:40

@toma
Vidi sta je enterijer.

http://www.dodaj.rs/?11/jM/2z3N1mIF/170220111552.jpg

A8 i S su prostraniji od serije 7.
A A8 ima najbolja sedista,sportska.

Autor PITBULL™ 20 Feb 2011, 19:48

Za PITBULLa i McLarena specijalno!!! :D
Verujem da ste nestrpljivi pa da olaksam malo....
http://www.project-i.com/countdown/

Autor Gagiba 20 Feb 2011, 19:52

@PITBULL
BMW-ov I-drive kad je izašao bio je JEDINI!!! Razmisli malo o tome... :))

Autor Gagiba 20 Feb 2011, 19:54

@toma
Audiju nije nagomilano i ne sljasti toliko...
http://www.netcarshow.com/audi/2012-a6/1024x768/wallpaper_4c.htm
http://www.netcarshow.com/audi/2008-s6/1024x768/wallpaper_0b.htm
Uostalom,sta ti dajem linkove,vidi sam :D

Autor dusan 20 Feb 2011, 19:54

@Gagiba
Hahaha,taman da deca imaju biciklo da zamene kad izadje I 8 :D
Posto ima tockove kao biciklo. :D
A neko je postavio intervju BMW direktora.
Kaze napravice sportski auto koji ce biti slabiji od R8 ali ce manje trositi :D
Kaze,ne isplati se sportski auto praviti,mnogo ulaganja.
Ali tu se i vidi snaga.
Dva modela ! :D
SLR,SLS AMG :D
Tacno,I drive je bio jedini,ali i najgori.
Sad kazu da su ga popravili.
Ali i dalje na testovima MMI i Comand sistem ga shiju :D

Autor PITBULL™ 20 Feb 2011, 19:57

@Gagiba
Taj I8 me zanima malo manje od lanjskog snega :D
Sportsko biciklo :D
Sa tockovima kao :

http://www.robertopiecollection.com/Application/images/Pashley/pashley-roadster-lg.jpg

:D

Autor PITBULL™ 20 Feb 2011, 20:06

Eno gore dusan stavio sliku na enterijer nekog audija. Za nekog je to vrh. Za mene NE! 18 (i slovima osamnaest) tastera samo oko menjaca + dva tockica. Za klince i paljevine kao sto je pitbull, to je super. Ma Vallhala!

Autor toma 20 Feb 2011, 20:25

@toma
Ma da,u pravu si.
Lepsi je BMW-ov "pistolj" enterijer :D
Spolja gladac,iznutra jadac :D

Autor PITBULL™ 20 Feb 2011, 20:30

@toma
Imas u novom Top speedu test 740d i X5 4.0d.
Nisam mogao da razlikujem enterijere,mnogo su slicni.
Tek kad sam se udubio,sam video razliku.
7-ca ima vise aluminijuma.
Kako jadno izgleda enterijer u 7-ci kad je u crnoj boji.
A8 i S klasa imaju mnogo lepsi i bogatiji enterijer.

Autor PITBULL™ 20 Feb 2011, 20:35

P.S. Mnogo ubedljivije perfomanse mi ima X5 od 7-ce.
Isti motor u oba modela,X5 je tezi oko 300 kg valjda,visi je,losija aerodinamika a samo 0,3 sek sporiji do 100.
7-ca 6,3 a X5 6,6 do 100.

Autor PITBULL™ 20 Feb 2011, 20:38

@toma
Nemoj da zapocinjes svadju.
Ja tebe ne vredjam.
BMW meni izgleda tako,spolja gladac,iznutra jadac.
Posto je exterijer lep (uglavnom) a enterijer jadan u odnosu na spoljasnost.
Ocekivao bi lepsi volan i cajger od onog iz trojke 90-ih godina.
Jedino im je menjac lep.

Autor PITBULL™ 20 Feb 2011, 20:41

@pitbull
x6 4.0d ubrzava za 6.5sec. 740dx ubrzava za 6.0 i 150 kilograma je laksi od tog x6.

