
Nemački koncern "Folksvagen" (VW) i ruska fabrika automobila GAZ potpisali su sporazum o nameri da godišnje proizvode više od 100.000 vozila "folksvagen" i "škoda" u zavodu u Njižnjem Novgorodu.
"Folksvagen" je najavio da će i ruskoj vladi podneti sporazum, u kome
navodi da je spreman da ispuni nove kriterijume za proizvodnju automobila. To
će nemačkoj firmi dati šansu da dobije neke vladine stimulanse, kao što je na
primer niža uvozna carina na auto-delove.
Prema novim uslovima koje je uvela ruska vlada, strane fabrike automobila
moraju do 28. februara da podnesu Kremlju memorandum o svojim proizvodnim
planovima u Rusiji. Američke kompanije "Ford" i "Dženeral
motors" ovih dana finalizuju svoje planove. "Grupacija 'Folksvagen'
je veoma zainteresovana za dalje širenje svojih aktivnosti na ruskom tržištu.
Firma GAZ je partner koji ima iskustva sa zapadnim modelom proizvodnje
automobila", rekao je šef ruskog odeljenja "Folksvagena" Markus
Osegovič.
Predsednik upravnog odbora "Škoda auta" Vinfrid Valand je juče
istakao da Rusija pripada tržištima koja će u narednim godinama imati najveći
rast. Rusko tržište je zato izuzetno značajno za "Škodinu strategiju rasta
i ona, prema rečima Valanda, namerava znatno da proširi svoje aktivnosti na tom
tržištu, prenela je agencija ČTK. "Škoda" s "Folksvagenom"
već ima proizvodnju u Rusiji u fabrici u mestu Kaluga blizu Moskve.
Ruska vlada je, medjutim, nedavno usvojila nova pravila za montažu automobila u
zemlji, koji pogoršavaju uslove za takvo preduzeće. Zbog toga je VW razmatrao
mogućnost preseljenja proizvodnje u Njižnji Novgorod, gde GAZ traži novi posao
za svoje linije.
Autor : Tanjug.rs
Foto : VolkswagenLjudi, ne mogu da odolim a da ne prenesem citat sa jednog auto foruma koji se tice VW-a i njegovih vlasnika kod nas, genijalno:
"Ljudi koje voze "uberauto - Das Auto VW" pate od nekoliko kompleksa, a jedan od najznacajnijih je kompleks nize vrednosti. Celom (vozackom) svetu oko sebe dokazuju da su oni najbrzi, najbolji, da posle 50 km moras stati i istankati rezervoar, jer se on voznjom kod VW sam od sebe dopunjuje.. Generalna se nikada ne radi, ide i do 8.000.000 km bez iste, ali pod uslovom da se ne odrzava.. e ako pocnete da ga odrzavate, prebacuje i celih 10.000.000 km, pri cemu je dovoljno koristiti one najjeftinije turske delove koje ima komsija Pera na kiosku sa zvakama i novinama..
Nijedan proizvod koji je covek izumeo (ukljucujuci i tocak) nije bio tako revolucionaran kao njihov ljubljeni VW. Svetiliste svakog VW vozaca je njegovo velicanstvo Golf. Uspeo je da udje i u narodne pesme (svercujuci se pored Mercedesa, ali boze moj). Idealna kombinacija je beli VW golf A2 serije sa cuvenim 1.6D motorom, po mogucstvu TAS. Put ka savrsentvu je trojka, a cetvorka je nesto bozansko i nedodirljivo.. Petica, hmmm. Mozda bas i nisu svi culi da postoji, ali sigurno je najbolja..
Svi ostali vozaci su budale, neznalice i uopste ih ne razumeju kako u zivotu mogu da propuste takvo uzivanje svih cula u voznji.. Potajna zelja svakog VW fahrera je njegovo visocanstvo sa cetiri prstena ( ) i cuvena oznaka na repu sa nekim slovima T-d-I.. To sto njegov rad najvise podseca na rastelovan Zetor, nema veze, bitno je da je "premium" auto sa kojim nisu izneverili svoje VW korene...
VW auto mogu kupiti tri kategorije ljudi:
1. automobilske neznalice
2. nedovoljno obavesteni kupci
3. kompleksasi "
Kraj citata
nema potrebe za ovakvim komentarima isfrustriranih jedinki
molim administratore da reaguju
@Saint
Ovaj tvoj tekst jeste pokazatelj zavisnosti prema VW.
A ove reči teksta su autoru izašle na sigurnosni ventil i bile su odušak da ne eksplodira od zavisnosti.
Najbolji lek za ovakve "razočarane" je upravo kupovina Golfa, i to prvo dvojke, da lagano upoznaju istoriju.
Jednostavno, ovakav tekst neće se napisati nikad za talijanska kola, a zašto, prosudite sami.
PS
Nikad neće imati ni sličnu popularnost.
E imam par drugara koji stalno pricaju upravo ovo iz ovog citata.Ne doduse sve ali dobar deo.
@Saint
Bas me interesuje sta ti vozis.
Verovatno nesto iz zabaristana.
Kazes kompleksasi voze VW,a nije kompleksas onaj sto vozi lom koji se kvari na 15 dana i kosta brdo para za popravku. Ne,to je zaljubljenik,ljubitelj dizajna! Ne kazem da je VW perfektan,cak daleko je od Merca,BMW,ali koliko para toliko muzike.
Alo ljudi nisam ovo ja pisao, niti se potpuno slazem sa covekom (samo delimicno), samo sam preneo tekst jer je krajnje komican i interesantan. Naravno, nisam ljubitelj VW-a, nikad bio i necu biti, ali nasuprot tome veliki fan ostalih nemackih auta. Da je para, vozio bih mecku, naravno...
@ES
znam coveka koji je ovo pisao (ne licno, nego posredno), vozi uvek nova francuska auta i izuzetan je strucnjak za sve aspekte autoinzinjerstva.
@Bagzi
Vozim Renault Lagunu staru 6 godina i prezadovoljan sam. A sto se tice VW-a, prosta je cinjenica da je strasno precenjen i daleko od toga da je pouzdan... Isti kvalitet se dobija od bilo kog brenda za "srednju klasu" ljudi, za mnogo manje para...
@ Saint
Bravo, svaka čast.
VW uvaljuje redizajn po visokim cenama i majmuni se lepe ko muve na g**** , VW živi od stare slave.
Imam ludaka 2 kuće od mene došao s Kosova doterao na kilo Glofova vojki, pasata, vidim nabvio i audi 80 kocku. Bolje da je kupio PRAVI AUTO, jedan, ali kako treba.
http://www.vrelegume.rs/test/novi-vw-passat-tdi/
Sve staro 10 godina, a VW se pravda kako nema potrebe da se unapređuje. Ma Superb 1. generacije je lepota za ovo sra*e od ,,novog'' pasata
@Dejan L
Tebi je lepša balega od konja?
Škoda je VW balega. Kako to ne možeš da razumeš?
To razumeju i Marosovci ali ti izgleda ne!
Gde nađe Super B, najružniji zadnji kraj, preslikan od megana sedana 1. Katastrofa i sramota.
@ Energy saver
Lepo sam napisao superb PRVE generacije (koji izgleda kao Audi, a ne Superb 2