
U parku putničkih automobila u Rusiji vozila starija od pet godina učestvuju sa udelom od 72,5 odsto, pokazali su podaci agencije "ASM-Holding".
Broj putničkih automobila u najprostranijoj zemlji na svetu (preko 17 miliona
kvadratnih kilometara) je u 2010. povećan za 3,8 odsto, na 34,35 miliona, posle
rasta od 3,3 odsto u 2009., prenela je novinska agencija Rojters.
Udeo vozila starijih od 10 godina iznosi 48,2 odsto (16,5 miliona automobila),
dok je onih, starih od pet do 10 godina 8,45 miliona, odnosno 24,6 odsto,
ukazano je uzveštaju.
Novih vozila do pet godina starosti je u ruskom parku putničkih automobila
svega 27,2 procenta (9,3 miliona).
Prosečna starost ruskog autoparka je oko 13 godina, u poređenju sa devet do 9,5
godina u zemljama-članicama Evropske unije.
Autor : Tanjug.rs
Foto : arhiva Autoblog.rs
Ko će da izračuna kod nas?
Ja sam preošlog leta predložio da se uradi statistika zastupljenosti marki i prosečne starosti. Radnik MUP-a Rakovica kaže da je u Beogradu svaki 4 auto Punto i još kaže: ,,najviše polovnjaka u Srbiji su Punto i Golf dvojka, posle ovih subvencija i novih 30.000 Punta, počeću ga sanjam'' :)))))
Naravno da mogu da izračunaju i kod nas. Za potrebe posla moge se dobiti tačne brojke od MUP-a o broju novoregistrovanih vozila tokom godine po brendovima i godinama proizvodnje/prve registracije. Naravno, logicno bi bilo da postoji i tabela o svim registracijama (bez obzira da li je prva ili produzenje) ali ja je na zalost nisam video. Ova prva postoji, gomila papirologije i veza da bi se dobila, ali postoji (korisna da bi se proverile prijave prodatih vozila tokom godine :->> i uradilo pravo pozicioniranje)
@ Milan Nikolić
Prosto ko pasulj, naravno.
Ali kod nas se takve stvari ne računaju, izgleda da Vladu nije briga ni starost vozila ni zastupljenost marki/brendova, kako bi sagledali mogu li uopšte da se ispune propisani standardi po ZOBS-u, oprema za yugo 300€, a yugo vredi 500€ itd...
Sve evropski standardi, samo plate ko u Bangladešu