Autor toma 20 Feb 2011, 20:49

@toma
Ti si jako pristrasan i nerealan.
Uvek tvrdis da BMW ima sve najbolje iako su mu cajger i volan ocajni.
Evo,pogledaj,na svakom testu ces videti da A8 dobija 7-cu sto se enterijera tice.

https://www.youtube.com/watch?v=w5b78SwlclM

Jednostavno,mnogo bogatiji i lepsi enterijer ima.

Autor PITBULL™ 20 Feb 2011, 20:50

@toma
Ko spominje X6?!
Evo sta pise u top speedu.
740d 1875kg,6,3 do 100 a 250 max brzina.
X5 4.0d 2110kg 6,6 do 100 a max brzina je 236.
235 kg je tezi X5 tacno.
Ali s obzirom da je dzip,povisen i losija aerodinamika,ima ubedljivije performasne nego 7-ca po meni.

Autor PITBULL™ 20 Feb 2011, 20:57

@toma
I prosla 8-ca je dobila 7-cu na testu.

https://www.youtube.com/watch?v=wgrWXiU21T8&feature=related

A inace je najsportskija limuzina i ima bolje vozne osobine i od Mercedesa i od BMW-a.
Krivo sedi a pravo besedi.

Autor PITBULL™ 20 Feb 2011, 21:00

@pitbull
pogledaj 740dx
btw. pa zar ti nekome da pricas o pristrasnosti?!?!

Autor toma 20 Feb 2011, 21:01

@toma
Sta da pogledam 740xd?
Pa da,ja mogu da pricam,jer sam objektivan za razliku od tebe.
Kazem kad je bolji BMW u necemu,kad je Audi bolji u necemu i kad je Merc bolji.
Jedno je sigurno,a to je da je Mercedes najudobniji i to uvek.
Tu nikad nema promena.
Pogledaj svaki test,uvek je Mercedes br 1 za udobnost.
BMW je sportskiji i tvrdji.
A Audi izmedju.

Autor PITBULL™ 20 Feb 2011, 21:05

@pitbull
BMW inzenjeri uz bavarske kobaje i pivo sede i komentarisu testove u kojima je mercedes udobniji, i na zatim jos malo "stvrdnu" ogibljenje, i onda zadovoljno pocnu da trljaju ruke gledajuci najnovije brojke o prodaji:))

Autor toma 20 Feb 2011, 21:08

@toma
Meni je X5 npr lepsi od ML-a spolja.
I ti kazes da nisam objektivan.?!
Da sam slep kao ti,govorio bi samo da je Mercedes najlepsi,svaki i uvek.
Ali ja uvek kazem onako kako mislim.
Pa bez obzira o kome se radi.
Imao sam ML-a 320 99-to i X5 3.0d 2001.
X5 je tvrdji, sportskiji,precizniji volan,ne naginje se,lepsi enterijer.
ML je udobniji,bolji za off-road ali se ljulja.
Pa ti i dalje lupetaj kako nisam objektivan.
I da,kad sve saberes pre bi uzeo X5.
Iako je tvrdji i neudobniji,gledam mu kroz prste zbog dobrih voznih osobina na asfaltu.

Autor PITBULL™ 20 Feb 2011, 21:13

@toma
Cinjenica je da je Mercedes najudobniji.
I to u svakom segmentu i na svakom testu.
Posto pretpostavljam da nisi imao prilike da se i sam uveris,nadji bilo koji test,bilo gde na svetu i videces rezultat. :D
Sportske osobine zahtevaju tvrdje ogibljenje,prosto je.
Zato je BMW uvek tvrdji.

Autor PITBULL™ 20 Feb 2011, 21:17

@pitbull
kad su se prejeli kobaja vise nisu znali sta da rade, pa rese da jos malo "stvrdnu" ogibljenje, i pocese da jos vise odmicu meci i audiju u prodaji...

Autor toma 20 Feb 2011, 21:17

@toma
Pa ja videh sasvim drugacije rezultate na kraju godine. :D
Ali nije to bitno.
Ja ti pricam o cinjenicama.
Mercedes je udobniji i luksuzniji.
A BMW je sportskiji i tvrdji.

Autor PITBULL™ 20 Feb 2011, 21:19

@toma
Slika govori vise od hiljadu reci.

http://www.bmwblog.com/wp-content/uploads/7-series-vs-audi-a8-interior.jpg

Jos je ovo u BMW-u Individual enterijer !
Ali dzaba :D

Autor PITBULL™ 20 Feb 2011, 21:34

@pitbull
a onda se opet bacise na pivo i kobaje, pa sve iznova....

