home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

I to na KERS sistemu

Austrijanci rade na poboljšanjima svog KERS sistema i žele već na trci u Turskoj da se pohvale napretkom i da izbegnu probleme koje su imali do sada pri korišćenju sistema.

Obojica vozača Red Bula i Fetel i Veber su iskusili probleme sa KERSom i to tokom svake trke a Fetel misli da je trku u Kini i izgubio zahvaljujući lošem funkcionisanju sistema. KERS nije jedini problem koji muči tim Red Bula ali jeste jedan od glavnih, a glavnokomandujući u timu Kristijan Horner kaže da je optimista i da bi sve trebalo da dođe na svoje mesto.

 “Napravili smo još jednu nadogradnju KERSa pred nadolazeću trku u Turskoj. Sve je bolji i bolji i što više kilometara prelazimo, sve ga bolje razumemo. Siguran sam da će problemi koje smo imali sa njim biti potpuno rešeni.”

Unutar tima veruju da je problem bio vezan za rashlađivanje unutrašnje baterije i da su im bilo kakve promene bile problematične jer je u sistemu sve tako nabijeno da bi svaka promena značila i promenu aerodinamike automobila.  Ni vozači nisu toliko iskusni u korišćenju KERSa jer ga nisu kao neki timovi koristili tokom 2009. godine kada je bio dozvoljen a prvi put su se sreli sa njim u kasnijim fazama zimskog testiranja.  I Mark Veber je posle trke u Kini izjavio da tim mora što pre da reši probleme sa KERSom.

“Jedna od ključnih komponenti u Formuli 1 ovih dana, očigledno je da moramo da se sprijateljimo sa sistemom u potpunosti. Meklaren ima ogromnu prednost zato što znaju kako sistem funkcioniše jer su ga koristili i 2009.te godine i dobri su sa njim. To nam nije neki izgovor već znači da moramo više da se trudimo i moramo da budemo pametniji i brži nego do sada. Na sreću, pred nama je mali odmor i mislim da ćemo poraditi na uvežbavanju, izdržljivosti i doradi sistema. Ne radi se samo o performansama koje mogu da se postignu sa KERSom već i o njegovoj pouzdanosti jer moj auto je bio rasturen četiri puta pre trke zbog sistema što daje i mogućnost greške pri ponovnom sklapanju jer uvek može da se desi da nešto ostane nedotegnuto ili da se neki deo ne vrati na mesto kako treba. Sreća je da imamo sjajne momke koji rade na svemu. Kao što sam rekao, sa ograničenim iskustvom koje imamo, mislim da smo i dalje ok, čak i u trci za šampionat konstruktora. Ipak, predstoji nam puno posla pred  VN Turske

Preuzeto sa : Supersport.rs


čitanja : 831



Komentari