
Prednji i zadnji spojler, kočnice
Ferari će predstaviti narednog vikenda poboljšanja na kojima je grozničavo radio kako bi tim uspeo da uhvati priključak sa vodećima.
U pitanju su prednji i zadnji spojler kao i kočnice. Posle analiza i testova obavljenih u Maranelu prethodnih nedelja, inženjeri su shvatili da vazdušni tunel nije davao potpuno tačnu sliku prianjanja bolida u određenim režimima vožnje i da je situacija na asfaltu bila malo drugačija, pa su shvatili da su na tragu rešenja problema koje imaju od početka godine.
Ipak, u Ferariju ne očekuju magične rezultate sa novim delovima u Istambulu ali veruju da se tim kreće u dobrom pravcu. „U Istambul stižemo sa novim zadnjim i prednjim spojlerom i modifikovanim kočnicama“ rekao je Nikolas Tombacis, šef dizajna u Ferariju. „Ipak, naš auto ima mnogo toga da nadoknadi. Imali smo problem sa vazdušnim tunelom kao i u našoj metodologiji. Poboljšavamo se na oba fronta, ali još nismo završili posao. Mislim da ćemo biti bliži u Turskoj, ali ne i tamo gde bi želeli da budemo. U fazonu smo da iz trke u trku budemo sve bolji, i jasno nam je da sva ta poboljšanja moraju dobro da se pokažu kako bi zatvorili rupu koja postoji između nas i trenutno najbržih timova.“
Tombacis veruje da postoje dve loše stvari koje prave problem ove godine, a to su loša kalibracija vazdušnog tunela i nedovoljno agresivan dizajn bolida. „Tunel je prvi deo problema, ali čak i da nismo imali problem sa tunelom ne bi pobedili na prve tri trke. Aerodinamika modernih F1 bolida je napravljena od niza vazdušnih protoka koji interaktivno deluju sa bolidom. Ako to uporedimo sa prošlošću, stvar je mnogo delikatnija, dovedena praktično do granica koje nauka poznaje. Veoma malo odstupanje može da napravi ozbiljan problem. Od testova pa do prve trke, paket nije funkcionisao onako kako smo mi želeli. Morali smo prvo da shvatimo da nas tunel zajebava kako bi napravili neki iskorak. Još uvek imamo problem, ali ga barem sada bolje razumemo.„
Preuzeto
sa : Supersport.rs
Morali smo prvo da shvatimo da nas tunel zajebava
Ovo je stvarno prekardasilo svaku meru! Zasto lepo sami ne skinete vest sa Ferrarijevog oficijelnog sajta ili sajta F1 i prevedete onako kako to cine pravi i kvalitetni novinari a ne salabajzeri koji samo znaju da prevedu. Dosta vise tekstova sa ovakvim izrazima i pisanim forumaskim jezikom!
@ Iceman
Svaka cast na komentaru
Moram da priznam da sam nekada mrzeo Ferrari zbog njihove dominacije,uvek sam govorio da je lako biti Sumaher sa bolidom kakav su tada imali,ali moram da priznam da je sadasnja situaija u timu zabrinjavajuce losa,jednostavno Ferrari mora da bude bolji,mora da bude uvek u vrhu,a ne da popunjava mesta na stazi.