Autor toma 20 Feb 2011, 21:34

@toma
Pa verujem ti.
Mercedesovi i Audijevi inzenjeri jedu biftek a ne kobaje :D
Isto takva razlika je i u enterijeru :D

Autor PITBULL™ 20 Feb 2011, 21:37

P.S. I ne piju pivo vec vino :D
To je to :D

Autor PITBULL™ 20 Feb 2011, 21:37

@pitbull
pa jbga kad nemaju tradiciju, vec se bave dnevnim trendovima i fensericama....
Ovi zapravo ne jedu kobaje i ne piju pivo. Oni u tome uzivaju.
E da cujem da posle jos jedne ture kobaje i piva jos malo utegli ogibljenje, a prodaja....loodilo!

Autor toma 20 Feb 2011, 21:46

@toma
http://www.motorbase.com/profiles/vehicle/picture.php?i=268&p=2045481831
Ja kad vidim sta je tih godina proizvodio Audi,odusevljavam se :)

Autor dusan 20 Feb 2011, 22:42

@dusan
moze i ovako, ovde se vide i jedni i drugi:
http://www.autobild.de/klassik/bilder/bilder-der-deutschen-autos-der-70er-1298368.html?bild=12&now=92#mmg

Ne znam da li ti je pitbull preneo, ali bavarse kobaje i pivo su do *aja. I onda sledi utezanje ogibljenja, itd, itd....:)

Autor toma 20 Feb 2011, 23:24

@toma
Znamo sta se nalazi do *aja :D
Nego,hoces da kazes da je BMW udobniji od Mercedesa,jel? :D
Aj i to lupi pa ostani ziv :D

Autor PITBULL™ 20 Feb 2011, 23:57

@toma
Sad sam video 5-cu E60 sa ratkapnama :D
Prvi put u zivotu,sigurno je skinuo pa stavio,jer fabricki ne verujem da moze da bude tako.
A pre neki dan sam video 2 nove 5-ce,jednu crnu, jednu belu.
Bela mnogo bolje izgleda.
A prosla je i 5GT :D
Sad sam ti dao materijala da se hvalis kako se dobro prodaje. :D
Kao da je tvoj BMW pa slavis :D

Autor PITBULL™ 21 Feb 2011, 00:04

@toma
Nas drug Gagiba nam postavio onaj brojac.
Evo ne mogu da spavam koliko sam uzbudjen i cekam da izadje onaj I 8 :D
Nadam se samo da ce zadrzati one tockove kao sa bicikla :D

Autor PITBULL™ 21 Feb 2011, 00:11

evo upravo odgledah novi top gear, ne dajem posebno znacaj Jeremy-jevim komentarima, ali aj da prokomentarisem Stig-ovu voznju. BMW M3 na mokroj stazi za 1sec brzi od Audi RS5 (i da ponovim, na mokroj stazi:))

Autor toma 21 Feb 2011, 00:12

@pitbull
o kojim tockovima sa bicikla pricas. Aj ilustruj ako mozes...

Autor toma 21 Feb 2011, 00:15

kaze: jedini nacin da RS5 stigne M3 je da se M3 zaustavi i da vozac izadje i pocne da brise insekte sa haube:)))))) Kakav vrh komentar:)))))

Autor toma 21 Feb 2011, 00:24

@toma
Bila je neka slika gde mogu lepo da se vide tockovi.
Evo nije bas neka slika,al moze da prodje.
Sire tockove ima Fiesta od ovog "supersportiste" :D

http://www.speedflux.com/wp-content/uploads/2009/08/bmw-vision-efficientDynamics.jpg

A sramota je za BMW da izjave i pre premijere kako nece biti na nivou Audija R8 ali ce zato manje trositi :D
Sto ga onda izbacuju?
Kome treba stedljiv auto,uzece nesto drugo.
Zelim da vidim pravog supersportistu,a ne nekog kvazi sportistu sa elektro motorom,koji je vec unapred priznao da je slabiji.

http://www.speedflux.com/wp-content/uploads/2009/08/bmw-vision-efficientDynamics.jpg

