
Prema istraživanju "Brand Keys Customer Loyalty Engagement Indexa", već dve godine zaredom Hyundai je proglašen za marku broj jedan po lojalnosti kupaca.
Radi se o istraživačkoj studiji koju sprovodi Brand Keys, konsultansko-istraživačka kompanija osnovana 1984. godine sa centralom u Njujorku i brojnim predstavništvima širom sveta (Dablin, Dubaji, London, Madrid, Tokijo, Sidnej…).
Izveštaji za 2011. godinu su uključili čak 528 automobilske marke podeljene u 79 kategorija, gde je na osnovu testiranja Hyundai dobio prestižno priznanje. Kako je navedeno, Hyundai je i u 2011. godini, baš kao i godinu dana ranije, najbolje ispunio očekivanja i želje kupaca, koji su prema izveštajima u većini slučajeva izjavili da bi ponovo izabrali Hyundai.
Kada je u pitanju vernost kupaca, Hyundai je i prema drugim izveštajima visoko ocenjen. Naime, prema istraživanju "JD Power 2010 Comsumer Retention Study" koja ocenjuje u kojoj meri pojedini kupci automobila ostaju vezani za određenu marku i koji su razlozi za to, Hyundai zauzima zavidno mesto. Hyundai je ostvario stopu zadržavanja postojećih kupaca ili vlasnika od 60%, što predstavlja najbolji rezultat ove automobilske marke u osam godina dugoj tradiciji ovog istraživanja.
Hyundai je, prema ovom istraživanju, u periodu od samo godinu dana ostvario najveći napredak koji se vidi u poboljšanju za 8 pozicija, odnosno u skoku sa 11. pozicije (2009. godina) na poziciju broj 3 (2010. godina). Vlasnici Hyundaija kao glavne razloge svoje vernosti navode uživanje u vožnji, ekonomičnost i bezbednost.
Izvor : Proauto.ba
@ mile antena
Ja govorim mesecima, ali ti si nadžak baba:
Mnogi američki mediji, koristeći ništa više osim hladnokrvne poslovne logike, predviđaju da je sada pravo vreme da američki proizvođači automobila "poentiraju" na nesreći koja je zadesila Japan. Nedostatak delova za japanske automobile, kao i samih japanskih vozila, u sadejstvu sa "ojačalim" jenom i rastućim segmentom malih automobila u Americi (pre svega u pogledu proizvodnje i broja modela koji se nude) pruža Fordu, General Motorsu i Chrysleru priliku da u predstojećim letnjim mesecima povećaju prodaju sopstvenih automobila. Računica se svodi na sledeće: japanske fabrike su zatvorene ili rade sa veoma smanjenim kapacitetom. Usled toga nema delova za automobile, a selidba proizvodnje iz Japana u Ameriku je veoma skupa i ne donosi dovoljan profit. Očekuje se da će isporuka delova za pojedine japanske automobilske brendove da padne i do 50 posto, što će istovremeno i da poskupi delove koji su stigli u Ameriku pre katastrofalnog zemljotresa koji je zadesio Japan. Sve to može da presudi da se kupci u tom trenutku okrenu ka konkurenciji koju pomenuti problemi ne muče.
@Dejan L,
kako si ti to mogao pricati mesecima (da ce zbog haosa u japanu domace firme profitirati) kad se haus u japanu nije ni desio tada?
tvoja prica je uvek bila ista - teorija zavere i teorija zavere, bez da si dostavio jedan jedini dokaz. uvek "mediji ovo, mediji ono" ... ma nadji mi gde su mediji pisali odredjene stvari koje ti tvrdis jer ja znam da nisu. svaki mesec kupujem sve najpoznatije auto magazine u americi (motor trend, car & driver, road & track ...) i znam sta pisu. te price o teoriji zavere kako su mediji protiv japanaca su gluposti. otvori bilo koji auto magazin i uverices se i sam. ako ista drugo, mediji su glavni "krivci" sto su japancu u svetskom vrhu, toyota moze da ljubi u dupe consumer reports do kraja zivota za nacin na koji su postali #1 u svetu.
i uostalom, samo ce americke kompanije profitirati zbog haosa u japanu? evropske, korejanske i ostale nece, jeli? ili je na kraju sav ovaj haos bio teorija zavere koju je isplanirao obama da unisti japansku industirju?