
Testovi na Sepangu su gotovi. Neki odlaze dalje presrećni (Honda) a neki odlaze prepuni briga i zebnje (Dukati). Poslednjeg dana testova dvojica najbržih su vozači Honde, Kejsi Stoner i Deni Pedroza. Treći je Marko Simončeli sa Gresini Hondom a četvrti ponovo vozač fabričke Honde Andrea Doviciozo.
Ovo najavljuje uzbudljivu sezonu ali samo za ova tri vozača Honde koji će se verovatno smenjivati na podijumima ako drugi timovi ne budu u stanju da doprave mašine i postanu konkurentni. Oni od kojih se dosta očlekivalo, a to su Rosi i Hejden sa Dukatijem su gotovo prdnuli u čabar, barem za sada. Obojica su uspeli da naprave identično vreme od 2m01.469s što je dovoljno tek za podelu jedanaestog i dvanaestog mesta uz zaostatak od 1.804s od najbržeg Stonera. Ni aktuelni svetski šampion, Horhe Lorenco se nije proslavio jer je sa svojom Jamahom postavio tek sedmo vreme, sa zaostatkom od 1.338s. Tabela posle finalnog dana testova izgleda ovako:
1. Kejsi Stoner Honda 1m59.665s
2. Deni Pedroza Honda 1m59.803s + 0.138s
3. Marko Simončeli Gresini Honda 2m00.163s + 0.498s
4. Andrea Doviciozo Honda 2m00.541s + 0.876s
5. Ben Spiz Jamaha 2m00.678s + 1.013s
6. Kolin Edvards Tech 3 Jamaha 2m00.966s + 1.301s
7. Horhe Lorenco Jamaha 2m01.003s + 1.338s
8. Alvaro Bautista Suzuki 2m01.194s + 1.529s
9. Hiroši Aoyama Gresini Honda 2m01.328s + 1.663s
10. Hektor Barbera Aspar Dukati 2m01.346s + 1.681s
11. Valentino Rosi Dukati 2m01.469s + 1.804s
12. Niki Hejden Dukati 2m01.469s + 1.804s
13. Loris Kapirosi Pramac Dukati 2m01.493s + 1.828s
14. Kal Kručhlov Tech 3 Jamaha 2m02.034s + 2.369s
15. Rendi de Punije Pramac Dukati 2m02.155s + 2.490s
16. Toni Elias LCR Honda 2m02.410s + 2.745s
17. Karel Abraham Cardion Dukati 2m02.506s + 2.841s
Rosiju ne leži Dukati
A ni Dukatiju Rosi
Valentino Rosi prilično je nadrndan posle testova na Sepangu a kao glavni problem za slaba vremena naveo je novu šasiju.

Dukati je u svakom slučaju potpuno podbacio na testovima jer najbolje što su Rosi i Hejden mogli da ostvare je jedanaesto i dvaneaseto mesto. Takođe, napori da Rosi popravi svoje vreme na stazi su propali zbog gripa koji je zaradio, pa je šestostruki šampion proveo ceo jedan dan testa u krevetu pokušavajući da se oporavi. Doktor nije siguran ni da će uspeti da otklone nedostatke na šasiji.
„Nikako nismo zadovoljni sa testovima jer nismo postigli naše ciljeve. Štaviše, vreme po krugu nam je 1,8 sekundi iza najbržih i ritam nam opada. Posle prvog dana smo mislili da ćemo napraviti poboljšanja. Dobro smo krenuli i bili smo u stanju da poboljšamo rezultate sa tvrdim gumama, što je bilo ok. Posle toga, nismo napravili nikakav iskorak. Takođe, imamo neke dobre ideje koje su vezane za elektroniku i koje ćemo da sprovedemo u delo, ali mislim da će problem sa šasijom ostati i da nije lako rešiv. Mnogo smo se trudili ali nam ništa nije pošlo za rukom. Sada mogu da kočim snažno ali još uvek imam problema na sredini krivine. To nam je bio najveći problem na testovima koje smo praktično vozili dva umesto tri dana jer smo morali da žurimo sa izmenama i pokušavali da shvatimo u čemu je glavni problem.
Rosijev kolega Hejden je malkice optimističniji ali nije nam jasno kojim povodom, jer i njegovi rezultati su bili prilično očajni. Ipak, on je izjavio da nema većih problema na bajku već da je sve samo kombinacija sitnica koje moraju da se dovedu u red. Ako nastavi da bude ovako pun optimizma, možda i uspe da smanji razliku od 1,8 sekundi po krugu za najbržima...
Preuzeto sa : Supersport.rs