Autor PITBULL™ 21 Feb 2011, 00:25

@toma
21. je najjaci - Lambo-Killer aus Bayern
A i 71. je odlican

Autor loshmi89 21 Feb 2011, 00:25

@pitbull
pa sutra ne predstavljaju taj auto. Decko ti celu ovu temu pogresno komentarises:))) A sto se tice tog modela i8 koji ce bit malo slabiji od R8, i 5x manje trositi, namerno ti nisam rekao celu informaciju, da bi se navukao ko _________ (popuniti po zelji). Bice i M8 varijanta, samo na benzin:))))

Autor toma 21 Feb 2011, 00:35

@toma
E to me zanima,M8 :D
Da vidimo kako ce se pokazati.
Sta bi pre uzeo,M3 ili M5,dosadasnje modele?

Autor PITBULL™ 21 Feb 2011, 00:39

@pitbull
Ne znam. Da budem iskren:)

Autor toma 21 Feb 2011, 00:46

Ljudima koji vole Audi ili pak mrze BMW uopste ne savetujem da gledaju novi TopGear (S16E05)

Autor toma 21 Feb 2011, 00:47

@toma
Bmw prvo neka izbaci supersportistu...Pa ce se onda pricati ;) Zasto,nesto malo slabije od r8,a manje da trosi...Mislim,u Audiju imas R8,dakle Audi ti nudi to,sto je i skupo,norm trosi mnogo itd,ali imas i A4 2.0tdi ako ti je do potrosnje...Imas svega i svacega,samo izaberes...A,kako sam video,ljudi u svetu su u Januaru mesecu bas birali i birali :)
Govoris Pitbullu da nije objektivan,da je zaludjen i da priznaje samo Mercedes,a ti si dosta gori po tom pitanju...
Dzeremijev komentar...Hmmm,poznati covek koji mrzi Audi i Porse,covek dodje i pljuje po Porseu!?Mislim...Samo sam se bio zacudio kada je hvalio 911 turbo,a takodje i R8,mozda je bio pijan ili nesto...

Autor dusan 21 Feb 2011, 00:50

@toma
Sad sam bas gledao specifikacije oba modela.
M5 je brzi na ubrzanju.
M5 4,7 do 100.
A M3 4,9.
E sad M3 ima 1650kg a M5 1820 (tako nesto).
Pretpostavljam da je M3 zabavniji za voznju,mada nisam nikad probao ni jedan.
A i svi kazu na testovima da je M3 fenomenalan za drift :D
M3 je cigra :D
Sigurno je sladji za voznju. :D
Moja pretpostavka.

Autor PITBULL™ 21 Feb 2011, 00:50

Takodje,zanimljiv test,uzeo covek kao da testira 911 GT2,pljuje po njemu,zanosi se,ne valja itd,testirao ga jedan ceo minut,i rekao,ja ako hoces brz i dobar dvosed,uzecu ovo,ulazi u Galjarda...Posle njegovog nazovi testa,Stig uzima da vozi. Prvo vozi na stazi Galjarda,potom vozi GT2 ali Dzeremi nije hteo da kaze vreme Porsea,zato sto ga je pojeo...

Autor dusan 21 Feb 2011, 00:54

@dusan
Najsmesnije mi je kad ti kazes "pojeo".
Onda das neki link i vidim jedva brzi.
A kad kazes pojeo,to treba da znaci da ga je unakazio :D
Imas vremena na Top Gear listi,dobro vreme ima GT2.

http://en.wikipedia.org/wiki/Top_Gear_test_track

Autor PITBULL™ 21 Feb 2011, 01:00

A evo i ove liste.
E63 AMG brzi i to fino brzi, od M3 sedana,kao i M5.

http://www.bbc.co.uk/topgear/show/powerlaps.shtml

Autor PITBULL™ 21 Feb 2011, 01:06

@PITBULL
Wikipedia je tvoj rodjak :)
Aj mi reci,jel si nekad pisao nesto tamo i ostavljao u Wikipedii? :D
Nije bitno,nema veze,i da je to vreme,Galjardo taj je tezi 80kg,ali i jaci za 30ks,i bilo je (vlazno),sto znaci da Gt2 sa zadnjom vucom nije mogao da bude bas toliko bolji zbog 4x4 pogona Galjarda. :D

Autor dusan 21 Feb 2011, 01:12

@dusan
Evo imas zvanicnu listu sa BBC-a.
Uzeo sam prvu koju je izbacio,ali nema veze,poklapa se sa ovom zvanicnom,tako da je isto.

Autor PITBULL™ 21 Feb 2011, 01:18

@dusan
Zasto u celu pricu mesas porche? Zasto auto sa 4x4 pogonom nazivas supersportskim automobilom?

Autor toma 21 Feb 2011, 01:18

@dusan
vec sam napisao pitbullu, model i8 ce imati svog zlog blizanca M8. i8 za one koji hoce takav auto, a imaju razvijenu "ekolosku svest", zele da budu "pozitivci". Ista spoljasnjost, ali drugacije srce dobice oni koji ne budu zeleli nikakve kompromise - M8. Pa naravno, zadnja vuca!

Autor toma 21 Feb 2011, 01:24

@toma
Tog I8 ce SLS E-cell preskociti,tako da je unapred izgubio trku i sa potrosnjom i sa performansama. :D
Posto SLS E-cell ide 4 sekunde do 100 a ne trosi nista goriva :D
Znaci na oba polja ga je pobedio,ubedljivo.
Nego zanima me sta ce taj M8 da pokaze. :)

Autor PITBULL™ 21 Feb 2011, 01:29

@toma
Pa hoces da kazes da Galjardo nije supersportak,to?
Sta je onda ?

Autor dusan 21 Feb 2011, 01:31

@dusan
slusao sam coveka koji je profesionalni vozac, i koji je vozio neki lamborgini i taj isti lamborgini ali verziju sa pogonom 4x4.

Ako taj galjardo ima verziju sa zadnjim pogonom onda jeste supersportski. Izvini ja za supersportske automobile ne priznajem 4x4 pogon. On kao prvo poveca masu na prednjoj osovini, i onada baj-baj....a o overstiringu da ne pricam. Vec sam negde napisao, da je to dobro za supersportske automobile, to bi pre svega imala formula 1.
Evo kao sto sam vec rekao, m3 na vlaznoj stazi bio bolji od rs5 sa quattro pogonom. Sta bi tek bilo da je staza bila suva.

Autor toma 21 Feb 2011, 01:37

@toma
Pa Bugati Veyron ima pogon na sva 4 tocka. :D
Znaci on je kesa,nije supersportak jel? :D
Gallardo ima pogon na svim tockovima,ali Lambo ima takav pogon da sto je veca brzina vise snage prenosi na zadnje tockove.
Tako da se fakticki ponasa kao zadnja vuca pri vecem gasu.
A imas i verizju Gallarda sa samo zadnjim pogonom.
Valentino Balboni.
On je Lambov test vozac vec 40 godina mislim i posto se povlaci,dali su mu cast da napravi auto po svom izboru.
On je trazio da bude zadnji pogon.

Autor PITBULL™ 21 Feb 2011, 01:41

@toma
Imas emisije gde je i RS5 bio brzi od M3....Imas po You Tube-u,ali pravi testovi,tj emisije sa pravim testovima,ne kao Top Gir,show emisija :D
Formula 1 mozda nema bas da ne bi bila teza ili tako nesto.

Autor dusan 21 Feb 2011, 01:41

@PITBULL
Tako se ponasa i R8...Iako ima 4x4.

Autor dusan 21 Feb 2011, 02:01

Pa zar mislite da BMW ne bi mogao da stavi xDrive na M modele. Kad bi testiranja pokazala da je to bolje, mogli bi da stave u roku od 5 minuta. To im je kao i kod mnogi BMW-a opcija od 2000evra. Ali posle razmisljanja koje je trajalo 2,3 sec. odlucise da ostanu na zadnjem pogonu i nastavise da gledaju novi top gear uz kobaje i pivo:)))

Autor toma 21 Feb 2011, 10:39

ko hoce da gleda prenos:
http://www.project-i.com/countdown/live-broadcast.php

Autor toma 21 Feb 2011, 15:19

Pocelo je :)
http://www.project-i.com/countdown/live-broadcast.php

Autor loshmi89 21 Feb 2011, 15:30